Originally posted by Millou

....lite trögt nu i första halvlek...men i andra gör de tre mål på ett par minuter
...det är vad jag ser i min kristallkula

....lite trögt nu i första halvlek...men i andra gör de tre mål på ett par minuter
...det är vad jag ser i min kristallkula

det var några stycken här igår
det var några stycken här igår

Oj, Oj...fan vilka iglar tyskarna är...nära heeela tiden nu...dom får ta rast en stund och släppa in svenskarna lite oxå...egotrippade killar dom där
Oj, Oj...fan vilka iglar tyskarna är...nära heeela tiden nu...dom får ta rast en stund och släppa in svenskarna lite oxå...egotrippade killar dom där

.....jag får ta och bjuda in dom på fika hos mig en stund....kom hit tyskarna...kaffet är klart
.....jag får ta och bjuda in dom på fika hos mig en stund....kom hit tyskarna...kaffet är klart

ja...det går ju inte ta miste om vad för kön den fästingen hade
Du...det var klart en hane...såg jag direkt....han bröstade upp sig snabbt

...ja hanarna är mer på direkt....så det klart att det var en hane...typiskt pojkar
.....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment