Originally posted by Skorpan
det får gå det med....vad är det för nedräkning som börjat? Till semestern eller?
.....jag börjar den 10 juli
..Det ska bli jätteskönt. Är så trött på att jobba nu, och gå upp så tidigt på mornarna...Jag är ingen morronmänniska
.....jag börjar den 10 juli
..Det ska bli jätteskönt. Är så trött på att jobba nu, och gå upp så tidigt på mornarna...Jag är ingen morronmänniska
...så får du tänka
fy fasiken,näää det hade jag inte läst,nedrans kund
...har förresten inte bestämt mej än för om jag uppskattar sushi...nu har jag det

....jag får bara 3veckor
,alltid så,kan ej lämna kunderna längre än så på raken då hinner de förstöra allt jag gjort för dem
...ska nog börja försöka hålla i pengarna så jag kan stänga å dra till Tailand ngt på vintern oxå...skulle jag va värd,tycker jag
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment