Var är Catinka nånstans nudå...saknar henne här nu...Caaaaaatinka
Heeej gullevännen saknar du mig, vad söt du är.
Jag har varit på lasarettet idag. Ramlade framför en bil och fick en spricka i armen...och en hel del skrubbsår. Men det kunde gått värre. Lite svårt att skriva nu bara...Jag kan bara skriva med vänster hand. så det går inte fort
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Gu´va vackert,precis så ....har millan mailat över kort på mej å min älva bästis i trädgår´n här,vilken busa hon e´....ja,det får väl gå för den här gången då,va ni kommer undan med saker hela tiden
Jag har varit på lasarettet idag. Ramlade framför en bil och fick en spricka i armen...och en hel del skrubbsår. Men det kunde gått värre. Lite svårt att skriva nu bara...Jag kan bara skriva med vänster hand. så det går inte fort
Nejmen gumsan va läskigt...det kunde ha gått mycke värre ändå...nu hade du tur i oturen...stackars dig....skriv sakta o fint så funkar det...har du ont oxå
Gu´va vackert,precis så ....har millan mailat över kort på mej å min älva bästis i trädgår´n här,vilken busa hon e´....ja,det får väl gå för den här gången då,va ni kommer undan med saker hela tiden
Nej du...jag är så oskyldig så du vet inte....Skorpan ser dig bergis som elva...nej jag menar älva...men han har ingen aaaaaaning om nåt
Nejmen gumsan va läskigt...det kunde ha gått mycke värre ändå...nu hade du tur i oturen...stackars dig....skriv sakta o fint så funkar det...har du ont oxå
skrubbsåren gör faktiskt ondast...men det är inte så farligt
Och min semester började ju tidigare
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
men snälla du. .du måste ju vara försiktig...han bilen bromsa eller fick du en knuff ???
Sänder *läka fort*kram till dej ...vilken tur i oturen du haft idag då
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment