****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mellis-bellis
    Pratglad
    • Apr 2006
    • 3521

Trevlig midsommar till er som måste dra iväg någonstans redan idag midsommar gubbe på er då!!

...nu måste jag fortsätta med alla mina bestyr,handla,förbereda mat osv....syns med de som har tid senare då

Comment

• gason
      Eremit
      • Jan 2005
      • 7633

Originally posted by mellis-bellis
      Gason......nu misstänker jag starkt att det är din födelsedag imorgon midsommarafton....e´re så tror oxå att du fyller jämt å inte alls bara ibland
      Nejdå jag fyller inte jämt år på midsommarafton, bara ibland. I år fyller jag jämt dagen efter midsommardagen. Så, nu vet alla hur det ligger till.
      -"Jag har aldrig f

Comment

• Catinka
        F
        • May 2006
        • 4828

Originally posted by Sunnyface
        Catinka - Hur går det för kaninvakten då? Bara bra kan jag tänka mig. Blir du hemma över midsommar eller ska du iväg på galej? Ta´t lugnt och ha så roligt vad du nu ska göra. Och om du är hemma så ses vi på lördag, då är det ju match igen och då behöver du lugna ner mig igen.
        Hejsan Sunny
        Jo, tack det går bra med lilla skutt. Hon lever än iaf och ser ut att må bra
        Jag ska vara hemma på midsommarafton, men det blir en del folk som kommer hit,så det är en del att fixa med. Men vi ska ha knytkalas, så jag behöver inte göra allt.
        Och på lördag kommer jag naturligtvis att se matchen och försöka vara så lugn jag kan. Men jag brukar vara ett nervrak när det gäller sport så det går nog dåligt Så vi får försöka att lugna varandra.
        Tack för att du kommer ihåg oss alla med dina hälsningar....fattar inte hur du kan hålla sån koll på oss alla, utan att glömma någon. Du är underbar....
        Ha en trevligt midsommar om vi inte syns här innan dess
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Catinka
          F
          • May 2006
          • 4828

Originally posted by gason
          Nejdå jag fyller inte jämt år på midsommarafton, bara ibland. I år fyller jag jämt dagen efter midsommardagen. Så, nu vet alla hur det ligger till.
          Grattis redan nu.....om jag skulle glömma det då
          Får man fråga hur mycket du fyller?

Comment

• snowflake
            Borta med vinden
            • May 2005
            • 5505

Hej alla goa OT-lovers!

Springer in här för att önska er alla en riktigt trevlig midsommar... oavsett väder. Håller på att packa för fullt här och sen sticker jag iväg till stugan och kommer hem på söndag för att fira gasons jämna födelsedag

Tänk att jag har gått och gift mig, det hade jag ingen aning om. Tur att Sunny och Millou håller ordning på mig. Nu stämmer ju inte min signatur om att jag gillar att leva i synd Hmm... har inte bestämt mig än vart smekmånaden ska gå, ni får nog hjälpa mig med det

Nä nu måste jag göra färdigt här. Ha det nu så gott och gör ingenting som jag inte skulle ha gjort

[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue] Man m

Comment

• Catinka
              F
              • May 2006
              • 4828

Originally posted by snowflake
              Hej alla goa OT-lovers!

Springer in här för att önska er alla en riktigt trevlig midsommar... oavsett väder. Håller på att packa för fullt här och sen sticker jag iväg till stugan och kommer hem på söndag för att fira gasons jämna födelsedag

Tänk att jag har gått och gift mig, det hade jag ingen aning om. Tur att Sunny och Millou håller ordning på mig. Nu stämmer ju inte min signatur om att jag gillar att leva i synd Hmm... har inte bestämt mig än vart smekmånaden ska gå, ni får nog hjälpa mig med det

Nä nu måste jag göra färdigt här. Ha det nu så gott och gör ingenting som jag inte skulle ha gjort

Hejsan på dig
              Hoppas du med får en trevlig midsommarOch att solen skiner på dig.
              Nu ska jag greja lite grann här inför morgondagen.

Comment

• gason
                Eremit
                • Jan 2005
                • 7633

Originally posted by Catinka
                Grattis redan nu.....om jag skulle glömma det då
                Får man fråga hur mycket du fyller?
                Javisst får man det!

Du ska få en ledtråd med hjälp av ett citat som mellis-bellis skrev.
                Den som inte är vacker vid 20,stark vid 30,rik vid 40 och vis vid 50...blir aldrig vacker,stark,rik eller vis.
                Om det nu inte sker ett mirakel med hjälp av en trisslott eller liknande innan söndag får jag satsa på att bli vis istället.
                -"Jag har aldrig f

Comment

• gason
                  Eremit
                  • Jan 2005
                  • 7633

Originally posted by snowflake
                  Hej alla goa OT-lovers!

Men Snowflake, har du gått och gift dig utan att veta om det.
                  Det måste ha varit en lyckad bröllopsfest den kvällen.

Just det, jag lovar att inte gifta mig utan att veta om det efteråt.
                  -"Jag har aldrig f

Comment

• Catinka
                    F
                    • May 2006
                    • 4828

Javisst får man det!

Du ska få en ledtråd med hjälp av ett citat som mellis-bellis skrev.

Om det nu inte sker ett mirakel med hjälp av en trisslott eller liknande innan söndag får jag satsa på att bli vis istället.
                    Nej men vad du krånglar till det. Nu måste jag ju tänka oxå......men jag har kommit fram till ett svar iaf.....40 är mitt slutgiltiga svar....
                    Vad vinner jag nu?......

Comment

• Skorpan

Äntligen blev jag insläppt, det var stört omöjligt på morgonen men nu så
                      Jaha, då är det inte lång tid var att jobba, slutar kl 13, sen är det helg. Underbart skönt. Det är väl många som kommer åka bort över midsommarhelgen, själv kommer jag stanna kvar hemma. Nu ska vi se om jag kan få ihop några hej till er.

Rune - Det var fasligt vilket dundermyggmedel man ska ha uppe hos er, haha. Jag ska inte till era trakter i midsommar, men det är ju bra att veta inför ev framtida resor. Tack för tipset.

Lexie - Vad trevligt med en tripp till din kompis i Småland. Du kommer säkerligen få en underbar midsommar. Ha det så bra.

marianne - Heeeej vännen! Vad underbart att se dig här igen. Som jag har tänkt på dig och undrat var du tagit vägen. Tänkte att du kanske tagit en rejäl semester efter att ha haft fullt upp med både OS och BB. Vilken tur att du fått låna en dator under tiden du sparar till en ny. Gott att se dig här igen.

tojja - Grattis farbror tojja! Vad roligt att din bror fått en dotter. Då har du två små charmtroll att busa med nu.

mellis - Vilken skön morgon du verkar ha haft, och med en lååång fika på altan. Inte helt fel. Hoppas du får en fortsatt bra dag.

Skorpan - Det låter som du kommer få en kanonbra midsommar, med kompisar och helstekt gris. Tur att ni börjar grilla den så tidigt på morgonen, annars vete sjutton hur det skulle gå. Ni får kanske bunkra upp med några korvar utifall att. Ha det bäst vännen.

Brutus - Du gör ju helt rätt som håller dig på Gotland på midsommar. Kanonfint ju, och jag förstår att du får storbesök. Hur mysigt som helst ju. Ha det så jättebra.

Rock - Men du hej, det var inte igår man såg dig här. Kul att se dig, hoppas allt är bra. Kika in här igen snart.

Millan - Hej på dig vännen. Ska du vara hemma på midsommar? Oavsett var du ska vara hoppas jag du får det jättebra. Och glöm inte blommorna under huvudkudden.

Snowie - Se till så du irrar hem igen från Etropia, så du inte blir fast där under helgen nu. Då går du ju miste om så mycket roligheter. Är det dags för smekmånad snart, blir den av där kanske? Saknar dig, hoppas vi ses snart.

Catinka - Hur går det för kaninvakten då? Bara bra kan jag tänka mig. Blir du hemma över midsommar eller ska du iväg på galej? Ta´t lugnt och ha så roligt vad du nu ska göra. Och om du är hemma så ses vi på lördag, då är det ju match igen och då behöver du lugna ner mig igen.

Smultron - Vad ska söta lilla goa Smultron göra i helgen då? Du festade ju på bra förra helgen, var det en uppvärming inför denna eller? Hoppas du får roligt, och var rädd om dig. Vi ses snart hoppas jag.

gason - Hej på dig. Har inte språkat så mycket med dig i den här tråden, men det blir det väl ändring på hoppas jag. Hoppas du har det bra och att du får det riktigt bra till helgen. Fest på gång eller blir det lugnt?

Folkis - Jaha, hur går det för dig då. Börjar ögonen bli fyrkantiga eller? Mycket fotboll e´re. Blir det partaj imorgon eller ska du ta´t lugnt inför matchen på lördag? Ha det så bra vännen, vi ses.

Lissabon - Vännen, dig har jag inte sett här så mycket nu. Hoppas du har det bra. Ledig och kanske bortrest? Ha det så jätteskönt i sommarvärmen och till midsommar. Vi kanske ses snart?

smörblomma - Hej på dig. Vi har nog inte pratats vid alls än så länge. Men hoppas vi kan göra det snart, så man kan bekanta sig med dig också. Hoppas du får en fin midsommar, tjingeling.

xx - Goa lilla vän, dig har man inte sett här på ett tag. Eller vi har kanske gått om varandra. Hoppas allt är bra med dig, njuter du av sommaren? Hoppas vi ses snart.

Nu har jag fått med alla här i tråden. Snart dags att stänga ner här och börja ha helg. Härligt! Ha det nu så jättejättejättebra allihopa! Var rädda om er, så ses vi snart igen.

Du har verkligen pejl på alla du Ska du inte ut på landet i Midsommar?

Comment

• gason
                        Eremit
                        • Jan 2005
                        • 7633

Nej men vad du krånglar till det. Nu måste jag ju tänka oxå......men jag har kommit fram till ett svar iaf.....40 är mitt slutgiltiga svar....
                        Vad vinner jag nu?......
                        JAAA! Rätt. Vad du vinner? Oj det vet jag inte, en inbjudan till Snowflakes kalas kanske. Hon ska tydligen fira.
                        -"Jag har aldrig f

Comment

• Catinka
                          F
                          • May 2006
                          • 4828

JAAA! Rätt. Vad du vinner? Oj det vet jag inte, en inbjudan till Snowflakes kalas kanske. Hon ska tydligen fira.
                          oki...det duger bra hon o jag får väl fira den ihop då....

Comment

• Skorpan

oki...det duger bra hon o jag får väl fira den ihop då....
                            Ska ni ha fest eller

Comment

• Catinka
                              F
                              • May 2006
                              • 4828

Originally posted by Skorpan
                              Ska ni ha fest eller
                              Japp häng på alla som vill........vi ska fira gasons födelsedag.....
                              och kanske att sverige slog tyskland i fotbollen annars är det en sk tröstfest för att vi förlorade ......det finns alltid anledning att fira

Comment

• Pålle
                                Trogen
                                • Jan 2006
                                • 4253

Äntligen blev jag insläppt, det var stört omöjligt på morgonen men nu så
                                Jaha, då är det inte lång tid var att jobba, slutar kl 13, sen är det helg. Underbart skönt. Det är väl många som kommer åka bort över midsommarhelgen, själv kommer jag stanna kvar hemma. Nu ska vi se om jag kan få ihop några hej till er.

Brutus - Du gör ju helt rätt som håller dig på Gotland på midsommar. Kanonfint ju, och jag förstår att du får storbesök. Hur mysigt som helst ju. Ha det så jättebra.

Nu har jag fått med alla här i tråden. Snart dags att stänga ner här och börja ha helg. Härligt! Ha det nu så jättejättejättebra allihopa! Var rädda om er, så ses vi snart igen.

Ha det så bra själv och så får vi hoppas att "vädret är med oss"
                                [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b

Comment

Working...