Announcement
Collapse
No announcement yet.
****OT-tråden**** del 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sv: ****OT-tråden**** del 5
Originally posted by Schmoo View PostHEI HEI ALLA!!!!Var ett bra tag sedan jag var här nu..I KNOW...
Men nu är jag tebax!!!So watch out!!!Och det är ju Fredagkvälll o allt...
Då säger vi här i mina trakter:SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!

Ahh, tjoho! Jag kör som vanligt alkoholfritt men allt är lika roligt för det!

-
Comment
-
Halloj...på tiden du kom tillbaks...har du haft det bra i sommarOriginally posted by Schmoo View PostHEI HEI ALLA!!!!Var ett bra tag sedan jag var här nu..I KNOW...
Men nu är jag tebax!!!So watch out!!!Och det är ju Fredagkvälll o allt...
Då säger vi här i mina trakter:SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!

Comment
-
Men det är HELT OK det med!!!!!As long as we are having fun!!!Originally posted by TMM View PostAhh, tjoho! Jag kör som vanligt alkoholfritt men allt är lika roligt för det!

Du brukar vara här mycket va?Har nog sett dig här en del tidigare..Jaja..jag höjer en skål iaf!
Ett alkoholfritt alternativ går också bra!!!
Comment
-
Hei!!!O jo tack..Bara fint!Förutom att man jobbat en del då...Originally posted by Millan View PostHalloj...på tiden du kom tillbaks...har du haft det bra i sommar
Men sånt händer...Men nu inget jobb,men ska börja en liten kurs på Måndag..12 veckor..Men annars så har sommaren här varit FÖR VARM.
Men ok...
Ni vet ju mig..INTE så stort fan av värme o så..men men..Man får ju svalka
sig ibland med en kall en eller så..SÅ jag har överlevt!!Hösten är ju här nu..JIPPI!!
Comment
-
Originally posted by Schmoo View PostMen det är HELT OK det med!!!!!As long as we are having fun!!!
Du brukar vara här mycket va?Har nog sett dig här en del tidigare..Jaja..jag höjer en skål iaf!
Det har nog hänt att jag dykt upp några gånger ja..
Originally posted by Schmoo View PostEtt alkoholfritt alternativ går också bra!!!
Japp, en riktig pang-grej!
-
Comment
-
Men det låter ju jättebra det!!!!Originally posted by Millan View PostHaft en jättefin sommar med mycke folk o mycke bad...gillar ju värme
Men nu är värmen över..och nu kommer en av mina favoriter,HÖSTEN!!!
Har jag fel eller..Skulle du adda mig på MSN:N tidigare..eller ICQ:N?
Eller var det jag som skulle adda dig?..Jag kan vara helt ute o cykla nu...
Comment
-
Hösten är fin oxå...om det inte blåser....jag kan adda dig på msn senare...har lite mycke just nu...återkommer vännenOriginally posted by Schmoo View PostMen det låter ju jättebra det!!!!
Men nu är värmen över..och nu kommer en av mina favoriter,HÖSTEN!!!
Har jag fel eller..Skulle du adda mig på MSN:N tidigare..eller ICQ:N?
Eller var det jag som skulle adda dig?..Jag kan vara helt ute o cykla nu...
Comment
-
OJ!!!Detta såg ju jättegott ut!!!Originally posted by TMM View PostPå tal om korv..
Såna här kan man inte vara utan när man är ute och reser. Köper alltid sånt på vägen när jag tex åker norrut.
Mmmmmmmmmmums!
Och ja,kommer ju från Norrland så detta har man ätit en massa gånger!!
Comment
-

2:
Comment