Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by marianne View Post
    Hei på denne lørdag formiddag Solen skinner, og vi har fine dager nå.

Min pc og jeg deler på å ha dårlige dager for tiden.. Alderen tynger oss begge, tror jeg..
    Nå skal jeg snart ut på en lang promenade i solen. Må utnytte det fine været.
    Ha en fin dag, der du er.. Ses snart igjen
    Hej vännen.
    Ajdå, är du lite dålig? Är det ryggen som krånglar? Dumma dator då, som ska krångla också. Hoppas det blir bra med både dig och dumburken snart.
    Det är strååålande väder ute, riktigt skönt. Jag har tvättstugan till 15 så jag får hålla till på balkongen istället och njuta av solen där. Men en promenad låter jätteskönt. Ha det så bra du med vännen. Vi ses.
    och en krya-på-dig- till dig.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
      Hej vännen.
      Ajdå, är du lite dålig? Är det ryggen som krånglar? Dumma dator då, som ska krångla också. Hoppas det blir bra med både dig och dumburken snart.
      Det är strååålande väder ute, riktigt skönt. Jag har tvättstugan till 15 så jag får hålla till på balkongen istället och njuta av solen där. Men en promenad låter jätteskönt. Ha det så bra du med vännen. Vi ses.
      Heisann gode du Ja, må nok snart investere i ny pc, denne er gammel og snart museumsgjenstand
      Min rygg er litt plagsom ja, men så lenge jeg er oppegående, er det jo bra..Har tenkt meg en lang promenade, er så herlig vær. Det er god medisin
      Takk for en nydelig rose, du fortjener også en

Comment

Originally posted by marianne View Post
        Hei på denne lørdag formiddag Solen skinner, og vi har fine dager nå.

Min pc og jeg deler på å ha dårlige dager for tiden.. Alderen tynger oss begge, tror jeg..
        Nå skal jeg snart ut på en lang promenade i solen. Må utnytte det fine været.
        Ha en fin dag, der du er.. Ses snart igjen
        Hejsan marianne!
        Här är det mulet väder än så länge, men jag hoppas solen tittar fram senare idag. Då ska jag ta en stärkande promenad med.
        Stackare, som har sånna problem med ryggen. Och med datorn men det går ju att fixa en ny, värre med ryggen förståss
        Ha en fin lördag

Originally posted by Sunnyface View Post
        Hej vännen.
        Hejsan på dej Sunnyvännen!
        Har du tvättstugan idag. Skönt att jag har en egen maskin, för jag gillar inte att behöva vara uppbokad så där. Och det hinner aldrig bli så mycket tvätt heller om man som jag kör en varje dag.
        Härär vädret som sagt inte så där jättefint än, men det är ju inte kallt, så en liten promenix skulle inte skada att ta idag. Röra på fläsket lite
        Ha en fin lördag, vi kanske syns senare?
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Halloj!!!!!!

Kanon väder här hemma....sitter skönt på balkongen och låter ölen göra sitt....

Fint med värme ute, öl innanför västen och poker på datorn....
          Öl är gott.....

Comment

Originally posted by Folkis View Post
            Halloj!!!!!!

Kanon väder här hemma....sitter skönt på balkongen och låter ölen göra sitt....

Fint med värme ute, öl innanför västen och poker på datorn....
            Låter som du har det kanonbra

Comment

Originally posted by Millan View Post
              Låter som du har det kanonbra
              Hej Millan!

Japp supergutt.... 2:
              Öl är gott.....

Comment

Originally posted by Folkis View Post
                Hej Millan!

Japp supergutt.... 2:
                Hallå vännen...är du på G...de va ju jag igårkväll inne på allmänna

Comment

Lördag och bara skit på TV......90 kanaler med bara repriser och gammal skåpmat

Comment

Godmorgon....frukostdags....fil o flingor idag. Ska sedan iväg o rösta

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                      Godmorgon....frukostdags....fil o flingor idag. Ska sedan iväg o rösta
                      God morgon Skorpan. Här blir det först kaffe, sen fil och flingor.....och iväg och rösta för mej med
                      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                        God morgon Skorpan. Här blir det först kaffe, sen fil och flingor.....och iväg och rösta för mej med
                        Lite av tradition att rösta på valdagen.... Vi har kanonväder här så jag tar kaffet på soldäck

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                          Lite av tradition att rösta på valdagen.... Vi har kanonväder här så jag tar kaffet på soldäck
                          Meh, det är ju som att köpa julklapparna på julafton..! Nej, jag är av åsikten "se till att få det gjort så man slipper det sen". Dessutom tycker jag det känns ganska fånigt när man ska in i en lokal där alla isolerar sig i ett bås bara för att folk tycker det är genant att visa öppet att lapparna med partiens namn har samma färg (dvs ingen ser ändå vad man röstar på).

Jag röstade i fredags på posten och det är jag jäkligt glad över för det slipper jag ju nu. Jag passade förresten på att flasha lite extra med mina lappar öppet
                          -

Comment

God søndag formiddag !
                            Ingen sol i dag, men kanskje den kommer. Mannen på tv sa det i går, skjønt jeg tviler..
                            I går var vi hos et tysk vennepar på mat. Husker ikke hva det heter, men kjempegodt iallefall
                            Dere har valg i dag ja, jeg har lest litt om det. Spennende blir det nok.
                            Ha det så fint alle sammen

Comment

Hej på er.
                              Gäsp. Måndag igen och man sitter här på jobbet och längtar hem. Jisses vad fort helgerna går.
                              Hoppas ni har det bra. Skulle nog bli en solig dag idag igen, men hösten är på intågande vilken dag som helst tror jag. Dags att börja titta på vad man ska ha för skor, eller köpa nya.
                              Ha en bra måndag, vi ses kanske under dagen?

Comment

TJO alla glada människor!!(Joooo,man får vara glad även om det är Måndag..hehe)
                                Lite dött här just nu..Men folk har väl annat att pyssla med än att sitta o hänga här!!(inte jag då..hehe)...
                                Säkert mera drag ikväll!!!
                                Skulle vara kul med lite nya MSN polare att tjöta lite med då o då...
                                Så om nu någon skulle vela testa att adda lilla mig.
                                Last edited by Millan; 2006-09-18, 16:25. Reason: adress via PM

Comment

Working...
                                X