Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ojdå, vilken mardrömsstart på matchen. Men, en halvlek kvar och nu efter pausen kommer svenska laget chocka det tyska laget och de tyska supportrarna med att blixra till och göra tre snabba mål. Jajamensan, det här kan vi fixa. Man ska aldrig ge upp.

Hej Millan, vad kul att se dig här. Men vad är det för närgångna fästingar ute hos dig? Rackarns busfilurer.

Nu ska jag försöka lugna ner mig ute på balkongen.

Comment

• Originally posted by Brutus
      Med domarens hjälp kommer nog tyskarna att klara det här
      Lugn i bussen nu ........än är det inte slut.....snart kommer sverige att göra mål......tippar på 3-2 till sverige
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Sunnyface
        Ojdå, vilken mardrömsstart på matchen. Men, en halvlek kvar och nu efter pausen kommer svenska laget chocka det tyska laget och de tyska supportrarna med att blixra till och göra tre snabba mål. Jajamensan, det här kan vi fixa. Man ska aldrig ge upp.

Hej Millan, vad kul att se dig här. Men vad är det för närgångna fästingar ute hos dig? Rackarns busfilurer.

Nu ska jag försöka lugna ner mig ute på balkongen.
        Halloj Sunny...va härligt positiv du låter...nu måste du få rätt...finns inget annat...det här går åt fanders annars
        Jadu, fästingar är inte att lita på dom heller

Comment

Med domarens hjälp kommer nog tyskarna att klara det här
          Ja...byt ut domarn snabbt som ögat...har alltid undrat varför dom inte kan ha en kvinnlig domare på herrfotbollen och manlig på damfotbollen...tror det skulle vara mycke bättre

Comment

• Originally posted by Millou
            Halloj Sunny...va härligt positiv du låter...nu måste du få rätt...finns inget annat...det här går åt fanders annars
            Jadu, fästingar är inte att lita på dom heller
            Tur att inte fästingen satt sig någon annanstans Där hankönen helst av allt vill börja direkt.....då hade du fått bläddra..om man säger så

Comment

• Originally posted by Catinka
              Tur att inte fästingen satt sig någon annanstans Där hankönen helst av allt vill börja direkt.....då hade du fått bläddra..om man säger så
              Men hallå där...det funkar inte på mig...jag kniiiiiiper

Comment

• Originally posted by Catinka
                "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Men hallå där...det funkar inte på mig...jag kniiiiiiper
                  Ja, det är rätt.....släpp inte till så lätt.....
                  Nu har det börjat igen va? Fotbollen alltså?

Comment

Nu fick du kul

Comment

Nu fick du kul
                      Ja, nu fick "även du min Brutus" kul.......vem var det som fällde de orden? kommer inte riktigt ihåg

Comment

• Vad missade svenskarna en straff nu med

Comment

• Sunny...vart tog du vägen nudå?

Jag måste ju säga att svenskarna haft en del chansen, men va är det med dom...bollen ska i mål...har dom missat de

Jädrans tjat om Walack hela tiden...är inte de en häst???....ops skämta bara

Comment

Sunny...vart tog du vägen nudå?

Jag måste ju säga att svenskarna haft en del chansen, men va är det med dom...bollen ska i mål...har dom missat de

Jädrans tjat om Walack hela tiden...är inte de en häst???....ops skämta bara
                            Jo, det är en kastrerad häst.....så där går man säker....

Comment

• Nu är jag hemma igen efter Midsommarfirandet,,,,kanonväder och nycket gott att äta o dricka

Comment

• Originally posted by Skorpan
                                Nu är jag hemma igen efter Midsommarfirandet,,,,kanonväder och nycket gott att äta o dricka
                                Välkommen hem igen Nu får du se till att det går bättre i fotbollen....Litar på dig jag.....

Comment

Working...
                                X