Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Go´natt Millan å skorpan!!

Comment

• Originally posted by Catinka
      Ja just det ja....vi har stor fest här i morgon så då är det bäst att vi är pigga....Natti o sov så gott...och kraaaaaaaaaamis och
      Jaa.kalas imorgon...var är gason idag då,håller han sig undan redan...vilar kanske upp sig inför morgondagen....eller summerar åren som gått å upplevelserna hittils kanske

Catinka här har du svamp..har odlat dem själv

Comment

Haha...jag har med en stackars kastrat..men innan han var kastrerad var det full rulle, när han ylade som bara den. Jag kom att tänka på det en dag när jag satt på bussen och såg synen om människorna gjort lika dant
        Såg framför mig hur alla helt plötsligt började yla....gissa om jag fnittrade för mig själv.....
        Det är väldigt sällan man hittar mig på krogar eller restauranger på kvällstid. Men varje gång man råkar vara där så är ju detta ylande allt man hör, typ ...
        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• Argentina gjorde 2- 1 nu......
          Nä dax att lägga sig nu, så man är pigg till i morgon när det är fest här tror jag firar en månad med då här i OT...eller om det är på måndag kanske? nåja känns som om jag varit här i flera år redan
          Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by gason
            Det är väldigt sällan man hittar mig på krogar eller restauranger på kvällstid. Men varje gång man råkar vara där så är ju detta ylande allt man hör, typ ...
            Japp...ett jäkla ylande är det............

Comment

• Originally posted by gason
              å där va du ju.... hoppas din helg varit skön,säkerligen utan stök och busliv....imorgon får du nolla,börja på ny tio-årsplan ...eller ta en dag i taget bara men nolla får du iaf.=allt gammalt glömt och förlåtet ...nya dumheter väntar

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                Jaa.kalas imorgon...var är gason idag då,håller han sig undan redan...vilar kanske upp sig inför morgondagen....eller summerar åren som gått å upplevelserna hittils kanske

Catinka här har du svamp..har odlat dem själv
                Tack för svampen...den är inte giftig bara .....ser lite flugsvampaktig ut tycker jag.....vill ju inte bli sjuk till i morgon när det ska firas

Comment

Tack för svampen...den är inte giftig bara .....ser lite flugsvampaktig ut tycker jag.....vill ju inte bli sjuk till i morgon när det ska firas
                  Bara du inte Äter den ......

Comment

Bara du inte Äter den ......
                    OJDÅ...det har jag redan gjort.....men jag har nog spytt upp allt till i morgon så då är jag pigg och alert som vanligt Jag tål mycket

Comment

• Jag undrade varför jag är så trött i kväll....men nu kom intelligenta mig på svaret....har ju faktiskt bara sovit 3 timmar i natt......kan nog bero på det.......hehe. så nu säger jag natti natt. så festar vi i morgon ordentligt

Comment

Jag undrade varför jag är så trött i kväll....men nu kom intelligenta mig på svaret....har ju faktiskt bara sovit 3 timmar i natt......kan nog bero på det.......hehe. så nu säger jag natti natt. så festar vi i morgon ordentligt
                        Ok,natti nattis å sov så gott
                        ...försten upp på börjar förberedelserna för kalaset då

Comment

• Här tycks det vara sänggående som gäller, i så fall natti natti
                          "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

• Originally posted by Brutus
                            Här tycks det vara sänggående som gäller, i så fall natti natti
                            Jag ska ligga ....inte gå i sängen,sånt gör bara hundar natti nattis på dej och vovsingarna

Comment

Jag ska ligga ....inte gå i sängen,sånt gör bara hundar natti nattis på dej och vovsingarna
                              Vovsingen har allt okuperat sängen, så jag får väl knuffa undan honom lite så jag får plats Sov gott Mellis
                              "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

• Originally posted by Brutus
                                Vovsingen har allt okuperat sängen, så jag får väl knuffa undan honom lite så jag får plats Sov gott Mellis
                                ja men det kan du vel ikke vel.. vofsen må da få sove i fred han og legg deg på mattan i natt du.. hehe
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X