Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det var festligt att se att Danne fick flest frågor på chatten. Tänk om han ändå hade fått flest röster också...

Comment

Originally posted by Sunnyface
      Det var festligt att se att Danne fick flest frågor på chatten. Tänk om han ändå hade fått flest röster också...
      Det virket ihvertfall at han fikk flest spørsmål,jeg fulgte med fra starten og syntes han fikk mye mer enn Jessica,Ragger og ihvertfall AntonJa jeg skulle ønske han fikk mange flere stemmer enn 11%..de må ha mistet noen stemmer på veien

Comment

Originally posted by Mebririth
        Tror nok Danne ble veldig overrasket at han hadde fått egen hjemmeside men som godingen han er så skrev han litt i gjesteboken.Nå skal jeg bare vente å se om det kommer noen email fra ham siden han hadde sagt han skulle svare alle
        He he har inte kunnat skicka något mail själv, vart hittar ni deras mail adresser?

Comment

Originally posted by Maria28
          He he har inte kunnat skicka något mail själv, vart hittar ni deras mail adresser?
          Vel jeg la igjen emailadressa mi i gjesteboka på hjemmesiden så håper jo at han kommer til å skrive..noen nevnte at han hadde sagt at han skulle svare alle når han kom ut av huset.Håper jo på en liten hej eller noe sånt hadde vært fornøyd med det i innboxsen min

Comment

Halloj alla goa vänner

Så har även jag hittat hit efter säsongens slut. Det har känts så att inte kunnat liven idag. Om jag läst rätt så har det varit fullt hålligång i Sthlm inatt Såg även att Danne hade skrivit på hemsidan. Det är nog BB som har visat honom efter finalen när de pratade med deltagarna om vad som hänt i huset och utanför. Kul att han skrev iaf
            Last edited by BigSister; 2006-05-23, 20:29.

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

Hej hej så det är det här stället som gäller nu såg att danne skrivit i gb n på hans sida sen så fick jag faktiskt med en fråga på bb chatten till honom så skojigt så ju haha

oj många glada skutt gubbar det blev då hehe

Comment

Originally posted by BigSister
                Halloj alla goa vänner

Så har även jag hittat hit efter säsongens slut. Det har känts så att inte kunnat liven idag. Om jag läst rätt så har det varit fullt hålligång i Sthlm inatt Såg även att Danne hade skrivit på hemsidan. Det är nog BB som har visat honom efter finalen när de pratade med deltagarna om vad som hänt i huset och utanför. Kul att han skrev iaf
                Heeeej vännen!
                Ja men visst har det känts konstigt utan liven, det är nåt som saknas liksom...
                Men här blir man lättare av med sin abstinens, det märkte jag förra året då jag kom hit efter att BB var slut.
                Superkul att Danne skrev i gästboken, hoppas det dimper in ett mejl från honom snart också.
                Underbart roligt att se dig här vännen.

Comment

Originally posted by silja
                  Hej hej så det är det här stället som gäller nu såg att danne skrivit i gb n på hans sida sen så fick jag faktiskt med en fråga på bb chatten till honom så skojigt så ju haha

oj många glada skutt gubbar det blev då hehe
                  Heeej vännen.
                  Åh vad skoj att du hittat hit också. Vi har börjat bli några här nu. SKOJ!!
                  Och vad roligt att du fick med en fråga på chatten, lyllos dig.

Comment

Originally posted by Mebririth
                    Vel jeg la igjen emailadressa mi i gjesteboka på hjemmesiden så håper jo at han kommer til å skrive..noen nevnte at han hadde sagt at han skulle svare alle når han kom ut av huset.Håper jo på en liten hej eller noe sånt hadde vært fornøyd med det i innboxsen min
                    Ja just ja jag lade ju också min email adress där he he kanske får något litet mail när han har tid då he he.

Comment

Originally posted by BigSister
                      Halloj alla goa vänner

Hej hej ja jag letade mig hit också

Comment

Originally posted by Sunnyface
                        Heeej vännen.
                        Åh vad skoj att du hittat hit också. Vi har börjat bli några här nu. SKOJ!!
                        Och vad roligt att du fick med en fråga på chatten, lyllos dig.
                        ja det var ju så skoj och trevligt på bb forumet så då är det klart man vill vara här oxå, ja bra att folk hittar hit japp de var skojigt det och ett bra och trevligt svar fick jag oxå hoppas alla som skrivit till honom på andra ställen och som även lämnat sin mail på fansidan får svar ( men det lär kanske ta ett tag han har mkt att svara på )

Comment

Halloj alla...

Uj uj vad tomt det känns nu....Tur man har mycket att göra nu när det närmar sig termin slut... ...Kul att så många hittat hit...

Har så ont i kroppen idag så jag kan nog inte sitta här så länge ikväll...*jävla innebandy*...
                          Öl är gott.....

Comment

Har varit in på lunarstorm på Dannes sida, jag må säga åter igen att han är snäll å omtänksam! Så här skriver han:

Tack till alla som höll mig kvar ända till finalen och till er som skriver så fina inlägg och mail till mig.
                            Tyvärr hinner jag inte svara på allas inlägg men försöker hinna med så många som möjligt.
                            Kram/Danne

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

Hej gänget...vilka fina avatarer...snygging menar jag

Comment

Originally posted by Folkis
                                Halloj alla...

Uj uj vad tomt det känns nu....Tur man har mycket att göra nu när det närmar sig termin slut... ...Kul att så många hittat hit...

Har så ont i kroppen idag så jag kan nog inte sitta här så länge ikväll...*jävla innebandy*...
                                Ska vi hiva några bärs imorgonkväll

Comment

Working...
                                X