Originally posted by gason
va kul,du fyller riiiik,kanske inte på cash,men du borde vid det här laget va rik på annat
...e´du säkert om du tänker efter riktigt noga
...fundera på det till söndag,så kalasar vi här då
va kul,du fyller riiiik,kanske inte på cash,men du borde vid det här laget va rik på annat
...e´du säkert om du tänker efter riktigt noga
...fundera på det till söndag,så kalasar vi här då
lite knöligt kanske det blir...men va sjutton är det midsommar får man väl offra sig...handplockade ska dom vara glöm inte de
lite knöligt kanske det blir...men va sjutton är det midsommar får man väl offra sig...handplockade ska dom vara glöm inte de

...men jag undrar lite över ...är det den som är knöligast som blir den tilltänkte eller tvärtom? För inte är det väl att man ska drömma om någon av dom...
Jag behöver mer information känner jag...så det blir rätt
...

...men jag undrar lite över ...är det den som är knöligast som blir den tilltänkte eller tvärtom? För inte är det väl att man ska drömma om någon av dom...
Jag behöver mer information känner jag...så det blir rätt
...
...lite mer åt prova ut hållet om man säger
....nu kände jag inspirationen inför midsommar börjar infinna sig ...du e rolig du
....skulle nöja mej med en som jag kan pilla på under bordet på den treeevliga midsommar lunchen,blää rebellen i mej gör motstånd mot fasta högtids dgr som måste firas
skärper mej å gör som man ska
...lite mer åt prova ut hållet om man säger
den sista stackaren har inte en chans att bli den tilltänkte
....nu kände jag inspirationen inför midsommar börjar infinna sig ...du e rolig du
....skulle nöja mej med en som jag kan pilla på under bordet på den treeevliga midsommar lunchen,blää rebellen i mej gör motstånd mot fasta högtids dgr som måste firas
skärper mej å gör som man ska
man kan vara traditionell o köra med blommor, man kan låta bli o sova oxå...problemet löst liksom
här får du en blomma aå länge
det bör väl gå bra

annars får inte nån ligga under min kudde
finns tusen sätt när jag tänker efter

We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment