Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gason
    Javisst får man det!

Du ska få en ledtråd med hjälp av ett citat som mellis-bellis skrev.

Om det nu inte sker ett mirakel med hjälp av en trisslott eller liknande innan söndag får jag satsa på att bli vis istället.
    va kul,du fyller riiiik,kanske inte på cash,men du borde vid det här laget va rik på annat ...e´du säkert om du tänker efter riktigt noga ...fundera på det till söndag,så kalasar vi här då

Comment

• Originally posted by Brutus
      Ha det så bra själv och så får vi hoppas att "vädret är med oss"
      Vädret skulle visst va med er på gotland,hörde jag på radion....så vi här på fastlandet får fira utan

Comment

• Halloj...har ni börjat fira helg...solen skiner för fullt här nu så det blir visst fint väder här i helgen

Kan berätta att det där med 7 sorters blommor under kudden är ute nu...reglerna är ändrade hörde jag...det ska vara 7 sorters killar under kudden i år.....olika sorter dessutom lite knöligt kanske det blir...men va sjutton är det midsommar får man väl offra sig...handplockade ska dom vara glöm inte de

Comment

• Originally posted by Millou
          Halloj...har ni börjat fira helg...solen skiner för fullt här nu så det blir visst fint väder här i helgen

Kan berätta att det där med 7 sorters blommor under kudden är ute nu...reglerna är ändrade hörde jag...det ska vara 7 sorters killar under kudden i år.....olika sorter dessutom lite knöligt kanske det blir...men va sjutton är det midsommar får man väl offra sig...handplockade ska dom vara glöm inte de
          Halloj.....
          Haha, jasså det är ute med blommor nu...det var något nytt
          Men då så.....7 sorters killar är enkelt att få tag på...men jag undrar lite över ...är det den som är knöligast som blir den tilltänkte eller tvärtom? För inte är det väl att man ska drömma om någon av dom...
          Lite svårt att sova överhuvud taget med så många killar under sin kudde Jag behöver mer information känner jag...så det blir rätt...
          Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Catinka
            Halloj.....
            Haha, jasså det är ute med blommor nu...det var något nytt
            Men då så.....7 sorters killar är enkelt att få tag på...men jag undrar lite över ...är det den som är knöligast som blir den tilltänkte eller tvärtom? För inte är det väl att man ska drömma om någon av dom...
            Lite svårt att sova överhuvud taget med så många killar under sin kudde Jag behöver mer information känner jag...så det blir rätt...
            Ha, ha....förstod att jag var otydlig ...lite mer åt prova ut hållet om man säger ...är du me Catinka...nu pratar jag allmänt alltså.

Comment

Halloj...har ni börjat fira helg...solen skiner för fullt här nu så det blir visst fint väder här i helgen

....nu kände jag inspirationen inför midsommar börjar infinna sig ...du e rolig du....skulle nöja mej med en som jag kan pilla på under bordet på den treeevliga midsommar lunchen,blää rebellen i mej gör motstånd mot fasta högtids dgr som måste firas skärper mej å gör som man ska

Comment

Ha, ha....förstod att jag var otydlig ...lite mer åt prova ut hållet om man säger ...är du me Catinka...nu pratar jag allmänt alltså.
                Haha....jasså du menar att jag i så fall ska prova på alla? OjOj....det blir skavsår det den sista stackaren har inte en chans att bli den tilltänkte
                då har man ju redan fått så det räcker och blir över

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                  ....nu kände jag inspirationen inför midsommar börjar infinna sig ...du e rolig du....skulle nöja mej med en som jag kan pilla på under bordet på den treeevliga midsommar lunchen,blää rebellen i mej gör motstånd mot fasta högtids dgr som måste firas skärper mej å gör som man ska
                  Heeeej gumsan....är det inte på midsommar man ska vara lite vild o galen...tyckte jag läste de i stjärnorna man kan vara traditionell o köra med blommor, man kan låta bli o sova oxå...problemet löst liksom här får du en blomma aå länge

Comment

Kommer ni att drömma om en blomma då.
                    Eller blir det mer åt "blommor och bin" hållet.
                    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• Jag har en jättegullig granne en bit bort här....tror jag tar och sjudubblar honom och stoppar ner honom under mitt täcke en stund det bör väl gå bra

Comment

Haha....jasså du menar att jag i så fall ska prova på alla? OjOj....det blir skavsår det den sista stackaren har inte en chans att bli den tilltänkte
                        Ha, ha...nu flöda fantasin ser jag...jag var mer inne på att dom skulle testas på andra sätt.............................i köket eller måla huset annars får inte nån ligga under min kudde finns tusen sätt när jag tänker efter

Comment

För mig blir det nog mer"blommor och bin" hållet...om jag känner mig rätt..........

Comment

herre jösses,vågar inte ens föreställa mej det senariot
                            ...äh,ska man göra så där måste jag sätta fart här,träna viktigaste muskeln,leta smörjmedel....hydraulolja kanske

Comment

Heeeej gason
                              har ingen aning...hörde om den här regeln på radion...tror det är första året som den ska testas liksom...resultat visar sig väl vid årets slut eller efter...ja du vet

Comment

För mig blir det nog mer"blommor och bin" hållet...om jag känner mig rätt..........
                                Jasså du...fy sjutton för o sova med bin under kudden...näääää...då får det vara för min del

Comment

Working...
                                X