****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Catinka
    F
    • May 2006
    • 4828

Originally posted by Millou
    Stäng inte av Catinka...allt kan hända ännu...optimisten har talat
    Jag är här...så jag räknar med att ni säger till
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• gason
      Eremit
      • Jan 2005
      • 7633

Då är vi två gason...optimister
      -"Jag har aldrig f

Comment

• Catinka
        F
        • May 2006
        • 4828

Då är vi två gason...optimister
        Jag är med optimist....men jag tror att det går bättre om inte jag tittar. De blir nog för nervösa då

Comment

• Millan
          • Nov 2003
          • 19847

Originally posted by Catinka
          Jag är här...så jag räknar med att ni säger till
          Du kommer garanterat höra vårt vråååål...när det blir mål...långt kvar innan matchen är slut...svenskarna får säkert upp farten snart

Comment

• Catinka
            F
            • May 2006
            • 4828

Du kommer garanterat höra vårt vråååål...när det blir mål...långt kvar innan matchen är slut...svenskarna får säkert upp farten snart
            Japp det klart de får upp farten....lite trögt nu i första halvlek...men i andra gör de tre mål på ett par minuter...det är vad jag ser i min kristallkula

Comment

• Millan
              • Nov 2003
              • 19847

Japp det klart de får upp farten....lite trögt nu i första halvlek...men i andra gör de tre mål på ett par minuter...det är vad jag ser i min kristallkula
              Kanonbra kula...var har du fått den ifrån....ser ni att jag inte ens hinner skriva med färg nu...sitter beredd för att skriva måååååål inom en snar minut

Comment

• Catinka
                F
                • May 2006
                • 4828

Kanonbra kula...var har du fått den ifrån....ser ni att jag inte ens hinner skriva med färg nu...sitter beredd för att skriva måååååål inom en snar minut
                Haha...vems kula är det jag har snott?.... det var några stycken här igår
                Röd och gul och vit och svart,gör detsamma har han sagt....fick jag lära mig på den tiden jag gick i söndagsskolan

Comment

• Millan
                  • Nov 2003
                  • 19847

Haha...vems kula är det jag har snott?.... det var några stycken här igår
                  Röd och gul och vit och svart,gör detsamma har han sagt....fick jag lära mig på den tiden jag gick i söndagsskolan
                  Oj, Oj...fan vilka iglar tyskarna är...nära heeela tiden nu...dom får ta rast en stund och släppa in svenskarna lite oxå...egotrippade killar dom där

Comment

• Catinka
                    F
                    • May 2006
                    • 4828

Oj, Oj...fan vilka iglar tyskarna är...nära heeela tiden nu...dom får ta rast en stund och släppa in svenskarna lite oxå...egotrippade killar dom där
                    Ja... men de får ju inte stå ivägen för svenskarna så där.....jag får ta och bjuda in dom på fika hos mig en stund....kom hit tyskarna...kaffet är klart

Comment

• Catinka
                      F
                      • May 2006
                      • 4828

Kom igen nu....jag vill se ett svenskt mål nu innan paus

Comment

• Millan
                        • Nov 2003
                        • 19847

Ja... men de får ju inte stå ivägen för svenskarna så där.....jag får ta och bjuda in dom på fika hos mig en stund....kom hit tyskarna...kaffet är klart
                        Jädrans där missade Zlatan...skit oxå...ja ta hem tyskarna till dig du...så vi får mål

Jag hade en närgången fästing på mig i dag, min första fast jag bor i skärgården....tror du inte på sjutton att han skulle sätta sig på tutten...jodå...trodde den rackarn att han skulle få sitta kvar där...nix...såg den blixtsnabbt

Comment

• Catinka
                          F
                          • May 2006
                          • 4828

Jädrans där missade Zlatan...skit oxå...ja ta hem tyskarna till dig du...så vi får mål

Jag hade en närgången fästing på mig i dag, min första fast jag bor i skärgården....tror du inte på sjutton att han skulle sätta sig på tutten...jodå...trodde den rackarn att han skulle få sitta kvar där...nix...såg den blixtsnabbt
                          ja...det går ju inte ta miste om vad för kön den fästingen hade
                          Det kan ju vara en lesbisk fästing iofs..........

Comment

• Pålle
                            Trogen
                            • Jan 2006
                            • 4253

Med domarens hjälp kommer nog tyskarna att klara det här
                            [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b

Comment

• Millan
                              • Nov 2003
                              • 19847

ja...det går ju inte ta miste om vad för kön den fästingen hade
                              Det kan ju vara en lesbisk fästing iofs..........
                              Du...det var klart en hane...såg jag direkt....han bröstade upp sig snabbt

Comment

• Catinka
                                F
                                • May 2006
                                • 4828

Du...det var klart en hane...såg jag direkt....han bröstade upp sig snabbt
                                Hehe...ja hanarna är mer på direkt....så det klart att det var en hane...typiskt pojkar.....

Comment

Working...