Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Catinka
    Änligen hemma från jobbet. Nu är det bara 9 arbetsdar kvar till min semester
    Har lite IRL...kommer tillbaka senare....mig slipper ni inte så lätt och det är ödsligt här nu....
    Åh for en søt hundvalp på din avatar
    :kastkyss:

Comment

• Hej på er alla Då var man hemma efter en lååååååång seg arbetsdag. Här regnar det och är kvavt som i en ångbastu Hoppas att ni andra har haft och har en bra dag

Comment

• Originally posted by Skorpan
        Hej på er alla Då var man hemma efter en lååååååång seg arbetsdag. Här regnar det och är kvavt som i en ångbastu Hoppas att ni andra har haft och har en bra dag
        Hei på deg! Har du regn, ushh.. Her er det sol og jeg har brukt litt av dagen på å friske opp brunfargen.. Godt å være ute, og det blåser litt, så det er ikke så varmt så man blir helt stekt....

Comment

• Originally posted by Lissabon
          Åh for en søt hundvalp på din avatar
          Din lilla kotte på din avatar är jättesöt med Djur är sååå gulliga
          Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Fy, vad det regnar här...och det är kallt med tänk om sommaren redan är slut i småland?

Comment

• Hejsan svejsan alla OT are...nu är det kväller o lite mys...så himla skönt
              Vilken gullig avatar Catinka har nudå...ska vi ha en hundklubb kanske...inte helt fel

Marianne...så skönt o se att du tittar in igen med dina gulliga ord...hemtrevligt måste jag säga

Sunny...du har inte skrivit så mycke i dag har du haft det jobbigt på jobbet...körigt värre kanske innan semestern

Gason...sorry att jag drog upp det där med helikoptern på din födelsedag, hade inte en tanke på vad som sagt om såna innan eller så läser jag som jag vill eller nåt

Mellis...har inte du slutat ännu gumsan, har inte ens hunnit pratat med dig i dag...tänkte ta upp lite vilda planer för helgen med dig sen

Lissabon...allt väl med dig hoppas jag...härligt att se dig här

Brurus...hur är vädret på gotland, här mulnade det på just nu jag hopppas på lite regn för gräsmattan torkar o blir gul annars...säg till när regnet kommer är du bussig

Skorpis darling...har du haft en jobbig dag...slappa lite nu och vila skallen en stund

Snowsan...var är du då...nu har du väl vilat ut och kan skriva lite här...kraaaaam

Comment

• Originally posted by Millou
                Hejsan svejsan alla OT are...nu är det kväller o lite mys...så himla skönt

Marianne...så skönt o se att du tittar in igen med dina gulliga ord...hemtrevligt måste jag säga
                Hei på deg, Millou!
                Ja, jeg er endelig tilbake, og har det helt topp! Solen skinner, og jeg er glad. Sender gode tanker til alle her inne
                Håper du har det fint også!
                Last edited by gason; 2006-06-26, 22:07. Reason: Fixat citat.

Comment

• Originally posted by marianne
                  Originally posted by Millou

Hei på deg, Millou!
                  Ja, jeg er endelig tilbake, og har det helt topp! Solen skinner, og jeg er glad. Sender gode tanker til alle her inne
                  Åhh, skiner solen hos dig....kan du inte skicka några strålar hit till mig....här öser regnet ner nu....brrrrrr ..jag fryser
                  Last edited by gason; 2006-06-26, 22:09. Reason: Fixat citat.

Comment

Originally posted by Millou

Hei på deg, Millou!
                    Du är så snäll med dina goa tankar dom värmer så gott i sommarvärmen...jag har det toppen bra just nu...ska inte klaga alls...jobbar o står i...som det ska vara du vet
                    Last edited by gason; 2006-06-26, 22:10. Reason: Fixat citat.

Comment

Åhh, skiner solen hos dig....kan du inte skicka några strålar hit till mig....här öser regnet ner nu....brrrrrr ..jag fryser
                      Ha, ha...vem svarade du nu Hej gumsan....hos mig är det nog i alla fall regn på gång och inte mig emot just nu...ombyte förnöjer heter det ju...regna på ett tag och sol till helgen...så är jag nöjd Har du haft en bra dag vännen
                      Last edited by gason; 2006-06-26, 22:13. Reason: Fixat citat.

Comment

Hei! Sol skal bli, sender mange stråler over. Du får også varme tanker, og en liten trøst Så håper jeg at din aften kan bli litt bedre!
                        Last edited by gason; 2006-06-26, 22:14. Reason: Fixat citat.

Comment

• Originally posted by Millou
                          Ha, ha...vem svarade du nu Hej gumsan....hos mig är det nog i alla fall regn på gång och inte mig emot just nu...ombyte förnöjer heter det ju...regna på ett tag och sol till helgen...så är jag nöjd Har du haft en bra dag vännen
                          Ja, vem svarade jag... är lite virrig och händerna iskalla...får skylla på det.....men det skulle nog vara marianne...eftersom hon har sol
                          Ja, jag har haft en bra dag annars.....hoppas du har haft det med
                          Last edited by gason; 2006-06-26, 22:15. Reason: Fixat citat.

Comment

• Ska det bli fel nu då hela tiden för det???

Comment

Hei! Sol skal bli, sender mange stråler over. Du får også varme tanker, og en liten trøst Så håper jeg at din aften kan bli litt bedre!
                              Tack, snälla du...känner redan värmen komma tillbaka
                              Last edited by gason; 2006-06-26, 22:16. Reason: Fixat citat.

Comment

Ska det bli fel nu då hela tiden för det???
                                Blev ju lite förvirrat kul här nu...som vi är liksom

Comment

Working...
                                X