Originally posted by tojja
Liten bild lek kanske??
Collapse
X
-
Det var INTE ANNA HELLEROriginally posted by aliceÄntligen, det var en riktig svåring det därOriginally posted by tojjaJo Anna hon hade en rosa bikini så här såg den utOriginally posted by aliceHade dom sånadäringa bubbelpool då
Nej det är nog Anna har för mig att hon hade en rosa baddräkt...fast just nu har alla tjejer det i huvudet 8)
Det är inte Anna heller
[B]
KComment
-
-
Det är ingen bubbelpool. Första året hade de bara en liten pool som fick värmas med vedkamin, och det är den som visas på bilden.Originally posted by aliceHade dom sånadäringa bubbelpool då
Nej det är nog Anna har för mig att hon hade en rosa baddräkt...fast just nu har alla tjejer det i huvudet 8)
Tornevalls skribent med nio liv (inne pComment
-
Ser hon inte ut att vara lite yngre än 40 ?Originally posted by aliceNäe vet inte...kanske hon som var runt 40 som åkte utOriginally posted by tojjaOm jag visar ansiktet då, är det lättare nu?
Haha gud vilken bra förklaring

-
Nja det vet jag inteOriginally posted by VilleparisisSer hon inte ut att vara lite yngre än 40 ?Originally posted by aliceNäe vet inte...kanske hon som var runt 40 som åkte utOriginally posted by tojjaOm jag visar ansiktet då, är det lättare nu?

Comment
-
Hon var en av dom första som åkte ut 8)Originally posted by aliceNja det vet jag inteOriginally posted by VilleparisisSer hon inte ut att vara lite yngre än 40 ?Originally posted by aliceNäe vet inte...kanske hon som var runt 40 som åkte utOriginally posted by tojjaOm jag visar ansiktet då, är det lättare nu?

Och hon är yngre än 40
[B]
KComment
-
Comment
-
Alltså jag skrev Jeanette men menade Jessica. Någon Jeanette har såvitt jag vet aldrig varit med.

Comment