Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by marianne View Post
    Hei, godt med litt fri når man har jobbet en uke. Vel fortjent..
    Jeg skal til en venninne på pizza kl. 19. Hun har verdens beste..
    Trevligt Marianne, pizza är alltid gott
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Hejsan hoppsan.
      Tjoho, nu är det helg!
      Jag har precis hällt upp en god fredagsgrogg, och njuter för fullt. Solen har tittat fram också så det är en jättehärlig fredagskväll.
      Hoppas ni har det bra, ska ni också ha gott i glas kanske? Dags att skåla lite igen, har ju varit skralt med det i tråden under sommaren.

Marianne, vad mysigt med pizza med din väninna. Det kommer säkert bli jättetrevligt. Saknade dig idag, men det gör inget att du inte kikade in här. Jag förstår att du passar på och njuter då solen tittade fram hos dig.

Skåååål på er raringar.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
        Hejsan hoppsan.
        Tjoho, nu är det helg!
        Jag har precis hällt upp en god fredagsgrogg, och njuter för fullt. Solen har tittat fram också så det är en jättehärlig fredagskväll.
        Hoppas ni har det bra, ska ni också ha gott i glas kanske? Dags att skåla lite igen, har ju varit skralt med det i tråden under sommaren.

Marianne, vad mysigt med pizza med din väninna. Det kommer säkert bli jättetrevligt. Saknade dig idag, men det gör inget att du inte kikade in här. Jag förstår att du passar på och njuter då solen tittade fram hos dig.

Skåååål på er raringar.
        Skål Sunny...ska hälla upp ett glas vitt vin om en stund...äntligen fredagskväll...har jag längtat efter hela veckan...du oxå förstår jag

Comment

Originally posted by Millan View Post
          Skål Sunny...ska hälla upp ett glas vitt vin om en stund...äntligen fredagskväll...har jag längtat efter hela veckan...du oxå förstår jag
          Skååål vännen!!
          Mmm, superduperskönt med fredag. Jag har också sett fram emot den här kvällen.
          Ska du ha dansskorna på dig ikväll? Tänkte om man ska börja öva lite...

Comment

Skååål vännen!!
            Mmm, superduperskönt med fredag. Jag har också sett fram emot den här kvällen.
            Ska du ha dansskorna på dig ikväll? Tänkte om man ska börja öva lite...
            Härligt Sunny...du är på G ser jag...har precis hällt upp ett glas till lilla mig
            kommer igång om en stund...vänta bara

Comment

Härligt Sunny...du är på G ser jag...har precis hällt upp ett glas till lilla mig
              kommer igång om en stund...vänta bara
              Jajemen, här är det fullt ös. Väntar på dig gumman, men tat lugnt. Vi vill ju inte att du ska däcka redan vid 20 pga att du häller i dig för fort.

Var är Catinka då? Hon skulle ju ha gott i glaset ikväll...Eller är jag bara otålig nu?

Comment

Jajemen, här är det fullt ös. Väntar på dig gumman, men tat lugnt. Vi vill ju inte att du ska däcka redan vid 20 pga att du häller i dig för fort.

Var är Catinka då? Hon skulle ju ha gott i glaset ikväll...Eller är jag bara otålig nu?
                Jag tar det alltid så kolugnt ...no problems...undrar oxå var Catinka, Brutus, Skorpan,Snowsan,tojja, mellis och alla andra är...undrar om inte du o jag är först på plan...fint folk kommer ju sist du vet

Comment

vimzevinkar

på er alla som firar fredagkväll!!
                  Själv tar jag ett mellan städtagen.
                  Måste ju även gosa lite med alla mina kattungar.................har sju små liv som springer omkring på golvet. Ljuvliga underbara sötnosar.
                  Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                    vimzevinkar

Måste ju även gosa lite med alla mina kattungar.................har sju små liv som springer omkring på golvet. Ljuvliga underbara sötnosar.
                    Hej Vimsan...har du sju stycken bebbar...åhhh...va gulligt...kan du inte ta ett kort så vi får se...skål vännen

Comment

Jag tar det alltid så kolugnt ...no problems...undrar oxå var Catinka, Brutus, Skorpan,Snowsan,tojja, mellis och alla andra är...undrar om inte du o jag är först på plan...fint folk kommer ju sist du vet
                      Hehe, ja vi verkar vara först på g. De kommer kanske snart...
                      Skååål på dig vännen.

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                        vimzevinkar

Ååååååååååhhhhhhhh, har du sju små kattungar hemma????? Men NUTTAN då!!!! Herregud vad underbart. Jag bara älskar katter!! Och kattungar...Finns det nåt sötare??? Ojojoj, då har du fullt upp också antar jag hi hi.
                        Vimzezkål på dig vännen!

Comment

Millan, Skorpan är på gång. Han kommer snart.

Comment

Millan, Skorpan är på gång. Han kommer snart.
                            Jeeeepiii...och det vet du före mig... skoja bara

Comment

Hej Vimsan...har du sju stycken bebbar...åhhh...va gulligt...kan du inte ta ett kort så vi får se...skål vännen
                              Med min vanliga tur så gick ju kameran sönder när dom föddes och nu är det semestertider på verkstan, tidigast på tisdag får jag den.
                              Men då kan jag visa kort!!
                              Skål på dej med
                              Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Hoppar in och önskar alla en trevlig fredagskväll

Comment

Working...
                                X