Originally posted by Lissabon
Jag kanske skulle ta och stå här i entren till OT-tråden och dela ut en tablett till alla som vill in här, så dom inte somnar.

Jag kanske skulle ta och stå här i entren till OT-tråden och dela ut en tablett till alla som vill in här, så dom inte somnar.
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
ja da hadde du fått fullt opp å gjøre haha, sitter og leter etter lite roliga saker rundt på nätet, men henger her likevel, det er jo så trivelig med ny tråd.
ja da hadde du fått fullt opp å gjøre haha, sitter og leter etter lite roliga saker rundt på nätet, men henger her likevel, det er jo så trivelig med ny tråd.
Jag tror att jag ska ta och spela lite Mahjong för att varva ner lite men lovar att titta in här lite senare
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 

Får nog gå och lägga mig nu. Natti natti säger jag till alla som fortfarande är vakna 
Är inget sportfan, men när det är landskamper kan jag slänga ett öga på tv:n faså då i väldigt nervöst skick.
Natti Natti Sunny och sov gott 
Det var snarare så att jag kände att jag var tvungen att lägga mig då, för annars hade jag blivit sittandes alldeles för länge. Du får en ju alltid på sånt bra humör liksom, så jag hade blivit sittandes vid skärmen långt efter läggdags.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment