Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by Skorpan View Post
    Hej hopp i slott o koja imorgon ska jag ut o skoja.
    Hej vännen.
    Jaså, ska du ut och busa imorgon? Ojoj, varning på stan bör utfärdas alltså.
    Ha det så jätteroligt, vi kanske pratas vid innan du ska iväg men om vi inte gör det så ha det bäst och var rädd om dig.
    och

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
      Hej vännen.
      Jaså, ska du ut och busa imorgon? Ojoj, varning på stan bör utfärdas alltså.
      Ha det så jätteroligt, vi kanske pratas vid innan du ska iväg men om vi inte gör det så ha det bäst och var rädd om dig.
      och
      Vi ska avtacka två som slutar på mitt jobb imorgon,,,så vi har förberett en massa kul saker. Jag har inhandlat två mycket fina wishky som jag ska överräcka imorgon bland annat

Comment

Hej hopp, i morgon är det fredag, och Skorpan ska ut och göra sverige osäkert bäst att hålla sig inomhus
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Vi ska avtacka två som slutar på mitt jobb imorgon,,,så vi har förberett en massa kul saker. Jag har inhandlat två mycket fina wishky som jag ska överräcka imorgon bland annat
          Hoppas att Wishkyflaskorna inte redan är tomma när du överräcker dom

Comment

Originally posted by Catinka View Post
            Hoppas att Wishkyflaskorna inte redan är tomma när du överräcker dom
            Ehh,,,,man häller inte i sig wisky som kostar nästan 600 kronor flaskan,,,har två såna flaskor här just nu

Comment

Ehh,,,,man häller inte i sig wisky som kostar nästan 600 kronor flaskan,,,har två såna flaskor här just nu
              Jasså, det gör man inte? Ska man inte dricka det?
              Akta dej så du inte snubblar nu bara och slår sönder dom

Comment

Jasså, det gör man inte? Ska man inte dricka det?
                Akta dej så du inte snubblar nu bara och slår sönder dom
                De är ju presenter till imorgon kväll....jag funderar på mitt tal imorgon,,,,,har du några bra idéer,,,,alltså som åsyftar på gammal wisky

Comment

De är ju presenter till imorgon kväll....jag funderar på mitt tal imorgon,,,,,har du några bra idéer,,,,alltså som åsyftar på gammal wisky
                  nä, mina tal jag hittar på skulle nog inte bli särskillt seriösa är jag rädd
                  I så fall skulle nog åhörarna behöva klämma i sig Whiskyn för att palla med att höra.

Comment

nä, mina tal jag hittar på skulle nog inte bli särskillt seriösa är jag rädd
                    I så fall skulle nog åhörarna behöva klämma i sig Whiskyn för att palla med att höra.
                    Även minsta idé kan ibland utmynna i en storatrtad sak

Comment

Även minsta idé kan ibland utmynna i en storatrtad sak
                      Lycka till med talet ikväll. Här var det idetorka, så jag var inte mycket till hjälp Men jag är säker på att du fixar det så bra själv

Comment

Hej på er allihop.
                        Tjohooo, det är fredag!
                        Jisses så skönt. Och ikväll ska Skorpan iväg på busigheter, undrans jag om det fanns nåt kvar i de där virreflaskorna. Han fick kanske köpa nya idag.
                        Vad ni andra ska göra ikväll vet jag inte, men oavsett som ni ska ut på galej eller vara hemma och ha en skön fredagskväll så hoppas jag ni får det bra. Vem vet, vi kanske ses här ikväll? Jag ska i alla fall ha lite gott i glaset och titta på Idol.
                        Ha det bäst så länge, så ses vi när vi ses.

Comment

Tjingeling på er.
                          Det är heeeeeeeeelg nu!!!
                          Jisses så skönt. Jag sitter här och tänkte njuta lite av kvällen först på balkongen, det är ju sånt fint väder.
                          Och snart är det dags att hälla upp gott i glas.
                          Hoppas ni har det skönt, kanske en och annan av er skålar med mig ikväll?
                          Mingeltråden ska visst vara ett bra ställe att hänga på. Om det är här eller nån annanstans vet jag inte, men det ger sig säkert. Det är väl bara att följa ljudet efter glas som skålas och att det skrålas.
                          Ha det bäst så länge.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                            Tjingeling på er.
                            Det är heeeeeeeeelg nu!!!
                            Jisses så skönt. Jag sitter här och tänkte njuta lite av kvällen först på balkongen, det är ju sånt fint väder.
                            Och snart är det dags att hälla upp gott i glas.
                            Hoppas ni har det skönt, kanske en och annan av er skålar med mig ikväll?
                            Mingeltråden ska visst vara ett bra ställe att hänga på. Om det är här eller nån annanstans vet jag inte, men det ger sig säkert. Det är väl bara att följa ljudet efter glas som skålas och att det skrålas.
                            Ha det bäst så länge.
                            Den finns på allmänna

Comment

Den finns på allmänna
                              Tack vännen, har hittat rätt nu.
                              Jag kikar nog in här också ikväll, känns som hemma här liksom.

Comment

Hei på denne lørdag formiddag Solen skinner, og vi har fine dager nå.

Min pc og jeg deler på å ha dårlige dager for tiden.. Alderen tynger oss begge, tror jeg..
                                Nå skal jeg snart ut på en lang promenade i solen. Må utnytte det fine været.
                                Ha en fin dag, der du er.. Ses snart igjen

Comment

Working...
                                X