Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sunnyface
    Hej allihop.
    Pust, vad varmt det är. Solen skiner här så ingen sval dag här inte, önskar att jag kunde slå mig ner hos Millan vid hennes brygga. Det lät gudomligt härligt. Istället ska jag till tvättstugan snart, blääää. Men det är ett måste, och när det är gjort är det ju så skönt. Och så kan man sola emellan passen, så helt hopplöst är det ju inte. Men jag hade hellre legat och plaskat i vattnet idag, helt klart.
    Hoppas ni har det bra, vi ses.
    Hej Sunny! Visst är det tråkigt att behöva sitta i stan när det är så där fint väder. Synd att du har tvättstugan annars hade du kanske kunnat packa picknick-korgen och stuckit iväg någonstans.
    Men du får väl sitta och njuta på din "balle" och studera ornitologi
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Jaha, nu är jag färdig med "katastrofstädningen", nyduschad och kaffet är påsatt. Så nu väntar jag bara på att min kompis ska dyka upp. Det ska bli så kul att sitta och snacka en massa "skit". Vi var bästisar när vi gick i skolan....men tyvärr så bor vi inte så nära varandra längre. Men nu äntligen är hon i trakterna
      Ha de bra alla här
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Hej på er allihopa,,,nu är jag hemma igen efter en festivalkväll med god mat och musik. Hoppas att ni alla mår bra i värmen

Comment

• Originally posted by Skorpan
          Hej på er allihopa,,,nu är jag hemma igen efter en festivalkväll med god mat och musik. Hoppas att ni alla mår bra i värmen
          Välkommen hem...seg förstår jag...ta en dusch så går det över

Comment

• Originally posted by Millan
            Välkommen hem...seg förstår jag...ta en dusch så går det över
            Jag är på väg in där nu

Comment

Jag är på väg in där nu
              Var beredd på att bli blöt

Comment

• Originally posted by Millan
                Var beredd på att bli blöt
                Sådär nyduschad mummad och klar

Comment

Sådär nyduschad mummad och klar
                  Kan du förflytta dig till hängmattan nu kanske eller

Comment

Hej på er allihopa,,,nu är jag hemma igen efter en festivalkväll med god mat och musik. Hoppas att ni alla mår bra i värmen
                    Hei, nå forstår jeg hvorfor du ikke har vært her ja... Håper du har hatt det bra da Varmen er mindre her, hatt litt regn i kveld også, men det gjør godt

Comment

• Her har vi grillet, rakk akkurat før det ble litt regn. Siden kom solen tilbake, og vi har vært ute til nå. Merker litt kjøligere temp. men det er ok.
                      Sist vi grillet, spiste jeg for mye.. Heldigvis husket jeg det i dag, så alt er ok.. Håper dere har en fin kveld også

Comment

• Originally posted by marianne
                        Hei, nå forstår jeg hvorfor du ikke har vært her ja... Håper du har hatt det bra da Varmen er mindre her, hatt litt regn i kveld også, men det gjør godt
                        Hej på dig Marianne,,,jag hade kanonkul igår,,,,ikväll så hänger vi i Hänmattan tråden i trädgården på allmäna forumet.....titta in där du med

Comment

Hej på dig Marianne,,,jag hade kanonkul igår,,,,ikväll så hänger vi i Hänmattan tråden i trädgården på allmäna forumet.....titta in där du med
                          Jepp, jeg kommer..

Comment

• Hej alla OT:are! lucina och Lexie här, har grillat trots ösregn och åska, nu är det uppehåll och en supersommarkväll igen, ha det bäst alla!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Originally posted by lucina
                              Hej alla OT:are! lucina och Lexie här, har grillat trots ösregn och åska, nu är det uppehåll och en supersommarkväll igen, ha det bäst alla!
                              Hej Lucina å Lexie ...e´ni tillsammans ikväll IRL ...va mysigt,krama varandra från mej då ...vi e´mkt i hängmattan i trädgår´n allmänna ikväll,kom in där oxå om ni har tid

Comment

• Hei og hopp, og god morgen tråden ! Her var det tyst, ja...
                                Men dere kommer vel etter hvert.
                                Solen er borte her, og det blåser. Ingen stor grei, men man må ha litt mer klær på...
                                Ha en kjempefin søndag

Comment

Working...
                                X