ååh va svalt å skönt härinne ...nu ska jag oxå börja nedräkningen till semestern,2veckor kvar....tills dess firar jag mina vänner som droppar av på sem.alla anledn. att gå ut å ta en öl är bra mvh mersmak å festis
Hejsan hoppsan!
Tog en sväng ner till sjön för ett litet dopp utan sällis. Det var nog inte så bra kanske....tror ni inte på fasiken att jag fick en blottare precis ovanför huvudet när jag låg och solade. Av alla människor som ändå var där så väljer han att placera sig precis vid mig...Jag hörde något "välbekant " rytmiskt ljud.....och sneglade lite i ögonvrån. jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen...men jag fick hoppa i sjön till slut. de var flera som såg vad han höll på med iaf....så de följde med mig upp och då gick han iväg, med snabeln mellan benen....tja var skulle han ha haft den annars, om inte där förresten den var lång med,,,,,så den hade han dragit i mycket
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Hejsan hoppsan!
Tog en sväng ner till sjön för ett litet dopp utan sällis. Det var nog inte så bra kanske....tror ni inte på fasiken att jag fick en blottare precis ovanför huvudet när jag låg och solade. Av alla människor som ändå var där så väljer han att placera sig precis vid mig...Jag hörde något "välbekant " rytmiskt ljud.....och sneglade lite i ögonvrån. jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen...men jag fick hoppa i sjön till slut. de var flera som såg vad han höll på med iaf....så de följde med mig upp och då gick han iväg, med snabeln mellan benen....tja var skulle han ha haft den annars, om inte där förresten den var lång med,,,,,så den hade han dragit i mycket
Hejsan hoppsan!
Fick jag bestämma skulle han ha "den" separat i en påse vid det här laget.
Hei, hei! Sol og bad har preget denne dag, for de fleste ser jeg Håper dette været holder leng, for vi skal jo snart ha semester. Jeg begynner uke 29. Skorpan; ingen grilling på meg i dag, fikk nok i går. Kjente det hele natten, men det gikk bra..
Hei, hei! Sol og bad har preget denne dag, for de fleste ser jeg Håper dette været holder leng, for vi skal jo snart ha semester. Jeg begynner uke 29. Skorpan; ingen grilling på meg i dag, fikk nok i går. Kjente det hele natten, men det gikk bra..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment