Originally posted by Catinka
saknar du mig, vad söt du är.
Men det kunde gått värre. Lite svårt att skriva nu bara...Jag kan bara skriva med vänster hand. så det går inte fort

..här har jag sagt till barnen att se sig för när de går över gatan.....men jag glömde säga åt mig själv
...men bilen åkte som väl var inte så fort...men en rejäl törn blev det....nåja...jag slipper jobba på ett tag nu
...de e´bara du som ser mej som en katastrof,å jag själv oxå,men det är ändå ditt fel...så get out of my face
och jag som äääälskar att diska
å kolla Catinka vad det plötsligt ljusnade...en underbar tillvaro väntar dej nu ju
...de e´bara du som ser mej som en katastrof,å jag själv oxå,men det är ändå ditt fel...så get out of my face

..förklarar en hel del...
..här har jag sagt till barnen att se sig för när de går över gatan.....men jag glömde säga åt mig själv
...men bilen åkte som väl var inte så fort...men en rejäl törn blev det....nåja...jag slipper jobba på ett tag nu
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment