****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mellis-bellis
    Pratglad
    • Apr 2006
    • 3521

ååh va svalt å skönt härinne ...nu ska jag oxå börja nedräkningen till semestern,2veckor kvar....tills dess firar jag mina vänner som droppar av på sem.alla anledn. att gå ut å ta en öl är bra mvh mersmak å festis

Comment

• Catinka
      F
      • May 2006
      • 4828

Hejsan hoppsan!
      Tog en sväng ner till sjön för ett litet dopp utan sällis. Det var nog inte så bra kanske....tror ni inte på fasiken att jag fick en blottare precis ovanför huvudet när jag låg och solade. Av alla människor som ändå var där så väljer han att placera sig precis vid mig...Jag hörde något "välbekant " rytmiskt ljud.....och sneglade lite i ögonvrån. jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen...men jag fick hoppa i sjön till slut. de var flera som såg vad han höll på med iaf....så de följde med mig upp och då gick han iväg, med snabeln mellan benen....tja var skulle han ha haft den annars, om inte där förresten den var lång med,,,,,så den hade han dragit i mycket
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Skorpan

Originally posted by Catinka
        Hejsan hoppsan!
        Tog en sväng ner till sjön för ett litet dopp utan sällis. Det var nog inte så bra kanske....tror ni inte på fasiken att jag fick en blottare precis ovanför huvudet när jag låg och solade. Av alla människor som ändå var där så väljer han att placera sig precis vid mig...Jag hörde något "välbekant " rytmiskt ljud.....och sneglade lite i ögonvrån. jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen...men jag fick hoppa i sjön till slut. de var flera som såg vad han höll på med iaf....så de följde med mig upp och då gick han iväg, med snabeln mellan benen....tja var skulle han ha haft den annars, om inte där förresten den var lång med,,,,,så den hade han dragit i mycket
        Vilka dårar det finns ..tur att det löste sig

Comment

• Catinka
          F
          • May 2006
          • 4828

Originally posted by Skorpan
          Vilka dårar det finns ..tur att det löste sig
          Jopp det finns gott om dårar tyvärr....för det är obehagligt, även om jag vet att de är oftast ofarliga. och det var fullt med folk där med..

Comment

• Pålle
            Trogen
            • Jan 2006
            • 4253

Jopp det finns gott om dårar tyvärr....för det är obehagligt, även om jag vet att de är oftast ofarliga. och det var fullt med folk där med..
            Märkliga typer det finns en bra trädgårdssax borde göra susen
            [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b

Comment

• Skorpan

Snyggt nytt Nick Millan

Comment

• Millan
                • Nov 2003
                • 19847

Snyggt nytt Nick Millan
                Det är min syrra

Comment

• Skorpan

Originally posted by Millan
                  Det är min syrra
                  Jaha

Comment

• gason
                    Eremit
                    • Jan 2005
                    • 7633

Hejsan hoppsan!
                    Fick jag bestämma skulle han ha "den" separat i en påse vid det här laget.
                    -"Jag har aldrig f

Comment

• Catinka
                      F
                      • May 2006
                      • 4828

Originally posted by gason
                      Fick jag bestämma skulle han ha "den" separat i en påse vid det här laget.
                      Haha...ja i en sån där hundbajspåse.....

Comment

• marianne
                        natteravn
                        • Dec 2005
                        • 0

Hei, hei! Sol og bad har preget denne dag, for de fleste ser jeg
                        Håper dette været holder leng, for vi skal jo snart ha semester. Jeg begynner uke 29.
                        Skorpan; ingen grilling på meg i dag, fikk nok i går. Kjente det hele natten, men det gikk bra..

Comment

• Skorpan

Originally posted by marianne
                          Hei, hei! Sol og bad har preget denne dag, for de fleste ser jeg
                          Håper dette været holder leng, for vi skal jo snart ha semester. Jeg begynner uke 29.
                          Skorpan; ingen grilling på meg i dag, fikk nok i går. Kjente det hele natten, men det gikk bra..
                          Jag har i alla fall grillat ikväll

Comment

• marianne
                            natteravn
                            • Dec 2005
                            • 0

Jag har i alla fall grillat ikväll
                            Det er jo kjempegodt.. Hva hadde vel sommeren vært uten grill? Men som sagt, min mage er ikke bestandig enig med meg der..

Comment

• Catinka
                              F
                              • May 2006
                              • 4828

Här grillas det, känner jag på doften....det kommer från blekingehållet.....
                              *sniffar lite till*.... Nix ingen doft från norge.

Comment

• Skorpan

Tre stadier i en mans liv:
                                1) Han tror på tomten.
                                2) Han tror inte på tomten.
                                3) Han är tomten.

Comment

Working...