Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by Catinka View Post
    Hejsan Vimzet!
    Jag ska med äta kyckling idag, tack vare tips från er här. Den är inte riktigt klar ännu.
    vimzevink
    Alltid bra med lite mattips!!
    Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Här har också åskat en hel del
      Här blev det korv stroganoff och ris till middag. Den blev ovanligt god i dag om jag får säga det själv.

Comment

Originally posted by Petra Pan View Post
        Här har också åskat en hel del
        Här blev det korv stroganoff och ris till middag. Den blev ovanligt god i dag om jag får säga det själv.
        Hej Petra Har det åskat hos dig idag. Det har som väl är varit lugnt här.
        mmmm korv stroganoff är gott, det kan jag göra i morgon, tack för tipset! Men om den blir lika god som din är ju inte säkert.
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Vimzet har fått fnatt............ ...........har nu kommit in efter en andra långpromenad med hunden idag.
          Men det är så härligt väder ute så den lilla *kisspromenaden* blev 8 km.

Nu ska jag krypa ner i ett härligt skumbad med ett glas vin

Sen blir det speedway GP på tv.

Comment

Originally posted by vimzet View Post
            Vimzet har fått fnatt............ ...........har nu kommit in efter en andra långpromenad med hunden idag.
            Men det är så härligt väder ute så den lilla *kisspromenaden* blev 8 km.

Nu ska jag krypa ner i ett härligt skumbad med ett glas vin

Sen blir det speedway GP på tv.
            Hej Vimsan...va härlig dag du haft och det där sista lät mysigt...tror jag ska göra en sån abrovink jag oxå...skumbad är ju för sköööönt

Comment

Sådär ja!! *min* gubbe i speedway blev ju världsmastare idag
              I det läget är jag inte så svensk...................

Härinne verkar det annars vara lugnt ikväll..................

och till alla!!!!

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                Sådär ja!! *min* gubbe i speedway blev ju världsmastare idag
                I det läget är jag inte så svensk...................

Härinne verkar det annars vara lugnt ikväll..................

och till alla!!!!
                GRATULERAR TILL DIG OCH DIN "GUBBE"
                Ja här är det lugnt ikväll. Jag är ju inte så mycket här

Comment

Godmorgon!Någon som vill dricka kaffe, så har jag satt på här. Jag ställer fram några koppar

Comment

Godmorgon!Någon som vill dricka kaffe, så har jag satt på här. Jag ställer fram några koppar
                    Godmorgon Catinka Det är klart jag tar en kopp med dig och godmorgon alla ni andra trevliga forumister
                    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                      Godmorgon Catinka Det är klart jag tar en kopp med dig och godmorgon alla ni andra trevliga forumister
                      Godmorgon...sol o fint här i dag oxå...vilken tur jag har ...tar gärna en kopp fika med er...tack...ha en jättebra dag

Comment

Godmorgon på er!

Strålande väder här i Uppsala, 20 grader varmt och endast ett par moln på himlen.
                        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                          Godmorgon på er!

Strålande väder här i Uppsala, 20 grader varmt och endast ett par moln på himlen.
                          Morrn på dig!
                          Skicka gärna hit lite sol och värme är du snäll. Du brukar ju kunna fixa det mesta

Comment

Morrn på dig!
                            Skicka gärna hit lite sol och värme är du snäll. Du brukar ju kunna fixa det mesta
                            OK, Man kan alltid försöka.

*går ut på balkongen och högljutt kommenderar sol och värme till... hmmm till... öhh Catinka *

Hoppas vädret vet var du bor.

[SPOILER]Undrar varför alla grannar skrattar så mycket. [/SPOILER]
                            -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Godmorgon alla
                              Här kunde också behövas lite sol. Det är sjutton vad det kan regna jämt
                              Vi hade tänkt stå ute och klippa hunden idag men det får vänta till veckan. Så hit med lite torrt väder nu
                              Men hunden är iallafall nybadad nu och luktar gott

Comment

Originally posted by Petra Pan View Post
                                Godmorgon alla
                                Här kunde också behövas lite sol. Det är sjutton vad det kan regna jämt
                                Vi hade tänkt stå ute och klippa hunden idag men det får vänta till veckan. Så hit med lite torrt väder nu
                                Men hunden är iallafall nybadad nu och luktar gott
                                Morn Petra...skickar lite sol o värme till dig med raketfart...klipper du hunden själv är inte det svårt med en pudel...dom är ju så krulliga och ska ha så speciella klippningar...kommer ihåg mina föräldrars pudel den fick dom lämna in jämt...skulle vara fluff här o där liksom

Comment

Working...
                                X