Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by Catinka View Post
    Jag skriver alltid rumsrena saker, det har du väl sett Bara heliga saker
    Med andra ord så måste du försöka att bli lite mer "orumsren" annars blir du censurerad. Hmm.... det kanske är bäst att man blir lite fräck i mun annars blir man väl bannad
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
      Men vi får se till att få Sunny på benen igen... vi kanske ska skicka nya friska halsmandlar till henne ......... men vad fasen..... nu är jag ju här fortfarande
      Hon är snart på benen igen tror jag...du skickade ju din dunderhonung...det hjälper mot allt

Comment

Godmorgon OT

Hoppas ni får en bra dag därute

Comment

Hejsan raringar.
          TACK Snowie för dunderhoningen!! Det känns redan bättre. Jag svepte några skedar direkt, och ska ta mer ikväll. Du är en ängel!
          Och Millan och Catinka, tack snälla för krya-på-dig-kramarna de gjorde också susen. Det går bara åt rätt håll nu känner jag, och imorgon kommer det kännas ännu bättre.
          Inga pussar får ni, för bacilluskerna får stanna här och utrotas på plats. Catinka höll på att få en när hon skulle ge mig en kindpuss, så där var det nära ögat. Eller mandeln.
          Nu ska jag lägga mig och läsa lite tänkte jag. Så fort febern börjat ge med sig och det känns bättre och bättre i halsen orkar man inte sova så mycket längre.
          Bamselibamskramar till er alla, hoppas ni har det bra. Lill-lördag idag så några av er kanske ska göra nåt skojsigt ikväll?

Comment

vimzar in och vinkar glatt till alla!!
            Igår tog jag mej premiärdoppet i sjön!! Ja, jag vet...................bada i september...............men det var så skönt i vattnet. Meningen var att bara hunden skulle bada, men jag kunde inte låta bli. Däremot var det svinkallt att gå upp..................
            Sunny...........krya på dej!! Inget kul att vara sjuk.........
            Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Hej på er.
              Det börjar kännas som det återgår till det normala här så smått. Åh så skönt. Doktorpillrena och Snowies dunderhoning är en oslagbar kombination.
              Hoppas ni har det bra denna grådaskiga höstdag. Jag ska mysa i soffan med bokläsning tänkte jag.
              Ha det bäst.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                Hej på er.
                Det börjar kännas som det återgår till det normala här så smått. Åh så skönt. Doktorpillrena och Snowies dunderhoning är en oslagbar kombination.
                Hoppas ni har det bra denna grådaskiga höstdag. Jag ska mysa i soffan med bokläsning tänkte jag.
                Ha det bäst.
                Hej sunny...skönt o höra att du kryar på dig...nu har du en helg framför dig.....gosa ner dig i soffan du

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                  Hej på er.
                  Ha det bäst.
                  Jag har själv legat utslagen i tre dagar Jag var på jobbet idag bara för att upptäcka att jag måste jobba imorgon,,,,,,kan man få lung o ro någon gång

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                    Jag har själv legat utslagen i tre dagar Jag var på jobbet idag bara för att upptäcka att jag måste jobba imorgon,,,,,,kan man få lung o ro någon gång
                    Stackars dig

Comment

Originally posted by Millan View Post
                      Stackars dig
                      Det är inte synd om mig,,,,vi gör våra val här i livet,,,jag har valt att vara i en chefsroll så jag ska inte klaga. Det är ensamt på toppen kan både du och jag konstatera

Comment

Det är inte synd om mig,,,,vi gör våra val här i livet,,,jag har valt att vara i en chefsroll så jag ska inte klaga. Det är ensamt på toppen kan både du och jag konstatera
                        Ja...men det behöver det inte vara...det är vad man gör det till...bara man är frisk...det är huvudsaken här i livet

Comment

Hej Skorpan, Millan och alla andra goa! Ännu en arbetsvecka slut...
                          Hösten är på väg men det är otroligt varmt och grönt och skönt och inte ens en frostnatt har det varit.
                          Att var chef är att vara ensam på toppen, betydligt svårare när man är anställd chef (och speciellt att vara i mellanställning), har inte dessa problem längre, det är ju som sagt ett val man gör men fy sjutton vad ensamt det känns ibland (många sömnlösa nätter blir det)...
                          Men att ha en sparringpartner är guld värt...
                          Hoppas ni har det fint all så här denna fredagskväll

Comment

Originally posted by Lexie View Post
                            Hej Skorpan, Millan och alla andra goa! Ännu en arbetsvecka slut...
                            Hösten är på väg men det är otroligt varmt och grönt och skönt och inte ens en frostnatt har det varit.
                            Att var chef är att vara ensam på toppen, betydligt svårare när man är anställd chef (och speciellt att vara i mellanställning), har inte dessa problem längre, det är ju som sagt ett val man gör men fy sjutton vad ensamt det känns ibland (många sömnlösa nätter blir det)...
                            Men att ha en sparringpartner är guld värt...
                            Hoppas ni har det fint all så här denna fredagskväll
                            Lexie,,,,,,där växte du....kan ju bara hålla med dig

Comment

Nä nu skiter jag i er,,,,,,,måste sova ....med det menar jag ,,,,,ha en bra helg

Comment

Lexie,,,,,,där växte du....kan ju bara hålla med dig
                                Vis av erfarenhet...

Comment

Working...
                                X