Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Samuel sin fanklubb

En bild jag tog på Big Brother finalen

(¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)

Comment

Originally posted by simsan View Post
      En bild jag tog på Big Brother finalen

TUSEN TAKK SKAL DU HA FOR DET FINE BILDET SIMSAN!!!
      :kastkyss:

Comment

Från JRS gästbok

Admin Samuel skriver

"hej alla som vill att jag ska ha en egen hemsida jag haller pa med en nu sa ge er till tals den kommer snart kram samuel"

Admin Rasmus skriver

Jag kommer programmera en hemsida till Samuel, den kommer i stort sätt innerhålla samma som denna. Men problemet med spam å otrevligheter kommer lösas.

Comment

Originally posted by Ronja View Post
          Från JRS gästbok

Admin Samuel skriver

"hej alla som vill att jag ska ha en egen hemsida jag haller pa med en nu sa ge er till tals den kommer snart kram samuel"

Admin Rasmus skriver

Jag kommer programmera en hemsida till Samuel, den kommer i stort sätt innerhålla samma som denna. Men problemet med spam å otrevligheter kommer lösas.
          Takk for infoen Ronja!

Comment

Från JRS gästbok

Admin Samuel skriver

Admin Rasmus skriver

Ja takker for infoen søte Ronja
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jeg har vært borte denne helga, men bra dere holder liv i tråen (fy på meg, jeg er ikke noe flink til det selv fortiden ) Men jeg har hatt en fin helg, med soling, fisking, og spising av reker og hvitvin og masse gode filmer og i det hele tatt kost meg og slappet av Det er å anbefale for en hver sjel faktisk Håper dere andre og har hatt en herlig helg, og at dere har fått nye krefter til en ny hverdag som begynner i morra
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Leste Se og hør i dag, og så det var Richard som hadde kjørt med promille, leste spekulasjonene om hvem det kunne være på et annet forum, så jeg ønsket bare å fortelle at ingen flere spekulasjoner trengs
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Og nå, (siden jeg som normalt er alene her inne når jeg er her) så sier jeg godnatt til alle som kikker inn (uten å si noe) natta klemmer kram til dere alle sammen
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

Originally posted by jakobine View Post
                    Jeg har vært borte denne helga, men bra dere holder liv i tråen (fy på meg, jeg er ikke noe flink til det selv fortiden ) Men jeg har hatt en fin helg, med soling, fisking, og spising av reker og hvitvin og masse gode filmer og i det hele tatt kost meg og slappet av Det er å anbefale for en hver sjel faktisk Håper dere andre og har hatt en herlig helg, og at dere har fått nye krefter til en ny hverdag som begynner i morra
                    Hei jakobine, så fint at du koste deg i helga. Jeg har også hatt en fin helg, en smule hektisk, men fin. Nå er ferien over og jeg begynner å jobbe for fullt igjen

Comment

Samuels egna hemsida

http://bbsamuel.se/

Comment

Den är helt, helt färsk så det dröjer innan mycket är på plats

Comment

Samuels egna hemsida

http://bbsamuel.se/
                          Takk for infon Ronja

Comment

Den är helt, helt färsk så det dröjer innan mycket är på plats
                            Den blir fin den

Comment

Jeg har som sagt ikke vært i noe form denne uken, full av feber og vondt i all muskaltur, sikker influensa. men bedre nå.

Jeg syntes det var så trist dette med fastwindow, han har vært min forum venn siden BB forumet startet faktisk, han var min favoritt kverulant på BB forumet hvert år

Uansett, jeg håper alle får ei fin helg, Jeg selv har en rolig helg (en tenkehelg) jeg digger dere alle
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Originally posted by jakobine View Post
                                Jeg har som sagt ikke vært i noe form denne uken, full av feber og vondt i all muskaltur, sikker influensa. men bedre nå.

Jeg syntes det var så trist dette med fastwindow, han har vært min forum venn siden BB forumet startet faktisk, han var min favoritt kverulant på BB forumet hvert år

Uansett, jeg håper alle får ei fin helg, Jeg selv har en rolig helg (en tenkehelg) jeg digger dere alle
                                Hyggelig å se deg her, håper du blir helt frisk snart. Ja jeg ble ikke like kjent med fastwindow men det var uansett en forferdelig trist nyhet, man får bare håpe det beste. Helgen blir ganske avslappet for meg også, fikk nesten overdose med fest forrige helg,vi snakkes

Comment

Working...
                                X