Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Här är aktiviteten stor...knappt att man får plats
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
      Här är aktiviteten stor...knappt att man får plats
      Smyger meg frem, jammen gikk det bra.. Ha en fin lørdagskveld..

Comment

Ni får inte glömma OT tråden

Comment

Hej på er allihop.
          Jaha, då sitter jag här igen på jobbet. Semestern är slut och det är bara att knega på igen. Elva månader till nästa semester, inte ett dugg deppigt. (Åh, ny filur. Loligt.)
          Fullt så illa känns det inte, det är faktiskt rätt skönt att komma igång igen. Och de verkar ha saknat mig här på jobbet, så det har varit riktigt skoj nu på morgonen att få höra alla glada välkomsthälsningar.
          En av mina närmsta arbetskompisar skrämde halvt ihjäl mig på morgonen, han gömde sig bakom en dörr jag skulle gå förbi. Så om jag inte var vaken innan dess så blev jag garanterat klarvaken efteråt. Min andra arbetskompis, som jag busade med innan semestern har jag knappt hunnit prata med, han har haft fullt upp på morgonen. Så jag vet inte om han gruvar på nån hämnd eller om det är lugnt.

Hoppas ni har det bra, och att helgen som varit blev kanon för er. Kan tänka mig att det blev en del kräftskivor. Och kanske en lugn söndag för de flesta.

Nu kommer jag hålla mig här "hemma" igen, och lämna hängmattan för i år i och med att semestern är slut. Hoppas fler av er kommer hit igen snart så det blir lite drag i goa gamla OT-tråden igen.

Klockan tickar på i rasande fart, lunchdags om bara 20 minuter ju. Dags att jobba lite igen innan dess. Vi ses förhoppningsvis snart.

Kramisar i massor.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
            Hej på er allihop.
            Jaha, då sitter jag här igen på jobbet. Semestern är slut och det är bara att knega på igen. Elva månader till nästa semester, inte ett dugg deppigt. (Åh, ny filur. Loligt.)
            Fullt så illa känns det inte, det är faktiskt rätt skönt att komma igång igen. Och de verkar ha saknat mig här på jobbet, så det har varit riktigt skoj nu på morgonen att få höra alla glada välkomsthälsningar.
            En av mina närmsta arbetskompisar skrämde halvt ihjäl mig på morgonen, han gömde sig bakom en dörr jag skulle gå förbi. Så om jag inte var vaken innan dess så blev jag garanterat klarvaken efteråt. Min andra arbetskompis, som jag busade med innan semestern har jag knappt hunnit prata med, han har haft fullt upp på morgonen. Så jag vet inte om han gruvar på nån hämnd eller om det är lugnt.

Hoppas ni har det bra, och att helgen som varit blev kanon för er. Kan tänka mig att det blev en del kräftskivor. Och kanske en lugn söndag för de flesta.

Nu kommer jag hålla mig här "hemma" igen, och lämna hängmattan för i år i och med att semestern är slut. Hoppas fler av er kommer hit igen snart så det blir lite drag i goa gamla OT-tråden igen.

Klockan tickar på i rasande fart, lunchdags om bara 20 minuter ju. Dags att jobba lite igen innan dess. Vi ses förhoppningsvis snart.

Kramisar i massor.
            Väääälkommen tillbaks Sunny...ja nu återgår vi till vardagen igen och det känns som du säger lite skönt...rutiner är allt bra i alla fall ha en bra dag på ditt jobb...såklart dom saknat dig

Comment

Hei, hei
              Ja, det er vel på tide å bruke denne tråden igjen, sommeren er på hell kjenns det som.
              Vi har hatt regn i masser hele natten, men nå kommer solen. Som tur er, når jeg skal ut å gå..
              Ha en fin mandag, vi ses snart igjen..

Comment

Originally posted by Millan View Post
                Väääälkommen tillbaks Sunny...ja nu återgår vi till vardagen igen och det känns som du säger lite skönt...rutiner är allt bra i alla fall ha en bra dag på ditt jobb...såklart dom saknat dig
                Ja du det är allt bra ändå med rutiner. Det går riktigt bra här på jobbet, tiden rusar fram. Jag har haft att pyssla med hela tiden sen jag kom, och såklart så tar jag mig tid att forumera mig också. Det ingår ju i arbetsuppgifterna.
                Ha en bra dag på ditt jobb också vännen, vi ses kanske under dagen? Annars blir det väl till kvällen.

Comment

Originally posted by marianne View Post
                  Hei, hei
                  Ja, det er vel på tide å bruke denne tråden igjen, sommeren er på hell kjenns det som.
                  Vi har hatt regn i masser hele natten, men nå kommer solen. Som tur er, når jeg skal ut å gå..
                  Ha en fin mandag, vi ses snart igjen..
                  Hej på dig vännen.
                  Har ni haft regn inatt? Det är perfekt när det regnar på nätterna, och så tittar solen fram på dagarna sen.
                  Låter skönt med en promenad, vi ses senare då.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                    Hej på dig vännen.
                    Har ni haft regn inatt? Det är perfekt när det regnar på nätterna, och så tittar solen fram på dagarna sen.
                    Låter skönt med en promenad, vi ses senare då.
                    Hei på deg..
                    Ja, fint med regn på natten, det behøvs etter varmen.
                    Så bra du legger inn forum-tid i din jobb, det har jeg ventet på Så kan vi ta litt kaffepause under dagen..
                    Ses senere..

Comment

Hei på deg..
                      Ja, fint med regn på natten, det behøvs etter varmen.
                      Så bra du legger inn forum-tid i din jobb, det har jeg ventet på Så kan vi ta litt kaffepause under dagen..
                      Ses senere..
                      Jaaa, forumtid måste man ha under arbetsdagen. Annars skulle det ju inte gå. Jag har saknat våra fikapauser, ska bli roligt och kul med dem igen.

Usch det har varit ett otroligt åskoväder här med massa blixtrar och muller och spöregn. Det verkar ha slutat åska nu men regnar gör det fortfarande. Förhoppningsvis har det minskat tills jag ska gå hem om 15 minuter.

Tjingeling

Comment

Hejsan i OT-tråden.
                        Jaha, då är hängmattetiden över för säsongen. Det känns ju lite vemodigt förståss tycker jag. Hösten är inte min säsong..och framför allt inte att börja jobba efter semestern. Nu har jag ju redan knegat på en hel vecka, och tycker att det skulle sitta fint med ett par tre veckors semester igen Rutiner är väl inte riktigt min grej, om jag ska vara ärlig vill nog hellre ta dagen som den kommer.
                        Men det som är allra värst av allt är de tidiga mornarna. Varför måste man börja jobba så tidigt.Jag är absolut ingen morgonmänniska,det är ju då man sover som allra bäst,men då piskas man upp ur sin goa sängJag vill sova då, för att vara uppe på natten istället
                        Men det är "bara" 11 månader kvar tills nästa semester
                        Ha det fint , vi ses kanske senare ikväll

Comment

Hejsan i OT-tråden.
                          Jaha, då är hängmattetiden över för säsongen. Det känns ju lite vemodigt förståss tycker jag. Hösten är inte min säsong..och framför allt inte att börja jobba efter semestern. Nu har jag ju redan knegat på en hel vecka, och tycker att det skulle sitta fint med ett par tre veckors semester igen Rutiner är väl inte riktigt min grej, om jag ska vara ärlig vill nog hellre ta dagen som den kommer.
                          Men det som är allra värst av allt är de tidiga mornarna. Varför måste man börja jobba så tidigt.Jag är absolut ingen morgonmänniska,det är ju då man sover som allra bäst,men då piskas man upp ur sin goa sängJag vill sova då, för att vara uppe på natten istället
                          Måste hålla med om att det känns lite vemodigt att hängmattetiden är över för i år,vi har ju haft väldigt trevligt i den där hängmattan , det var ju t o m så att någon satt upp skärmar en kväll Att behöva stiga upp tidigt är ingen höjdare, när man är nattmänniska Men som du skriver det är "bara" 11 månader kvar till nästa semester . Det viktiga är att vi är positiva, då fixar det mesta till sig
                          "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Hejsan i OT-tråden.
                            Heisann..Nå blir det rødt på rødt..
                            Ja, 11 mnd til semester igjen.. Men se det fra en annen side, vær glad du kan jobbe..Jeg er i en annen situasjon, men forstår hva du mener.
                            Jeg jobbet både morgen og kveld, og det var egentlig ok, men vi er jo skapt for å jobbe på dag.
                            Men noen av oss er jo natteravner...

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                              Måste hålla med om att det känns lite vemodigt att hängmattetiden är över för i år,vi har ju haft väldigt trevligt i den där hängmattan , det var ju t o m så att någon satt upp skärmar en kväll Att behöva stiga upp tidigt är ingen höjdare, när man är nattmänniska Men som du skriver det är "bara" 11 månader kvar till nästa semester . Det viktiga är att vi är positiva, då fixar det mesta till sig
                              Ja, når vi slutter i hengmatten, er jo sommeren over.. Men, vi skal jo fortsette å ha det trivelig her, så da blir det ok..
                              Ha positive tanker, si positive ord, og det positive gror...

Comment

Heisann..Nå blir det rødt på rødt..
                                Ja, 11 mnd til semester igjen.. Men se det fra en annen side, vær glad du kan jobbe..Jeg er i en annen situasjon, men forstår hva du mener.
                                Jeg jobbet både morgen og kveld, og det var egentlig ok, men vi er jo skapt for å jobbe på dag.
                                Men noen av oss er jo natteravner...
                                Hej marianne!!!
                                Som vanligt kloka ord från dig. jag ska vara tacksam för att jag är frisk och ingen värk har som omöjliggör att kunna jobba. Att vara tacksam för allt det man fått här i livet.

Men att gå upp på morgonen, det passar inte mig. Jag är nog ett nattdjur
                                Ha en fortsat skön kväll..och natt

Comment

Working...
                                X