Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jaha, då var det dags att gå hem alldeles strax. Jippi!
    Det blir en nervös kväll ikväll, huvaligen. Kikar väl in här och försöker lugna nerverna....
    Kramelikramisar

Comment

Hejsan
      Då var man äntligen hemma från jobbet. Och ikväll kickar våra blå -gula boll
      Det kommer att bli spännande värre. Jag behöver nog vara här inne och hålla handen lite då och då. Det verkar som om åtminstone Sunny behöver det med. Är det någon mer som känner så?
      Millou, gummanvar du inte pigg igår?Hoppas du känner dej bättre idag.
      Jag kan lägga en sval hand på din panna. Och går till apoteket och köper medicin. En Extra ordinär bamsekram kommer här det kan behövas antingen man mår bra eller dåligt.
      Nu ska jag göra lite nytta innan jag fastnar här.
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Hej på er alla,,,,ser att du har tagit över efter mig här nu Snoffsan det var på tiden Så är det fotboll som gäller ikväll för de flesta,,,,jag har faktiskt inhandlat mig ett par öl till ikväll,,,ska bli skönt med lite avkoppling efter en kaotisk dag på jobbet med datastopp och allt möjligt,,,

Comment

Originally posted by Catinka
          Hejsan
          Då var man äntligen hemma från jobbet. Och ikväll kickar våra blå -gula boll
          Det kommer att bli spännande värre. Jag behöver nog vara här inne och hålla handen lite då och då. Det verkar som om åtminstone Sunny behöver det med. Är det någon mer som känner så?
          Millou, gummanvar du inte pigg igår?Hoppas du känner dej bättre idag.
          Jag kan lägga en sval hand på din panna. Och går till apoteket och köper medicin. En Extra ordinär bamsekram kommer här det kan behövas antingen man mår bra eller dåligt.
          Nu ska jag göra lite nytta innan jag fastnar här.
          Tack vännen för din omtanke, men i dag har jag varit piggelin hela dagen
          Ska hålla ett öga på grabbarna i kväll jag oxå så dom sparkar in nåt mål eller två...jag tippar i alla fall....2-1 till Sverige

Hej Skorpan...ser att du haft det jobbigt i dag

Comment

Originally posted by Millou
            Tack vännen för din omtanke, men i dag har jag varit piggelin hela dagen
            Ska hålla ett öga på grabbarna i kväll jag oxå så dom sparkar in nåt mål eller två...jag tippar i alla fall....2-1 till Sverige

Hej Skorpan...ser att du haft det jobbigt i dag
            Ingen fara med mig,,,hur är det själv

Comment

Originally posted by Skorpan
              Ingen fara med mig,,,hur är det själv
              Tackar som frågar...hur bra som helst... har ju trippat på mina snygga fötter som gnistrar hela dan

Comment

Tackar som frågar...hur bra som helst... har ju trippat på mina snygga fötter som gnistrar hela dan
                Snart dags för en bild ,,,så mycket som du har skrutit om dem

Comment

Snart dags för en bild ,,,så mycket som du har skrutit om dem
                  Ja...de va nära att jag la ut en i går , men sen tänkte jag att ...nääää...dom är ju snygga för mig själv mest, så då blir det ingen bild...jag visar bara IRL

Comment

Ja...de va nära att jag la ut en i går , men sen tänkte jag att ...nääää...dom är ju snygga för mig själv mest, så då blir det ingen bild...jag visar bara IRL
                    Har inte ni fint väder där uppe,,,,eller vad gör du inomhus

Comment

Har inte ni fint väder där uppe,,,,eller vad gör du inomhus
                      Jodå...sol o fint...men hallå där...måste jag berätta vad jag gör inomhus...en hel del ska jag säga dig

Comment

Jodå...sol o fint...men hallå där...måste jag berätta vad jag gör inomhus...en hel del ska jag säga dig
                        Hmmm,,,,förbereder du en examensfest kanske....och medan du gjorde det så blev du så trött att du satte dig vid datorn och nu kommer du inte upp ur stolen

Comment

Hmmm,,,,förbereder du en examensfest kanske....och medan du gjorde det så blev du så trött att du satte dig vid datorn och nu kommer du inte upp ur stolen
                          Du är ju heeeeelt ute o cyklar

Comment

Du är ju heeeeelt ute o cyklar
                            Näe jag kör cabbe jag

Comment

Näe jag kör cabbe jag
                              Du har det bra du Själv ska jag gå ut nu och dra fram vattenslangen så inte mina blommor lessnar på mig, då blir det inte roligt kan jag säga på en ända fläck här

Comment

Du har det bra du Själv ska jag gå ut nu och dra fram vattenslangen så inte mina blommor lessnar på mig, då blir det inte roligt kan jag säga på en ända fläck här
                                Har du en fläck på din ända

Comment

Working...
                                X