Originally posted by Skorpan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
****OT-tråden**** del 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ja eftersom han är så liten så måste vi anpassa oss efter när vi hans föräldrar kan ochär lediga.......nu måste jag säga godnatt,,,ska vara på jobbet klockan 6 imorgon så att jag hinner förbereda lite statistik och rapporter,,,ha det bra o godnattOriginally posted by Runedinkul att han kommer...men varför så kort tid ??
Comment
-
oki...sov gott..Originally posted by SkorpanJa eftersom han är så liten så måste vi anpassa oss efter när vi hans föräldrar kan ochär lediga.......nu måste jag säga godnatt,,,ska vara på jobbet klockan 6 imorgon så att jag hinner förbereda lite statistik och rapporter,,,ha det bra o godnatt
_________________________________________He je gött å lev
Comment
-
God kveld her inne! Bedre sent enn aldri!!
Jeg har vært på sammenkomst med jobben i kveld, hatt det så bra..
Her har folket begynt å legge seg, forståelig når man skal på jobb.
Jeg er mest hjemme, helsen skranter, men jeg klager ikke. Blir ikke bedre av den grunn...
God natt til dere alle, sov så godt!
Comment
-
Hej Millan,,,,sitter du ute på din altan i solen o njuterOriginally posted by MillouHallojsan i OT...ser att några varit inne under dagen, så skönt o se när man kommer hem...ni är för goa
Men jag undrar var Snowsan o Sunny tagit vägen...har dom tagit semester från OT de har inte jag läst nånstans
härnere är det mulet...stressar som fasen på jobbet nu,,,måste börja inse att man bara är människa
Comment

Soligt och vackert här idag, dock var det lite moln i morse
Comment