****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Skorpan

Originally posted by Catinka
    Heeej gullevännen saknar du mig, vad söt du är.
    Jag har varit på lasarettet idag. Ramlade framför en bil och fick en spricka i armen...och en hel del skrubbsår. Men det kunde gått värre. Lite svårt att skriva nu bara...Jag kan bara skriva med vänster hand. så det går inte fort
    Jösses...men vad bra att det inte blev värre,,,,,,skickar lite läkande tankar åt ditt håll

Comment

• Rune
      Eremit och gammal grinig gubbe
      • Sep 2005
      • 7006

Originally posted by Lexie
      Typiskt på semestern, man vänder på dygnet.
      Och en sak jag inte fattar: varför är det roligare att vara uppe på nätterna?
      gillar att veta att ingen ringer ell kommer hit...lugn och ro...har alltid varit en nattsudddare..även om jag inte orkar det på vintern när jag jobbar..
      [CENTER][B][COLOR=#0000bf][SIZE=2]He je g

Comment

• Millan
        • Nov 2003
        • 19847

skrubbsåren gör faktiskt ondast...men det är inte så farligt
        Och min semester började ju tidigare
        Ja där började den då ja och det som ska bli medelhavsvärme nu o allt....men nu får du lägga in om hjälp hemma för du kan inte diska eller nåt, bara sitta i solstol o tycka livet är pest liksom

Comment

• Lexie

Originally posted by Runedin
          hade personalen något jobb utan chef ????
          Beror på, men tror personal ändå klarar sig bättre utan chef än tvärtom (om han inte är en jäkel på att jobba och att kunna många olika saker)..
          Chefer och chefer, det finns chefer (typ VD), mellanchefer och lägre chefer...
          Vissa chefer (klart olämpliga som kanske bara tillsatts p g a tjänsteår)anser jag att personalen kan klara sig bättre utan ...

Comment

• Catinka
            F
            • May 2006
            • 4828

Originally posted by Skorpan
            Jösses...men vad bra att det inte blev värre,,,,,,skickar lite läkande tankar åt ditt håll
            tack..här har jag sagt till barnen att se sig för när de går över gatan.....men jag glömde säga åt mig själv...men bilen åkte som väl var inte så fort...men en rejäl törn blev det....nåja...jag slipper jobba på ett tag nu
            Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• mellis-bellis
              Pratglad
              • Apr 2006
              • 3521

Originally posted by Millou
              Nej du...jag är så oskyldig så du vet inte....Skorpan ser dig bergis som elva...nej jag menar älva...men han har ingen aaaaaaning om nåt
              vadå då...att jag skulle va en 12:a eller nåt va ...de e´bara du som ser mej som en katastrof,å jag själv oxå,men det är ändå ditt fel...så get out of my face

Comment

• Millan
                • Nov 2003
                • 19847

gillar att veta att ingen ringer ell kommer hit...lugn och ro...har alltid varit en nattsudddare..även om jag inte orkar det på vintern när jag jobbar..
                jaha...där ser man...jag som just tänkte hälsa på dig...får glömma de då

Comment

• Catinka
                  F
                  • May 2006
                  • 4828

Ja där började den då ja och det som ska bli medelhavsvärme nu o allt....men nu får du lägga in om hjälp hemma för du kan inte diska eller nåt, bara sitta i solstol o tycka livet är pest liksom
                  Hehe...ja det är sååå synd om mig...nu när det ska bli varmt o skönt väder med... och jag som äääälskar att diska
                  Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• mellis-bellis
                    Pratglad
                    • Apr 2006
                    • 3521

å kolla Catinka vad det plötsligt ljusnade...en underbar tillvaro väntar dej nu ju

Comment

• Millan
                      • Nov 2003
                      • 19847

Originally posted by mellis-bellis
                      vadå då...att jag skulle va en 12:a eller nåt va ...de e´bara du som ser mej som en katastrof,å jag själv oxå,men det är ändå ditt fel...så get out of my face
                      Vadå...vem har pratat om katastrof.....älvan lilla...ta o samla ihop dig, kamma till dig, så festar vi loss lite på lördag så har du glömt alla karastrofer sen...men du dörrvakten får du ta hand om, glöm för farao inte de...jag grejer inte såna lika bra som du..,.katastrofen

Comment

• Rune
                        • Sep 2005
                        • 7006

Originally posted by Lexie
                        Beror på, men tror personal ändå klarar sig bättre utan chef än tvärtom (om han inte är en jäkel på att jobba och att kunna många olika saker)..
                        Chefer och chefer, det finns chefer (typ VD), mellanchefer och lägre chefer...
                        Vissa chefer (klart olämpliga som kanske bara tillsatts p g a tjänsteår)anser jag att personalen kan klara sig bättre utan ...
                        jag har varit egenföretagare med anställda...då var jag chef...alltså...utan mig ingen lön...

sedan så behövs det ju ett visst mått av underchefer...beroende på arbetsplatsens storlek...

men som du säger...det finns alldeles för många inkompetenta...

Comment

• Rune
                          • Sep 2005
                          • 7006

jaha...där ser man...jag som just tänkte hälsa på dig...får glömma de då
                          varför ska du glömma det ???

Comment

• Lexie

jo... ..förklarar en hel del...

fick en till jul när jag var 10 eller 11...den tog dom av mig samma kväll...och fick inte igen den...

dom bytte den mo en tågbana...
                            Å, en tågbana hade jag oxå... Finns nog också på vinden
                            Måste kolla , måste göra en vindsröjning

Comment

• Skorpan

tack..här har jag sagt till barnen att se sig för när de går över gatan.....men jag glömde säga åt mig själv...men bilen åkte som väl var inte så fort...men en rejäl törn blev det....nåja...jag slipper jobba på ett tag nu
                              Jag skulle behöva lite ledighet nu.....hmmmmm

Comment

• Millan
                                • Nov 2003
                                • 19847

Hehe...ja det är sååå synd om mig...nu när det ska bli varmt o skönt väder med... och jag som äääälskar att diska
                                Det gör alla....min diskmaskin älskar däremot jag

Comment

Working...