Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sunnyface
    Just nu vill jag ge alla i hela världen en kram oj vad glad jag är. Härligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Japp jag är med sååååå glad en kramis till alla i världen
    Och gonatt med er...dax att krypa till kojs och
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Catinka
      Godnatt o sov gott

Comment

• Originally posted by Sunnyface
        Just nu vill jag ge alla i hela världen en kram oj vad glad jag är. Härligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Det var ett härligt mål,,,,,kände det på mig

Comment

• Originally posted by gason
          Underbart Skorpan.
          Japp,,,tackar

Comment

• Originally posted by Catinka
            Natti natti vännen. Jag försöker banka in i mitt huvud att det är dags att gå och sova, men än så länge är det ingen framgång....
            Vi ses imorrn.
            Kramis

Comment

• Originally posted by Skorpan
              Det var ett härligt mål,,,,,kände det på mig
              Helt uuuuunderbart var det. Och du som spelade kolugn hela tiden, du kunde ju ingjutit i alla fall liiiite lugn i mig. Men nej då, du gillar visst att se en springa mellan balkongen, toan och så datorn....

Comment

• Vänta nu, kan jag ha sån tur att jag har Skorpan all to myself nu?????
                Millan, Smultron, Catinka och så vidare, alla har tackat och nattat sig vart eftersom här...
                Hm......

Comment

• Nu verkar jag ha skrämt iväg alla igen.....Hm...Nåja, jag går och spanar fåglar en sväng. Så får vi se om det är nån som kikat in här under tiden.

Comment

• Jag verkar ha skrämt iväg alla i vanlig ordning.
                    Sov så gott allihop, vi ses imorrn
                    Och Skorpan - Buona notte, i sogni dolci il mio amico prezioso.

Comment

• Jag skrämmer till och med iväg min kompis Skorpan.
                      Nu är det verkligen dags för mig att logga ur. Får se när jag vågar chansa igen, börjar känna rejäl ångest....
                      Får kanske gå nån trådkurs eller nåt, så jag hamnar på banan igen.
                      Natti och sussa sött.

Comment

• God morgon.

Känner mig något trött och seg idag, men det är ju fredag så snart är man ledig.
                        Åker till landet idag, så vi ses på söndag igen.
                        Ville bara kika in och säga hej, och hejdå.

Comment

• Hej Allihop! Är inne en snabbis för jag sitter på jobbet. Ville bara tala om att min dator har fått sig ett spel, vet inte om den har kraschat eller vad som har hänt Skulle vara väldigt tråkigt om vissa saker som jag har i min "lilla burk" skulle vara borta

Sunny! Ha den jättebra helg Och till alla er andra! Ha en riktigt bra helg om vi inte ses på ett tag
                          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Gomorron.
                            Fredag idag och solen skiner.. och Sverig vann matchen igår.. Vilken rysare det blev.
                            Jag åker bort över helgen och kommer åter på söndag.
                            på er alla. Vi hörs.
                            Smultron

Comment

• Ha en jättefin helg Sunny, Snowsan o Smultron
                              sola o njut av sommaren

Comment

• Hejsan!
                                Det var värst vad alla ska iväg den här helgen. Blir nog rätt tomt här då.
                                Själv ska jag vara hemma ikväll, men i morgon bär det iväg . så då är jag inte hemma förrän på söndag kväll. Ha en bra helg ni som ska bort
                                Undrar om Sunnyface ska på trådkurs Tyckte att hon skrev igår *vi ses i morgon* ?Stackars lilla vännen...kände du dig ensam här igår? Jag var tvungen att lägga mig, annars hade jag gärna hållt dig sällskap en stund till.
                                Vi hade kunnat diskutera katter....men det får vi ta en annan gång.

Fotbollen var hur spännande som helst...men det gick ju bra till slut. Men målet satt långt inne måste jag säga
                                Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Working...
                                X