Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Skorpan
    nej sånt betalar man folk för att göra jag var ute och kontrollerade tempen på göken den måste hålla rätt temepratur imorgon
    ...okey,det får väl gå för den här gången då

Comment

He he,,,och vad diskuterar ni damer här då
      Allvarliga grejer...som vanligt......
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Hej alla glada.
        Här har ni det mysigt och roligt. Kul!
        Jag sitter och njuter av kvällen här och funderar på om jag ska ta en tur ut på balkongen.
        Är ni laddade inför morgondagen?

Comment

• Originally posted by Sunnyface
          Hej alla glada.
          Jag sitter och njuter av kvällen här och funderar på om jag ska ta en tur ut på balkongen.
          Halloj Sunny...vi är laddade o klara...fattas bara...midsommar en gång om året och den måste gå rätt till liksom...kolla in dom nya reglerna

Comment

• Originally posted by Millou
            Ha, ha...nu flöda fantasin ser jag...jag var mer inne på att dom skulle testas på andra sätt.............................i köket eller måla huset annars får inte nån ligga under min kudde finns tusen sätt när jag tänker efter
            Skall man nu behöva riskera att ligga under någons kudde och bli kvävd också, och det värsta av allt tillsammans med 6 andra herrar Det lutar åt att man får hålla sig undan
            "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Har jag...är helt oskyldig...sa bara vad jag höööööört
              Hahaha....så oskyldig du är då...... Bara 7 killar under kudden ......klart man får griller i huvet......och tänker på både det ena och det....."andra"

Comment

Så här är det Brutus...att om ni på Gotland får sol i morn...då har vi det här hos mig....bara havet emellan och vi har alltid samma väder som ni...tryck på solknappen du sitter på nu
                nu vill jag hellre va i solen hos dej än hos the campers ......iof. är det ju inte så långt ifrån,så då borde solen skina på mej med,oki oki oki

Comment

• Originally posted by Brutus
                  Skall man nu behöva riskera att ligga under någons kudde och bli kvävd också, och det värsta av allt tillsammans med 6 andra herrar Det lutar åt att man får hålla sig undan
                  Ja...låter trångt o jäkligt...inte lätt o va kille på midsommar...men lite kul

Comment

Jahapp, tur du bor på gotland...annars vet man ju aldrig om jag kommit och plockat dig med.....fast jag förstår inte vad du har emot att ligga under kudden med 6 andra killar?.....Jag skulle då inte ha ngt emot det iaf....

Comment

• Originally posted by Catinka
                      Hahaha....så oskyldig du är då...... Bara 7 killar under kudden ......klart man får griller i huvet......och tänker på både det ena och det....."andra"
                      ja...jag är jätte oskyldig....finns inga bevis...tills dess är jag oskyldig

Comment

Så här är det Brutus...att om ni på Gotland får sol i morn...då har vi det här hos mig....bara havet emellan och vi har alltid samma väder som ni...tryck på solknappen du sitter på nu
                        Sagt och hjort nej jag stavar inte illa

Comment

'
                          Ta genast bort den bilden ur mitt huvud som jag fick nu

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                            nu vill jag hellre va i solen hos dej än hos the campers ......iof. är det ju inte så långt ifrån,så då borde solen skina på mej med,oki oki oki
                            Bara o landa här dan efter i solbriller...jag slänger dig i spat om du är bakis...bara så du vet

Comment

• Originally posted by Sunnyface
                              Hej alla glada.
                              Heeej Sunny
                              japp här är det full rulle. Vi laddar för att plocka sju sorters killar i morgon

Comment

'
                                Ta genast bort den bilden ur mitt huvud som jag fick nu
                                Jo du, det ser inte vackert ut

Comment

Working...
                                X