Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Dannes fanclub, lever vidare här.

Tvilling06 bodde jo på Hitra... men tror hun har flyttet lenger nord nå for å studere...
    Last edited by sjokomania; 2006-09-05, 14:51.
    Danne vant ikke!!!

Comment

Morsning i gamla Danneklubben...hoppas han har det bra i Norge och passar på o ha kul med grabbarna

Comment

Originally posted by Millan View Post
        Tack Ronja för att hintar lite om hur Danne har de
        Så lite så

Danne är med i Fling. Han har synts i en trailer för programmet. Osäkert dock när han är med. Fling går på tv 3 19:00 på vardagar (måndag till torsdag)
        Last edited by Ronja; 2006-09-08, 14:41.

Comment

Fling sänds from nästa vecka på helt annan tid

Comment

Ooops vad jag spammar tråden men hittade just denna text

Onsdagen den 13 september

"Kvällens Fling är ett specialprogram med temat ”Jag vill dejta en dokusåpakändis”. Tjejen som önskar sig en kameravan karl är 20-åriga Isabelle Palo. Singelkillarna Daniel Sörensen (Big Brother), Mille Lansburgh (Robinson) och Danne Olsson (Big Brother) fingrar på klänningar och avslöjar hur pass svartsjuka de är innan Isabelle ratar två av dem. Dessutom dyker Natacha Peyre upp som kvällens pling-plong-gäst"

Comment

Originally posted by Ronja View Post
              Ooops vad jag spammar tråden men hittade just denna text

Onsdagen den 13 september

"Kvällens Fling är ett specialprogram med temat ”Jag vill dejta en dokusåpakändis”. Tjejen som önskar sig en kameravan karl är 20-åriga Isabelle Palo. Singelkillarna Daniel Sörensen (Big Brother), Mille Lansburgh (Robinson) och Danne Olsson (Big Brother) fingrar på klänningar och avslöjar hur pass svartsjuka de är innan Isabelle ratar två av dem. Dessutom dyker Natacha Peyre upp som kvällens pling-plong-gäst"
              Ronja, du är bara bäst!!! Tack för att du har sån bra koll och meddelar oss andra om allt möjligt skoj du hittar. För en gångs skull ska jag då titta på Fling nästa vecka. Underbart att få se Danne igen ju.
              Tack igen Ronja.

Comment

Nytt blogg-innlegg på fansiten =) Løp å les =)
                Danne vant ikke!!!

Comment

Originally posted by sjokomania View Post
                  Nytt blogg-innlegg på fansiten =) Løp å les =)
                  Ja, vad roligt!!!
                  Det var jättebra skrivet, man hängde med precis som om man såg programmet. Kul. Synd bara att man missade att få se honom. Snacka om att man lider av Danne-abstinens ju efter så lång tid utan honom i synfältet. Som tur var så har man ju vant sig, men tomt är det allt ändå.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                    Snacka om att man lider av Danne-abstinens ju efter så lång tid utan honom i synfältet
                    Jag kom att jag antagligen missat programmet han skulle vara med i på TV3...
                    -

Comment

Ny blogg fra Mebririth på fansiten =)
                      Danne vant ikke!!!

Comment

Originally posted by TMM View Post
                        Jag kom att jag antagligen missat programmet han skulle vara med i på TV3...

Och där knep du en triss..............GRATTIS
                        Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Hei hei alle sammen!

Hvordan er det med dere? Savner dere alle sammen og alle de artige samtalene vi hadde på BB-forum, og savner Danne så klart! Lenge siden en så den fine mannen der... Lurer på hvordan det går med han? Håper han har det bra! Hører skumle rykter om at det ikke blir noe svensk-norsk BB igjen. Jaja, det blir vel ingen Danne på skjermen igjen heller, så... SUKK... Triste tider, gett. Lenge siden en hadde noe så fint å hvile øya på, helt siden mai... Nesten så en savner Zonen... JA! Jeg har abstinenser, fæle abstinenser!!!!! DANNE! HVOR ER DU? SHOW YOURSELF! hihihihi

Comment

Hei hei alle sammen!

Ser at Dannes lillesøster har postet en skikkelig fin hilsen til han i gjesteboken. Og da kom jeg på: Har ikke Danne fødselsdag snart? Den ble vel feiret mens han satt i Zonen...? Noen som huske?

Stor klem

Og godt nytt år alle sammen!

Comment

Lolly, my woman!!

Long time, no seen =)

Får du melding når det postes i gjesteboka eller tittet du tilfeldigvis innom? Jeg viste om det jeg også, men tenkte ikke på å si ifra her. Har ikke vært her inne på en god stund nemlig...

Du kan vel skrive et lite hei når du titter innom der? Så sjelden noen gjør det nå om dagen =p Jeg luket ut ett par 'småstygge' hilsninger i dag, ellers er det stille på den fronten.

Ang bursdagen: Husker ikke jeg nei =p Men han og Richard hadde vel bare med et par dagers mellomrom?

Ønsker alle et hærlig nytt år!!
                              Danne vant ikke!!!

Comment

Vill också passa på att att önska Lolly och Sjokomania ett gott nytt år. Ni är ju två skribenter jag aldrig träffat på tidigare.
                                Ang. föedlesdagarna så står inte det upptaget på den officiella hemsidan för BB om den nu ligger kvar. Vill minnas att där stod sådana uppgifter någon säsong.
                                Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Working...
                                X