Lina o Linda
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Liten bild lek kanske??
Collapse
X
-
Okej då.Originally posted by aliceNej men jag har Isländska kompisar...gills detOriginally posted by VilleparisisIn så fall bör du relaterat till ditt tidiagre svar i tråden kunna räkna upp en hel radda isländska kändisar.Originally posted by aliceOriginally posted by TronicOriginally posted by aliceEngland
du e duttig

jag vet
8)

Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
Comment
-
Lögn och förbannad dikt ! Jessica åkte ut först och någon Jeanette har hiitlls inte varit med i BB.Originally posted by tojjaHon var som nr3 som lämnade huset 8)Originally posted by VilleparisisJa känner du till någon jeanette som varit med i BB ? Självklart man kommer ihåg jessica som ju är historisk som den först utröstade i den allra första BB-omgången.Originally posted by tojjaVisstOriginally posted by VilleparisisAlltså jag skrev Jeanette men menade Jessica. Någon Jeanette har såvitt jag vet aldrig varit med.

Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
Comment
-
Vi har rätt bägge tvåOriginally posted by VilleparisisLögn och förbannad dikt ! Jessica åkte ut först och någon Jeanette har hiitlls inte varit med i BB.Originally posted by tojjaHon var som nr3 som lämnade huset 8)Originally posted by VilleparisisJa känner du till någon jeanette som varit med i BB ? Självklart man kommer ihåg jessica som ju är historisk som den först utröstade i den allra första BB-omgången.Originally posted by tojjaVisstOriginally posted by VilleparisisAlltså jag skrev Jeanette men menade Jessica. Någon Jeanette har såvitt jag vet aldrig varit med.

Du har rätt att Jessica blev först som blev ut röstad
Det var inte det som jag skrev,jag skrev att hon var nr3 som lämnade huset och så var det haha.
Det var lite kryptiskt av mej för jag väntade mej att få en reaktion av dej
Den första som lämnade huset var ju den medelålders mannen som jag inte kommer ihåg namnet på.
Det var efter knappt två dagar.
Sedan var det den äldre kvinnan som var jägare som lämnade efter typ en vecka.
Jo du har rätt att Jessica hon var först att röstas ut, så då sätter vi punkt här.
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Ja det har du fåttOriginally posted by VilleparisisNu har du sagt det ! Presentera dina bevis eller förbered dig på att bli utskrattad.Originally posted by puurija tror på tojja!

Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment

Comment