Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by Lexie View Post
    Gomorron marianne och Brutus! Kopp på er
    Sol här och det är bra för allt som står i vatten , ha det så bra med innepysslet, marianne och ha en fin dag alla
    Godmorgen Lexie. Jeg tar litt kaffe med deg også..

Dagen er ennå ung, så jeg stresser ikke.. Så godt at du fikk sol etter alt regnet, man behøver litt av alt, men det er vanskelig å fordele likt..

Comment

Nå er mange her på jobb, en hilsen går til dere.

Sunny; du titter kanskje inn, trivelig om du tar litt kaffe med oss nå..

Regn og en mørk morgen her, typisk høst ja.. Men da får man gjøre saker inne i dag da, ikke mere med det..
      Jeg skal forresten skrive en sang til et bryllup, kan starte på den i dag også..

Ha en god torsdag, vi ses snart..

Comment

Originally posted by marianne View Post
        Nå er mange her på jobb, en hilsen går til dere.

Sunny; du titter kanskje inn, trivelig om du tar litt kaffe med oss nå..

Regn og en mørk morgen her, typisk høst ja.. Men da får man gjøre saker inne i dag da, ikke mere med det..
        Jeg skal forresten skrive en sang til et bryllup, kan starte på den i dag også..

Ha en god torsdag, vi ses snart..
        Hej vännen.
        Jag kände doften av nybryggt kaffe, så jag tänkte att jag slår mig ner här hos er. Fast finns det te tar jag helst det...
        Har du regn hos dig? Då får du ha en sån där skön pyssla-hemma-dag idag, det är mysigt med sånt. Jag ser faktiskt fram emot hösten nu. Om man törs säga så. Det har varit en sån fin och varm sommar så nu längtar jag till den svala härliga hösten.
        Ska du skriva en sång till ett bröllop?? Det låter roligt. Och du är ju jättejätteduktig på sånt där så det kommer säkert bli en kanonbra text.
        Nu ska jag njuta lite av det där teet innan det svalnar så jag postar det här inlägget nu.
        på dig.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
          Hej vännen.
          Jag kände doften av nybryggt kaffe, så jag tänkte att jag slår mig ner här hos er. Fast finns det te tar jag helst det...
          Har du regn hos dig? Då får du ha en sån där skön pyssla-hemma-dag idag, det är mysigt med sånt. Jag ser faktiskt fram emot hösten nu. Om man törs säga så. Det har varit en sån fin och varm sommar så nu längtar jag till den svala härliga hösten.
          Ska du skriva en sång till ett bröllop?? Det låter roligt. Och du är ju jättejätteduktig på sånt där så det kommer säkert bli en kanonbra text.
          Nu ska jag njuta lite av det där teet innan det svalnar så jag postar det här inlägget nu.
          på dig.
          Hei, der var du jo..
          Ja, ta en kopp the, det er også godt.
          En pusle-inne-dag er ok i blant, man har alltid noe å finne på.

Ja, jeg har fått i oppdrag å skrive sang, har forresten gjort det mange ganger før..
          En trivelig hobby jeg har, og som jeg får mye positiv respons for..

Comment

Originally posted by marianne View Post
            Hei, der var du jo..
            Ja, ta en kopp the, det er også godt.
            En pusle-inne-dag er ok i blant, man har alltid noe å finne på.

Ja, jeg har fått i oppdrag å skrive sang, har forresten gjort det mange ganger før..
            En trivelig hobby jeg har, og som jeg får mye positiv respons for..
            Jag förstår att du får mycket positiv respons för dina skapelser. Du är ju helt otroligt duktig på att hitta på bra rim och texter och sånt.
            Jag blir sugen på att pyssla hemma jag också, ser fram emot helgen då ska jag ha en skön hemmahelg med pyssel och myspys.

Comment

Jag tittar in och tar en kopp med er fast det hade blivit lite kallt
              Idag skulle vi ha en fin dag men nog sjutton regnar det igen som alla andra dagar.
              Men det här lite höstlika vädret får igång mig att göra lite mer hemma. Jag har precis bakat två sockerkakor Smakar gott till det kalla kaffet

Comment

Originally posted by Petra Pan View Post
                Jag tittar in och tar en kopp med er fast det hade blivit lite kallt
                Idag skulle vi ha en fin dag men nog sjutton regnar det igen som alla andra dagar.
                Men det här lite höstlika vädret får igång mig att göra lite mer hemma. Jag har precis bakat två sockerkakor Smakar gott till det kalla kaffet
                Hihi, ja vi får nog sätta på lite nytt kaffe och te här. Inge gott med kallt sånt ju.
                Mmm, vad gott med nybakade sockerkakor, vad flitig du varit idag då. Mysigt att baka när det är regnväder ute.

Här är lite varmt gott fika.

Comment

Hihi, ja vi får nog sätta på lite nytt kaffe och te här. Inge gott med kallt sånt ju.
                  Mmm, vad gott med nybakade sockerkakor, vad flitig du varit idag då. Mysigt att baka när det är regnväder ute.

Här är lite varmt gott fika.

Oh tack Sunnyface det var mycket godare.
                  Jag tar påtår också

Comment

Oh tack Sunnyface det var mycket godare.
                    Jag tar påtår också
                    Det var gottigare med varmt fika va? Men du, titta! Har du sett?!?! *pekar ut genom fönstret så att jag kan norpa en bit sockerkaka av dig.*

Comment

Halloj på er
                      Jag tyckte det låter trevligt med erat kafferep så jag smyger mig in här också
                      Kör hårt,det kan gå
                      I morgon kan det vara försent.
                      Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
                        Halloj på er
                        Ja men det gör du helt rätt i tojja! Välkommen till sörplandet och doppandet här. Låt dig väl smaka eller hur man säger.

Comment

Hej allihop...hoppas ni mår bra

Ser att alla OT are inte är tillbaks ännu, men hoppas alla återkommer snart...vet att några jobbar väldigt mycke just nu...men nu går vi mot helgen och alla kan slappa o vila lite

Comment

Originally posted by Millan View Post
                            Hej allihop...hoppas ni mår bra

Ser att alla OT are inte är tillbaks ännu, men hoppas alla återkommer snart...vet att några jobbar väldigt mycke just nu...men nu går vi mot helgen och alla kan slappa o vila lite
                            Heeeej sötnos!!!
                            Känns som evigheter vi pratats vid, saknar dig.
                            Det börjar förhoppningsvis återgå till det mer normala här snart, ska bli kul.

Underbart skönt med helg snart. Den här veckan har gått jättefort, jag trodde den skulle sega sig fram eftersom det är min första vecka efter semestern men icke.
                            Jag hoppas faktiskt på regnväder i helgen, så man kan mysa inne med myskläder och pyssla och softa ordentligt. Återstår att se hur det blir med det. Imorrn lär det i alla fall bli en grogg eller två (eller fler vilket är mest troligt) grogg på balkongen.
                            Ska du hitta på nåt till helgen vännen?

Comment

Det var gottigare med varmt fika va? Men du, titta! Har du sett?!?! *pekar ut genom fönstret så att jag kan norpa en bit sockerkaka av dig.*
                              Jag märkte ingenting och nu tittar jag bort igen

Originally posted by tojja View Post
                              Halloj på er
                              Du får gärna smaka sockerkakan du också

Comment

Jag märkte ingenting och nu tittar jag bort igen

Du får gärna smaka sockerkakan du också
                                Det tackar jag för,jag älskar sockerkaka
                                Kör hårt,det kan gå
                                I morgon kan det vara försent.
                                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Working...
                                X