Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Millou
    Nä darlingar...nu säger jag godnatt...blev tvärtrött och vill njuta av dagen i morgon...sov så gott allihop o tack för i kväll...kram alla
    Skorpis har somnat för länge sen
    God natt millan....sov gott
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Nä darlingar...nu säger jag godnatt...blev tvärtrött och vill njuta av dagen i morgon...sov så gott allihop o tack för i kväll...kram alla
      Jeg skal også snart prøve mitt nye rom.. Og forhåpningsvis kommer jeg hit i morgen,, Takk for i kveld! God natt, sov så godt!

Comment

Natti natti vännen.
        Sov så sött och så ses vi imorrn.
        Så klart Skorpan somnat, jag brukar ha den effekten på honom.

Comment

• Originally posted by marianne
          Jeg skal også snart prøve mitt nye rom.. Og forhåpningsvis kommer jeg hit i morgen,, Takk for i kveld! God natt, sov så godt!
          Natti natt och sov gott marianne. Och kom ihåg var toan ligger nu så du inte kissar i garderoben

Comment

• God natt til Catinka og Sunny også! Takk for i kveld, vi ses snart igjen! Sov så godt..

Comment

• Ja men ska väl börja tänka på refrängen som det heter. Jag ska ju eventuellt vara social imorgon och umgås med mamsen.
              Fast först blir det en tur ut på "ballen" (Millans ord). Hänger du med Catinka?

Natti allihop.

Comment

• Originally posted by Catinka
                Natti natt och sov gott marianne. Och kom ihåg var toan ligger nu så du inte kissar i garderoben
                Det skal jeg gjøre.. Låser døren...

Comment

• Originally posted by Sunnyface
                  Ja men ska väl börja tänka på refrängen som det heter. Jag ska ju eventuellt vara social imorgon och umgås med mamsen.
                  Fast först blir det en tur ut på "ballen" (Millans ord). Hänger du med Catinka?

Natti allihop.
                  Ja det klart jag hänger med dig...de vet du.....
                  Sen ska jag med försöka att lägga mig i min gungsäng

Comment

• Originally posted by marianne
                    Det skal jeg gjøre.. Låser døren...
                    Ja, det är bra...inte så trevligt annars med blöta kläder
                    Natti,,, vi ses i morgon

Comment

• Tycker det är mysigt här på ballen......
                      Eller vad tycker du Sunny?

Comment

• Godmorgon era sjusovare...upp o hoppa...
                        kaffet är klartsolen skiner och en mysig dag framför oss

Catinka tror du behöver en extra stor mugg gumsan...glöm inte solbrillerna bara

Ha en jättebra dag allihop

Comment

Godmorgon era sjusovare...upp o hoppa...
                          kaffet är klartsolen skiner och en mysig dag framför oss

Catinka tror du behöver en extra stor mugg gumsan...glöm inte solbrillerna bara

Ha en jättebra dag allihop
                          Örk....och god morron!
                          Tack för kaffet Millou...det behövdes verkligen
                          Jag har redan varit och gipsat om min arm nu på morgonen. Morsan blev galen när hon fick höra och slängde in mig i bilen på direkten.
                          Nu ska jag försöka kurera huvudvärken med..så jag är pigg och alert till i eftermiddag.
                          Ha en bra dag alla i solen....jag få gömma mig bakom mina solglasögon....

Comment

• Originally posted by Catinka
                            Örk....och god morron!
                            Tack för kaffet Millou...det behövdes verkligen
                            Jag har redan varit och gipsat om min arm nu på morgonen. Morsan blev galen när hon fick höra och slängde in mig i bilen på direkten.
                            Nu ska jag försöka kurera huvudvärken med..så jag är pigg och alert till i eftermiddag.
                            Ha en bra dag alla i solen....jag få gömma mig bakom mina solglasögon....
                            Halloj...lika bra du fick det gjort direkt, inför nästa äventyr liksom...försök sitt still i dag charmtrollet...lugnt o fint bara

Här kommer det lite glass mot skallebanken

Comment

Halloj...lika bra du fick det gjort direkt, inför nästa äventyr liksom...försök sitt still i dag charmtrollet...lugnt o fint bara

Här kommer det lite glass mot skallebanken
                              Tack snälla du....så omtänksam du är jämt
                              Så stilla hade jag inte tänk att vara....jag är för rastlös för det...men jag ska försöka att inte dunka i gipset i något bord för att se hur hållbart det är

Comment

• Så har jeg kommet ut av mitt nye soverom.. Det gikk så bra, sovet hele natten. Husket også hvor jeg var, da jeg våknet..
                                Nå har jeg flyttet tilbake, og skjermet for solen.
                                En solig fin lørdag her, og jeg benytter altanen i dag også.
                                Ha en fin dag alle sammen, jeg titter inn igjen!

Comment

Working...
                                X