Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sunnyface
    Jaha, då drar det ihop sig. Jag har faktiskt syndat och hällt upp ett glas öl här. Trots att det bara är tisdag. Men på ett sätt är det ju som onsdag idag, eftersom vi är lediga på fredag. Så det är kanske inte så farligt ändå, och så är det ju match ju.
    Skål på er, och nu jädrar ska vi heja fram grabbsen till en svensk seger.
    Hejsan Sunny
    Det gick ju bra sist när vi satt här och var nervösa....så vi får peppa varandra ikväll med
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Tjing på er.,.....här är det världens busväder, blir nog åska känner jag...kvalmigt som attan...ska bänka mig i soffan och kolla in grabbarna
      om en stund...i kväll tror jag dom är på hugget...hoppas de i alla fall

Comment

• Här laddas det för fullt nu......

Comment

Härligt att se Skorpan, du har helt rätt inställning. Skitsnygg avatar. Är det från när du var med i korplaget hemma eller?
          Jaumen,,,som vi säger här nere

Comment

• Originally posted by Millou
            Tjing på er.,.....här är det världens busväder, blir nog åska känner jag...kvalmigt som attan...ska bänka mig i soffan och kolla in grabbarna
            Tjingeling på dig
            Ikväll hoppas jag de smäller in några mål lite tidigare, så man slipper vara så nervös som sist

Comment

Tjing på er.,.....här är det världens busväder, blir nog åska känner jag...kvalmigt som attan...ska bänka mig i soffan och kolla in grabbarna
              Det hade vi i morse nu skiner solen,,,jag såg på väderleksprognosen att det säkraste stället att få sol i midsommar var i östra Blekinge,,,,,o gissa var jag skall

Comment

Hej vännen.
                Jag hoppas inte åskan kommer innan matchen är slut, vill ju se den ju.
                Har du det bra? Jag sitter faktiskt med ett glas öl här. Det gick bra för grabbarna senast då jag drack öl till matchen så jag vågar inte frångå ett vinnande koncept.

Comment

• Jaha, och nu skrämde jag visst iväg alla igen. Vad gör jag för feeel?

Antar att det är laddning inför matchen alternativt en skön kväll ute som gäller istället.

Jag går till balkongen jag också, kanske finns några fåglar där ute.

Comment

Jaha, och nu skrämde jag visst iväg alla igen. Vad gör jag för feeel?

Antar att det är laddning inför matchen alternativt en skön kväll ute som gäller istället.

Jag går till balkongen jag också, kanske finns några fåglar där ute.
                    Jag är här,,,,laddar för fullt

Comment

• För bara 5 min sen var jag .......men nu..........nu tar vi england, please

Comment

• Originally posted by Catinka
                        För bara 5 min sen var jag .......men nu..........nu tar vi england, please
                        Lugn o fin.....hmmmm,tyvärr mållös första halvlek

Comment

• Originally posted by Catinka
                          För bara 5 min sen var jag .......men nu..........nu tar vi england, please
                          Ha, ha...vilka roliga smilisar du fick till där...passade skitbra....nu ska här hållas tummar

Comment

• Snart vill jag ropa

Comment

• Originally posted by Skorpan
                              Snart vill jag ropa
                              Ja, det vill jag med....men det får vi vänta med tyckte jag du sa nyss......en mållös första halvlek...

Comment

• Självmål för trinidad tobago

Comment

Working...
                                X