Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by Millan View Post
    Halloj alla goa...nu tar jag fredag o helg...jisses va skönt du har rätt Sunny...jag sov inte mycke i natt...men vad gör de om hundra år...sova får man göra när man blir gammal va det nån som sa till mig en gång...tror det var min mamma...hon hade rätt som alltid
    Nu ska jag gå ner till bryggan o bada lite
    Ååååh vad skönt det lät med att gå ner till bryggan för ett dopp. Du njöt säkert för fullt.
    Nu ska jag strax iväg till mamsen och kräftskivan. Har bytt kläder femtielva gånger men nu får det fasiken bli det jag har på mig nu. Inte van vid att ha så mycket på mig sen ett tag tillbaka ju.
    Ha det så jätteskönt och kul ikväll allihop, och imorrn var det kräftskiva för dig va Millan?

Kramisar till er alla.

Comment

Ha såååå kul i kväll Sunny...skåla mycke o sjung en stump vännen
      Tack vännen, det ska bli skoj. Jag ska allt skråla och skåla jag hi hi.
      Vi ses imorrn.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
        Halli hallå.
        Soligt ute och det fläktar skönt. Ikväll ska jag på kräftskiva, ska bli skoj.
        Hoppas ni har en bra dag so far, och att ni får en härlig fredagskväll.

Skål på dig Sunny och ha det så skoj ikväll. Hoppas du mår bra i morgon och inte som jag gjorde i söndags. Men du vet kanske var gränsen går
        Jag är med bjuden på kräftskiva i morgon kväll..men jag har inte bestämt mig för om jag ska gå än.
        Sup och svälj, trevlig helg
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Tjenare alle partypoopers Tenkte jeg skulle si hade Imorgen tidlig reiser jeg til Turkiet,Alanya... Endelig ble det ferie på meg også Håper alle har hatt en fiiiin sommer hittil med mye god vær og øl på krogen
          "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Originally posted by Prettygrl View Post
            Tjenare alle partypoopers Tenkte jeg skulle si hade Imorgen tidlig reiser jeg til Turkiet,Alanya... Endelig ble det ferie på meg også Håper alle har hatt en fiiiin sommer hittil med mye god vær og øl på krogen
            Hej pretty...ha en jättehärlig resa o ha massor av kul

Comment

Hej pretty...ha en jättehärlig resa o ha massor av kul
              Takk Millan! Om jeg finner en nettcafè,skal jeg komme innom med en liten ferie hilsen
              "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Originally posted by Prettygrl View Post
                Takk Millan! Om jeg finner en nettcafè,skal jeg komme innom med en liten ferie hilsen
                Ja gärna...vore kul o höra ifrån dig

Comment

Godmorgon OT:are, tar en morgonfika någon mer som vill ha?
                  "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Hallojsan.
                    Jag kan ta en fika Brutus, om det finns nåt kvar. Du var ju uppe tiidigt imorse.
                    Är lite seg idag, efter gårdagens kräftskiva. Men konstigt nog så slutade jag skåla i tid så det kunde varit värre idag än vad det är.
                    Ha en skön dag idag, vi ses.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                      Hallojsan.
                      Jag kan ta en fika Brutus, om det finns nåt kvar. Du var ju uppe tiidigt imorse.
                      Är lite seg idag, efter gårdagens kräftskiva. Men konstigt nog så slutade jag skåla i tid så det kunde varit värre idag än vad det är.
                      Ha en skön dag idag, vi ses.
                      I kväll är det kräftskiva här, så det blir väl i morgon man får eventuella biverkningar
                      Ha en bra dag själv

Comment

God morgon OT:are, av någon anledning känner jag mig lite törstig idag sätter på kaffepannan och fixar några koppar ifall någon vill göra mig sällskap varsågod

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                          God morgon OT:are, av någon anledning känner jag mig lite törstig idag sätter på kaffepannan och fixar några koppar ifall någon vill göra mig sällskap varsågod

Godmorgon Brutus...tar en fika med digtack vännen är inte rikrigt vaken ännu..men tittade ut och en massa mörka moln här...hoppas det blir lite regn om en stund...behövs nu.
                          Ska bara dricka ur kaffet du bjöd på sen kryper jag nog tillbaks till sängen...känns lite tungt i skallen i dag...undrar varför måste ha varit kräftorna...

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                            Godmorgon Brutus...tar en fika med digtack vännen är inte rikrigt vaken ännu..men tittade ut och en massa mörka moln här...hoppas det blir lite regn om en stund...behövs nu.
                            Ska bara dricka ur kaffet du bjöd på sen kryper jag nog tillbaks till sängen...känns lite tungt i skallen i dag...undrar varför måste ha varit kräftorna...
                            God morgon Millan och Brutus.
                            Jag tar gärna en morronfika ihop med er.Lite seg idag känner jag mig.
                            Nu får det bli slut med sena nätter för min del...börjar jobba igen i morgon
                            Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Go´morgon fika på er!!....Yeas,ingen bakissmälla här idag jag klarade mej denna gång....D var värre igår .....

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
                                Go´morgon fika på er!!....Yeas,ingen bakissmälla här idag jag klarade mej denna gång....D var värre igår .....
                                Dags o vakna nu...dags för lunch ju

Comment

Working...
                                X