Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snowflake
    Go´morron alla OT-lovers! Har vaknat till mulet väder och det är liiite svalare ute nu, men det är bara skönt. I natt var det så äckligt varmt så jag hade svårt att somna.

Sätter fram kaffe och te till alla sömntutor som inte har gått upp ännu

*vad konstigt... min vanliga kopp och mina vanliga linjer gick inte att sätta in här *
    Hejsan och morrn
    Tack för kaffet
    Här är det lite regntungt idag....skönt det, så kanske det blir lite nyttigt gjort idag istället för att bara bada
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Millan
      Morn Snowsan...tack för fikat jag har precis vaknat så jag behöver en stor mugg, sovit som en stock i värmen...kanske behövde de
      Här är det fullt med sol i dag oxå o hett som en bakugn...men det är ju sommar och så ska de vara då ju.....det blir bryggan för badning helt klart i dag.

Mysko att det inte funkade dina vanliga grejer här...får vi kolla upp

Jag är också ganska nyvaken. Idag är det helt ok att det inte är någon sol eftersom jag har en jättehög med stryktvätt jag måste fixa inför semestern *blä*
      Åh vad härligt det lät med ett dopp nere vid brygga... själv får jag väl doppa mig i duschen

Ja visst var det konstigt att jag inte kan sätta in bilder som jag alltid har använt. Men jag tror att det hänt någon gång förut och det rättade till sig av sig själv.... och det gjorde det nu också

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by Catinka
        Hejsan och morrn
        Tack för kaffet
        Här är det lite regntungt idag....skönt det, så kanske det blir lite nyttigt gjort idag istället för att bara bada
        Go´mmorron Catinka! Kan inte göra annat än hålla med dig. Idag hade jag tänkt att fixa med tvätten och stryka inför semestern, så det är bara bra att solen håller sig borta

Men imorgon får den gärna komma igen så jag kan ta mig ett dopp i havet
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Hejsan och morrn
          Tack för kaffet
          Halloj Catinka...då får du vila från badet i dag o hitta på nåt annat med en arm...ta det lugnt bara med den

Comment

Go´mmorron Catinka! Kan inte göra annat än hålla med dig. Idag hade jag tänkt att fixa med tvätten och stryka inför semestern, så det är bara bra att solen håller sig borta

Men kolla...nu blev det så där fint i ditt inlägg igen...de är liksom du Usch...stryka som är så tråkigt, men måste göras inför semestern såklart...jobba på bruden, sen blir det semester från alla måsten....ha det bäst vännen

Comment

Halloj Catinka...då får du vila från badet i dag o hitta på nåt annat med en arm...ta det lugnt bara med den
              Jag får väl sitta och spana in min fina nya fotlänk.... då kan jag väl inte skada mig iaf...den är så fin och passar så bra ihop med mina bruna ben/fötter....Tur att inte mellis ser hur brun jag blivit då hade jag väl fått ett förmaningstal från henne.......

Comment

Ska du åka någonstans på semestern? eller bara vara hemma och ta de lugnt?
                Hjälp...nu fick jag ett telefonsamtal att det kommer en kompis förbi, som jag inte sett på flera år...bäst att hoppa in i duschen...och sen ta en katasrofstädning

Comment

Go´morron alla OT-lovers! Har vaknat till mulet väder och det är liiite svalare ute nu, men det är bara skönt. I natt var det så äckligt varmt så jag hade svårt att somna.

Sätter fram kaffe och te till alla sömntutor som inte har gått upp ännu

*vad konstigt... min vanliga kopp och mina vanliga linjer gick inte att sätta in här *
                  Go morgen, Snowsan. Og takk for kaffe, herlig at den er klar når man står opp
                  Mindre sol og mer vind i dag, men 23 gr. Jeg har nesten ikke sovet heller, så varmt og tett. Nå tar jeg vel med meg og setter meg ut.. Ha en fin dag

Comment

Jag får väl sitta och spana in min fina nya fotlänk.... då kan jag väl inte skada mig iaf...den är så fin och passar så bra ihop med mina bruna ben/fötter....Tur att inte mellis ser hur brun jag blivit då hade jag väl fått ett förmaningstal från henne.......
                    Nej...det tror jag inte...hon är brun själv....jag misstänker att hon vet mer än oss om sånt...njut du medans sommarn finns
                    Fotlänken...är den i silver eller guld?...jag myser med mina fina blingtår som blänker...alla gör vi oss fina på olika vis...dom har mellis fixat

Comment

• Go morgen til Catinka og Millan også.. Og alle andre som står opp etter hvert
                      Jeg skal lese nyheter på altanen og så ta en tur å shoppe litt..
                      Ha en fin dag, vi ses igjen snart..

Comment

• Originally posted by marianne
                        Go morgen til Catinka og Millan også.. Og alle andre som står opp etter hvert
                        Jeg skal lese nyheter på altanen og så ta en tur å shoppe litt..
                        Ha en fin dag, vi ses igjen snart..
                        Hej Marianne...tur man slipper springa i affärer i dag....gör det snabbt du så har du dagen för dig själv sen ...mysa på din altan...ha en fin dag Marianne

Comment

• Hej allihop.
                          Pust, vad varmt det är. Solen skiner här så ingen sval dag här inte, önskar att jag kunde slå mig ner hos Millan vid hennes brygga. Det lät gudomligt härligt. Istället ska jag till tvättstugan snart, blääää. Men det är ett måste, och när det är gjort är det ju så skönt. Och så kan man sola emellan passen, så helt hopplöst är det ju inte. Men jag hade hellre legat och plaskat i vattnet idag, helt klart.
                          Hoppas ni har det bra, vi ses.

Comment

Men kolla...nu blev det så där fint i ditt inlägg igen...de är liksom du Usch...stryka som är så tråkigt, men måste göras inför semestern såklart...jobba på bruden, sen blir det semester från alla måsten....ha det bäst vännen
                            Ja nu blev det jag igen Visst är det pest och pina att stryka *blä* Men sen ska jag semestra ordentligt och måla hus ska jag väl också hinna med
                            Nu vet jag inte om jag ska önska att du får mycket eller lite jobb eftersom du är egen, så jag får väl hoppas att du får lagom att göra så du hinner att njuta av sommaren också

Comment

Ska du åka någonstans på semestern? eller bara vara hemma och ta de lugnt?
                              Hjälp...nu fick jag ett telefonsamtal att det kommer en kompis förbi, som jag inte sett på flera år...bäst att hoppa in i duschen...och sen ta en katasrofstädning
                              Jag ska ut till sommarstugan imorgon och det kommer väl att bli slappardagar med sol och bad, grillning, fester och målning av hus. Sen blir det kanske en tur till Lund och Köpenhamn också

Oj... får du oväntat besök.... du får väl slänga in allt som ligger framme i en klädkammare Låter som du kommer att få en kul dag med mycket snack eftersom ni inte har setts på länge

Comment

• Originally posted by marianne
                                Go morgen, Snowsan. Og takk for kaffe, herlig at den er klar når man står opp
                                Mindre sol og mer vind i dag, men 23 gr. Jeg har nesten ikke sovet heller, så varmt og tett. Nå tar jeg vel med meg og setter meg ut.. Ha en fin dag
                                Ja det är gott att bara gå och hämta nybryggt kaffe när man vaknar Jag har också hamnat på balkongen nu för jag tycker det är roligare att sitta och läsa än att stryka kläder
                                Hoppas du får en fin dag du också

Comment

Working...
                                X