Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Millou
    Godmorgon i OT

solen lyser från en blå himmel här

ha det jättebäst under dagen allihop Fika nån?
    Godmorgon allihopa...!!!

Ja tack !!! Tar gärna en kopp java

Comment

• Kanon Lexie o Rune...tack för ert sällskap
      sitt gärna kvar, men jag måste rusa nu
      *vink* njut av solen

Comment

Godmorgon i OT

solen lyser från en blå himmel här

ha det jättebäst under dagen allihop Fika nån?
        Hej allihop! Norpar åt mig ett gäng koppar kaffe. Känns inte som jag kommer att vakna alls idag trots att det är varmt,solen skiner och fåglarna kvittrar. Midsommar tar hårt på krafterna och idag ska jag iväg en sväng på födelesedagsfirande efter jobbet.

Hoppas att ni alla får en bra dag så lovar jag att kika in en sväng på fredag och skåla lite med dom som är här
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
          Hej allihop! Norpar åt mig ett gäng koppar kaffe. Känns inte som jag kommer att vakna alls idag trots att det är varmt,solen skiner och fåglarna kvittrar. Midsommar tar hårt på krafterna och idag ska jag iväg en sväng på födelesedagsfirande efter jobbet.

Hoppas att ni alla får en bra dag så lovar jag att kika in en sväng på fredag och skåla lite med dom som är här
          Äntligen dyker du upp...blev orolig att du var sjuk eller nåt...hoppas få se dig här i kväll nudå...var rädd om dig vännen

Comment

• God morgen alle sammen! Her har det vært kaffe-selskap på morgenen ser jeg. Her skinner solen, så jeg blir på verandaen mest i dag.
            Ha det fint, til vi ses igjen!

Comment

• Originally posted by marianne
              God morgen alle sammen! Her har det vært kaffe-selskap på morgenen ser jeg. Her skinner solen, så jeg blir på verandaen mest i dag.
              Ha det fint, til vi ses igjen!
              Åh, nu blev jag plötsligt sugen på té
              -

Comment

• Originally posted by snowflake

Vi skulle ju teamat igår förresten!
                -

Comment

• God ettermiddag! Velkommen hjem, dere som har vært på jobb
                  Solen skinner, og det er herlig å være ute.. Skal på grill-party i kveld, heldig at det er fint vær. Titter inn senere, hei så lenge

Comment

• ....går här i väntans tider .....väntar på dagens...... sista kund bara ....har haft ännu en rolig dag på jobbet,här e´det faktiskt roligt nästan jämt ...back to buissnes see U later

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                      ....går här i väntans tider .....väntar på dagens...... sista kund bara ....har haft ännu en rolig dag på jobbet,här e´det faktiskt roligt nästan jämt ...back to buissnes see U later
                      Tjenixen bruden...den där skylten tror jag inte på att du har kul på jobbet tror jag på däremot...jobba vidare du

Comment

• Originally posted by Skorpan
                        Ingenting gumman,,,,inte mer än vad jag klarar av
                        Såklart du gör ...tvivlade egentligen aldrig

Comment

Såklart du gör ...tvivlade egentligen aldrig
                          Hejsan,,,,jösses vad gott ,,,nu har jag grillat lite karré och så brände jag på en vitlöksbaguette också....hur mätt som helst nu

Comment

• Originally posted by Skorpan
                            Hejsan,,,,jösses vad gott ,,,nu har jag grillat lite karré och så brände jag på en vitlöksbaguette också....hur mätt som helst nu
                            Låter mysigt....sätt dig o koppla av lite efter dagens jobb nudå, det är du värd...jag ska vattna mina uteblommor...dom har haft det hett i dag ser jag

Comment

• Vill bara säga KRAAAAAAAAAAAAAM till er alla!

Comment

• Originally posted by Jürgen
                                Vill bara säga KRAAAAAAAAAAAAAM till er alla!
                                Kram till dig oxå

Comment

Working...
                                X