Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NEEEEEEEJ FAN
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Catinka
      Ja, det vill jag med....men det får vi vänta med tyckte jag du sa nyss......en mållös första halvlek...
      Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit jaha,,,så går det

Comment

• Jaha, ok. Det är bara att komma igen. Det här kan vi vinna. Ingen fara. En halvlek kvar.
        Vadå, verkar det som jag försöker lugna ner mig själv?
        Nervöst som fasen det här ju. Sverige bara måste vinna. Kom igen nu grabbar!!! Heja Heja!

Comment

• Originally posted by Sunnyface
          Jaha, ok. Det är bara att komma igen. Det här kan vi vinna. Ingen fara. En halvlek kvar.
          Vadå, verkar det som jag försöker lugna ner mig själv?
          Nervöst som fasen det här ju. Sverige bara måste vinna. Kom igen nu grabbar!!! Heja Heja!
          jaaa,,,nu häller vi tummar o fötter

Comment

• Nu får dom springa utav tusan i nästa halvlek...jag vill se ett par svenska mål nu....kan man beställa

Comment

• Originally posted by Skorpan
              jaaa,,,nu häller vi tummar o fötter
              Hm, vet inte om jag har det här hemma, men jag ska se om jag har nåt annat jag kan hälla.

Comment

• Originally posted by Millou
                Nu får dom springa utav tusan i nästa halvlek...jag vill se ett par svenska mål nu....kan man beställa
                Jag är med på beställningen, helt klart. Vill också se svenska mål.

Comment

Comment

Hm, vet inte om jag har det här hemma, men jag ska se om jag har nåt annat jag kan hälla.
                    Vad prätar du om här ska änte hällas utan höllas

Comment

• Nä, nu återgår jag till balkongen. Tittar på matchen därifrån, blir en del fågelskådning under tiden liksom.
                      Vi ses efter matchen, förhoppningsvis har Sverige vunnit då.

Sorry Skorpan, jag har inte hittat nåt annat än vatten att hälla så det får nog bli det. Ölen behåller jag för mig själv liksom.

Comment

Nä, nu återgår jag till balkongen. Tittar på matchen därifrån, blir en del fågelskådning under tiden liksom.
                        Vi ses efter matchen, förhoppningsvis har Sverige vunnit då.

Sorry Skorpan, jag har inte hittat nåt annat än vatten att hälla så det får nog bli det. Ölen behåller jag för mig själv liksom.
                        Mååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååållllll llllllllllllllllllllll

Comment

Ja här kommer leveransen
                          Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Nu tar vi dem

Comment

• Någonting säger mig att grannarna tvärs över gården tittar på fotboll. Jag hörde dem istället för TV:n när Sverige gjorde mål.
                              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• Originally posted by gason
                                Någonting säger mig att grannarna tvärs över gården tittar på fotboll. Jag hörde dem istället för TV:n när Sverige gjorde mål.
                                Nån i mina öron skriker oxå

Comment

Working...
                                X