Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by Brutus View Post
    Här har det varit glatt och livat i kväll ser jag, klackarna i taket
    Sorry...men hos mig har det blixtrat...fick dra ur alla sladdar...tror det är på väg till dig nu....vaaaarssegod

Comment

Originally posted by Smultron View Post
      Hej på er alla goa OT-lovers.
      Hoppas att ni alla har haft en underbar sommar.. för det har jag.

Har inte varit in här alls på hela sommaren.. *fy på mig* men jag har för det mesta varit bortrest. Nu har skolorna och jobbet börjat igen så nu blir det mera data-tid.
      Kram på er alla!
      /Smultron
      Heeeeeej Smultron...så himla kul o se dig igen...nu fick jag Dannevibbar....fattar inte alls varför välkommen tillbaks till stan
      nu ska jag sen blir det oj va skönt det ska bli natti, natti

Comment

Godmorgon folk´s

Bra väder här idag med............

Lite träningsvärk efter svampplockningen igår men det är det värt.
        Det får bli en långpromenad nu på fm efter en god frukost.

Hoppas ni får en bra måndag
        Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by Smultron View Post
          Hej på er alla goa OT-lovers.
          Hoppas att ni alla har haft en underbar sommar.. för det har jag.

Har inte varit in här alls på hela sommaren.. *fy på mig* men jag har för det mesta varit bortrest. Nu har skolorna och jobbet börjat igen så nu blir det mera data-tid.
          Kram på er alla!
          /Smultron
          Heeeej vännen.
          Åh vad glad jag blev att se dig gumman. Har saknat dig massa massa massa.
          Sommaren har varit kanon, den gick lite för fort bara. Nu är man tillbaka till verkligheten igen och det är bara att köra på. Lite skönt är det i och för sig att komma igång igen, men nog skulle man helst velat fortsätta vara ledig.
          Nu får du kika in här oftare vännen, jättejättekul att se dig igen.
          och
          Vi ses

Comment

Hej på er.
            Uff, vad trött jag är här idag. Hade mycket hellre legat kvar i sängen imorse och fortsatt sova. Men det var ju bara att masa sig upp det och åka till jobbet. Misstänker att det blir en lång dag idag, det brukar ju bli så när man är trött och vill hem.
            Hoppas ni haft en skön helg. Och att ni får en bra måndag. Vi kanske ses under dagen, annars blir det väl till kvällen.

Comment

Hei og hopp!
              Så er helgen over, og en ny jobb-uke venter noen av oss.
              Ingen sol hos meg, jo den tittet litt men forsvant. Masse regn i natt, og mer blir det visst..
              I dag skal jeg skrive litt videre på bryllups-sangen. Har noen dager til, før den skal være klar. Spennende..
              Ha det så fint alle sammen, jeg titter inn litt senere..

Comment

Originally posted by marianne View Post
                Hei og hopp!
                Så er helgen over, og en ny jobb-uke venter noen av oss.
                Ingen sol hos meg, jo den tittet litt men forsvant. Masse regn i natt, og mer blir det visst..
                I dag skal jeg skrive litt videre på bryllups-sangen. Har noen dager til, før den skal være klar. Spennende..
                Ha det så fint alle sammen, jeg titter inn litt senere..
                Hej på dig vännen.
                Går det bra med skrivandet? Det kommer säkerligen bli en jättebra låt det där. Du är ju en klippa på att skriva.
                Här har det börjat spöregna, jag hade tur och slapp bli blöt för jag hann in innan himlen öppnade sig. Men många som var ute på sina luncher kommer in här nu och är alldeles dyngblöta.
                Ha det så bra, vi ses sen.

Comment

Hei der..
                  Sunny; jeg tenkte titte inn å holde deg med selskap, men har sittet med
                  sangen. Tiden flyr...
                  Ja, så er bryllups-sangen ferdig, 9 vers ble det. Sendte det på mail til henne jeg skrev for. Fikk strax en tlf, hvor hun ropte av glede...
                  Da ble jeg glad, og jeg synes det blir enda mer morro..

Regn på formiddagen her, litt sol senere. Nå er det ingen sol heller..

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                    Här har det varit glatt och livat i kväll ser jag, klackarna i taket
                    Ja,,,det är lika livat och glatt ikväll
                    Men det är visst bara jag som håller igång
                    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                      Ja,,,det är lika livat och glatt ikväll
                      Men det är visst bara jag som håller igång
                      Hejsan svejsan!...jag har kommit av mej i forumande på¨grund av för intensivt IRLande...förstör och STÖR forumlusten lite faktiskt
                      Den här helgen va som ur en prippsblå-reklam med klippor å nattbad å de å sånt,ont i kinderna av allt skrattande å svårt att återvända till vardagen=lyckad helg

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
                        Hejsan svejsan!...jag har kommit av mej i forumande på¨grund av för intensivt IRLande...förstör och STÖR forumlusten lite faktiskt
                        Den här helgen va som ur en prippsblå-reklam med klippor å nattbad å de å sånt,ont i kinderna av allt skrattande å svårt att återvända till vardagen=lyckad helg
                        Hejsan svejsan på dig med!
                        Ja, jag ska inte säga så mycket, har ju inte själv varit så flitig på sista tiden Det finns som sagt ett irl-liv oxå
                        Ont i kinderna av den anledningen du har låter ju riktigt skoj
                        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                          Hejsan svejsan på dig med!
                          Ja, jag ska inte säga så mycket, har ju inte själv varit så flitig på sista tiden Det finns som sagt ett irl-liv oxå
                          Ont i kinderna av den anledningen du har låter ju riktigt skoj
                          ...finns ju andra anledningar som oxå e´skojj iof men nu va skratt min anledning tillsvidare,hehe2: synd man ej kan dela med sig av alla roligheter,funkar ju bara inte,eftersnack funkar ju bäst med de som va där som alltid,så vi snackar förfullt å måste fikadaita bara för de,men snart har det lagt sig....å då kommer prat/skrivfisan tillbaka med onödiga inlägg
                          Kram å nattis...å lycka till med morgondagen

Comment

Godmorgon alla OT:are hoppas vi får en bra dag, någon som tar en fika tillsammans med mig?
                            "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

God morgon.
                              Sitter här på jobbet och är trött, men det går väl över.
                              Jag tar gärna en fika med dig Brutus, mmm. Ska bli gott.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                                God morgon.
                                Sitter här på jobbet och är trött, men det går väl över.
                                Jag tar gärna en fika med dig Brutus, mmm. Ska bli gott.

Trevligt Sunny, hoppas du piggnar till nu.
                                "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Working...
                                X