Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lissabon
    Japp, jeg er visst immun ser det ut til
    Ja har du tagit en Anti-Snowflake tablett Jag kanske skulle ta och stå här i entren till OT-tråden och dela ut en tablett till alla som vill in här, så dom inte somnar.
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake
      Ja har du tagit en Anti-Snowflake tablett Jag kanske skulle ta och stå här i entren till OT-tråden och dela ut en tablett till alla som vill in här, så dom inte somnar.
      hihihi ja da hadde du fått fullt opp å gjøre haha, sitter og leter etter lite roliga saker rundt på nätet, men henger her likevel, det er jo så trivelig med ny tråd.
      :kastkyss:

Comment

Är ni dom enda som är immuna mot mig och fortfarande är vakna
        Jajjamensan vaccinerad...redan på BB avd. alla nya får det nu,,nytt för i år för att vi ska överleva härinne med dejsan ju

Comment

Originally posted by Lissabon
          hihihi ja da hadde du fått fullt opp å gjøre haha, sitter og leter etter lite roliga saker rundt på nätet, men henger her likevel, det er jo så trivelig med ny tråd.
          Ja med alla som skriver här så skulle jag nog få fullt upp Jag tror att jag ska ta och spela lite Mahjong för att varva ner lite men lovar att titta in här lite senare
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Ja med alla som skriver här så skulle jag nog få fullt upp Jag tror att jag ska ta och spela lite Mahjong för att varva ner lite men lovar att titta in här lite senare
            Ja gjør det du
            :kastkyss:

Comment

Får väl testa den nya tråden och se om den håller
              "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Brutus
                Får väl testa den nya tråden och se om den håller
                Jadå den håller för alla Kul att se dig här i tråden förresten. Vet inte om vi har hälsat på varandra och har vi inte det så säger jag hej och välkommen och har vi det så säger jag hej ändå

Comment

Nä nu har jag tittat mig i spegeln och blev genast jättetrött. Får nog gå och lägga mig nu. Natti natti säger jag till alla som fortfarande är vakna

Comment

Jadå den håller för alla Kul att se dig här i tråden förresten. Vet inte om vi har hälsat på varandra och har vi inte det så säger jag hej och välkommen och har vi det så säger jag hej ändå
                    Tror inte att vi hälsat, så jag säger hejtillbaka

Comment

Nä nu har jag tittat mig i spegeln och blev genast jättetrött. Får nog gå och lägga mig nu. Natti natti säger jag till alla som fortfarande är vakna
                      Natti natti och sov gott

Comment

God morgon allihop.
                        Torsdag idag, och ikväll är det dags för de svenska killarna att kicka boll igen. Jag är lite nervös redan nu, och kommer väl vara ett nervvrak när väl matchen drar igång. Är inget sportfan, men när det är landskamper kan jag slänga ett öga på tv:n faså då i väldigt nervöst skick.

Ha en bra dag idag, vi ses under dan eller till kvällen. Det är kanske nån mer än mig som behöver lugna ner fotbollsnerverna med lite forumsnack.

Comment

Originally posted by Millou
                          Natti vännen....sov så gott...det ska jag oxå göra nu...har inte mått så bra i dag...men hoppas ni inte märkt av det alls
                          Hej på dig gumman.
                          Nämen mådde du dåligt igår? Det låter ju inte någe roligt. Hoppas du mår bättre idag vännen. Krya-på-dig-kram kommer här.

Comment

Vadå.... blev du trött bara av att se mig... har jag blivit ett vandrande sömnpiller eller? Natti Natti Sunny och sov gott
                            Du kan aldrig bli ett sömnpiller vännen. Det var snarare så att jag kände att jag var tvungen att lägga mig då, för annars hade jag blivit sittandes alldeles för länge. Du får en ju alltid på sånt bra humör liksom, så jag hade blivit sittandes vid skärmen långt efter läggdags.
                            Vi ses senare idag.

Comment

Jag kom på att jag nog inte hälsat på några av er här i tråden, utan bara hoppat in och börjat språka med er lite.
                              Så nu säger jag helt enkelt ett försenat heeeej till
                              mellis-bellis
                              Brutus
                              Rune

Kul att se lite nya "ansikten" här.

Nu ska jag försöka komma på om det är nån mer jag glömt här nu, återkommer i såna fall.

Comment

Tittelitut, nu är lunchen slut.
                                Jätteskönt ute ju, solen skiner och så fläktar det sådär jätteskönt. Underbart.
                                Nu ska jag nog spela lite tror jag, rackarns så kul ju med alla spel TMM fixat hit.

Comment

Working...
                                X