Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Natti...ha en fortsatt bra födelsedag nu gason
    Jag ska upp vid fem i morgon så det är bäst att göra sig i ordning för bädden. Sov gott när ni lägger er
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Catinka
      Natti...ha en fortsatt bra födelsedag nu gason
      Jag ska upp vid fem i morgon så det är bäst att göra sig i ordning för bädden. Sov gott när ni lägger er
      Godnatt Catinka och tack för i dag...vi ses i morn kväll...kraaaam

Comment

Natti...ha en fortsatt bra födelsedag nu gason
        Jag ska med lägga mig tidigt,,,ska vara på jobbet klockan 6 imorgon har lite att förbereda inför morgonmötet,,,,sov gott alla goa OT:are

Comment

Men jag är ju inte elak........bara gillar helikoptrar ju.........
          Jag som trodde du skulle sluta vara snäll imorgon. behöver nog nya , åldern du vet ...

Vad du tycker om helikoptrar vet jag nog, särskilt DEN sortens.
          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• Originally posted by Skorpan
            Jag ska med lägga mig tidigt,,,ska vara på jobbet klockan 6 imorgon har lite att förbereda inför morgonmötet,,,,sov gott alla goa OT:are
            Godnatt o sov gott...här kommer nattipussen

Comment

• Originally posted by Millou
              Godnatt o sov gott...här kommer nattipussen
              Pussar tillbaka

Comment

• Originally posted by Millou
                Gason...är du nöjd med din dag så här långt tycker du
                Jättebra, alla syskon med familjer samlade. Det händer inte så ofta faktiskt. Det blir ganska mycket folk.
                -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• Originally posted by gason
                  Jättebra, alla syskon med familjer samlade. Det händer inte så ofta faktiskt. Det blir ganska mycket folk.
                  Härligt att ni firat dej ordentligt...gjorde ju jag med här IRL med ostkaka,sylt å grädde,tänkte på dej när jag slicka grädden av vispen Kramis å grattis ännu en gång

Sov gott allesamman!!!

Comment

• Heij på dere igjen! Da har jeg nettopp kommet hjem fra Selbu-festivaleen 2006! Det har vært en utrolig artig helg fylt med grilling,god vær masse god mat og drikke, og ikke minst, fantastiske artister på scenen som DDE, Åge Aleksandersen, Stage Dolls, red nex, Marthe Valle og CC cowboys! Desverre streiket klutchen på bilen, så vi måtte ta buss hjem... haha men uansett en knall helg med mye
                    Forresten... Jeg sitter her å skal laste ned noe musikk... Så husker jeg en spesiel sang fra BB 2005, når de sendte en BB special med uviste klipp... da kommer det en sang som inneholder blant annet ordet hallelujah... dette høres kanskje litt komplisert ut, men jeg prøver likevell...
                    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• God morgon allihop.

Det är fasligt vad fort helgerna går. Svisch så sitter man på jobbet igen.
                      Hoppas ni har det bra, en del av er är kanske till och med lediga. Själv har man fyra veckor till att jobba innan det är semesterdags.

Vi kanske ses under dagen, annars blir det väl framåt eftermiddagen/kvällen.

Comment

• God morgen i OTtråden! Håper dere får en fin dag! Nå har jeg kommet hjem fra jobb og skal gjøre det litt fint her hjemme, puss, kram!
                        :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
                          God morgen i OTtråden! Håper dere får en fin dag! Nå har jeg kommet hjem fra jobb og skal gjøre det litt fint her hjemme, puss, kram!
                          Hej vännen.
                          Redan hemma från jobbet? Ja just det, du jobbade natt eller hur var det?
                          Verkar som du ska göra vad jag gjorde igår, då for jag runt i hela lägenheten och fixade och donade. Trist, men såååå skönt när det är klart sen.
                          Ha det så bra, vi ses senare.

Comment

• Originally posted by Sunnyface
                            Hej vännen.
                            Redan hemma från jobbet? Ja just det, du jobbade natt eller hur var det?
                            Verkar som du ska göra vad jag gjorde igår, då for jag runt i hela lägenheten och fixade och donade. Trist, men såååå skönt när det är klart sen.
                            Ha det så bra, vi ses senare.
                            Japp! jeg jobber til alle slags tider. Nå er jeg ferdig med 3 netter og er ledig fram til onsdag. Ha en fin dag!
                            :kastkyss:

Comment

• Hei og hopp!! Nå er jeg hjemme fra midtsommer- og fødselsdag- feiring. Skulle hjem i går, men det ble i dag.. Hadde noen timer på sengen i går, var ikke så lysten på å dra noe sted.........
                              Stort GRATTIS til Gason, om enn litt forsinket!

Sunny; du er vel på jobb igjen. Som du har fixet hjemme i helgen, da.. Skulle hatt din energi iblant!

Dere andre har også vært flittige her inne ser jeg, mange sider å lese. Godt at dere har hatt en fin helg!
                              Nå tenker jeg ta litt kaffe, og dere er også velkommen til å holde meg med selskap

Synd at Sverige er ute av VM, men trøst dere med at de i allefall var der.. Norge kom aldri så langt!!
                              Ha en fortsatt fin dag!

Comment

• Änligen hemma från jobbet. Nu är det bara 9 arbetsdar kvar till min semester
                                Har lite IRL...kommer tillbaka senare....mig slipper ni inte så lätt och det är ödsligt här nu....
                                Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Working...
                                X