Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Smultron
    Hallå hejsan .. så det är här vi ska vara nu.. trevligt!
    Danne är fortfarande en vinnare för mig.. han är bara bäst!
    Ha en underbar dag alla!
    Heeeej vännen! Vad kul att se dig här!!

Ja, trots att Danne gick ut som nr 4 är han ändå vinnaren för mig med. Han har varit helt outstanding under hela säsongen, och han har hela tiden visat vilken underbar människa han är.

Ha det bäst du med, så ses vi.

Comment

Välkommna till tornis allihop...hoppas ni kommer trivas här

Sunny...skriv i gamla Danneklubben att du flyttat in hit under dagen så ingen känner sig vilsen...jag hinner inte riktigt just nu... vännen

Comment

Danne himself har varit in på Dannes fansite och skrivit en hälsning!!!!!
        Gå hit och titta: http://www.freewebs.com/comealong/guestbook.htm

Åh vad roligt!!!! Tack Danne, vad go du är!

Comment

Originally posted by Sunnyface

Redan kan va hans syrra som tipsat...va skoj...måste kolla på stört

Comment

Originally posted by Millou
            Välkommna till tornis allihop...hoppas ni kommer trivas här

Sunny...skriv i gamla Danneklubben att du flyttat in hit under dagen så ingen känner sig vilsen...jag hinner inte riktigt just nu... vännen
            Hej gumman.
            Tack för påminnelsen, jag har varit över till BB-forumet nu och meddelat att vi är igång här nu. Hoppas de hittar hit.
            Skitskoj med hälsningen från Danne ju!! Hoppas han tittar in här också.

Comment

Underbar kille
              Danne vant ikke!!!

Comment

Originally posted by sjokomania
                Underbar kille
                Hihi, vilken otroligt härlig signatur du har....

Comment

Heisann
                  Kjempehyggelig å se dere alle igjen Kjempesynd at Danne ikke vant igår men han tok "tapet"som den mannen vi vet han er.Leste hilsenen til Danne og det var jo kjempehyggelig at han tok seg tid til å komme innom der og hilse på så raskt etter finalen.
                  Får håpe han tar seg noen turer innom her også slik at man kan snakke med MANNEN selv.Får vel ordne meg en signatur jeg med..siden alle dere andre har en

Comment

Originally posted by Mebririth
                    Heisann
                    Kjempehyggelig å se dere alle igjen Kjempesynd at Danne ikke vant igår men han tok "tapet"som den mannen vi vet han er.Leste hilsenen til Danne og det var jo kjempehyggelig at han tok seg tid til å komme innom der og hilse på så raskt etter finalen.
                    Får håpe han tar seg noen turer innom her også slik at man kan snakke med MANNEN selv.Får vel ordne meg en signatur jeg med..siden alle dere andre har en
                    Hej på dig vännen.
                    Visst var det otroligt fint gjort av Danne att skriva i gästboken redan dagen efter finalen. Jag blev rejält snopen när jag såg att han varit dit redan. Kul!
                    Jätteroligt att ni börjat hitta hit, tiden efter BB blir alltid lättare när man kan fortsätta umgås efteråt. Och här är det ju såååå bra och mysigt.

Comment

Hihi, vilken otroligt härlig signatur du har....
                      Tji, hi. Takker

Tenk hvilken fantastisk følelse deltagerne må ha i dag. De får bruke mobil, pc, høre musikk osv for første gang på fire mnd!
                      Danne vant ikke!!!

Comment

Originally posted by sjokomania
                        Tji, hi. Takker

Tenk hvilken fantastisk følelse deltagerne må ha i dag. De får bruke mobil, pc, høre musikk osv for første gang på fire mnd!
                        Hahaha, ja de skuttar nog omkring såhär idag:

Jag önskar att man kunde få vara med dem på festerna de kommer ha framöver. Det lär ju säkert bli en hel del sånt tillsammans.

Comment

Hei, og tusen takk for i går. Jeg har skrevet ferdig min eksamen snart, og nå ser det ut for at jeg har jobb til høsten. Det skal faktisk bli godt å komme tilbake til hverdagen, jeg tror Danne klarer seg utmerket i tiden etter BB, det har han alle forutsetninger for. Det var jo utrolig snilt av Jessica å spandere noe av premien sin på guttene, hun er ei god jente, hvis hun vil. Jeg håper bare hun klarer å bruke denne erfaringen til noe positivt, da er det viktig at hun har de rette folkene rundt seg.

Jeg kom fort over at BB er slutt, det var leit Danne ikke vant, men han vant den moralske seieren i mine øyne. Så skal de svenske deltakerne og forumistene ha sin takk, for å ha lært meg så mange nye svenske ord og uttrykk.. klem til dere alle der ute!
                          studine30

Comment

Jag vill bli medlem

Comment

Så kul med hälsningen!
                              och att han var in så snabbt och skrev den.. det trodde jag aldrig.. han e för go alltså..

Comment

Originally posted by ganjaman.se
                                Jag vill bli medlem
                                Hejsan.
                                Men vad skoj, vill du bli medlem? Självklart ska du få bli det, välkommen.

Comment

Working...
                                X