RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007
Collapse
X
-
Sv: RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007
Det vore ju väldigt tråkigt om man skulle behöva vänta så länge
Men om man skulle gå på PV's teori att det inte blir ett svensk-norskt i år så kan man kanske tänka sig att eventuella förhandlingar mellan kanalerna uteblir och därmed senareläggs planeringen (dvs man behöver inte ta hänsyn till att såna avtal ska vara klara i tid).
Det är förstås bara en teori som jag innerligt hoppas på inte spelar någon roll, utan att allt fortfarande är "som vanligt" och framför allt att PV har rätt i resten av sina syner.
Det kanske rent av fortfarande bara är jag som är nojig över att det är så tyst just nu och jag borde kanske inte ens jämfört med föregående års avslöjanden..
-Comment
-
JA,LETS HOPE SO!!!Så vi får ett Svenskt/Norskt BB igen!!Hej det är inget bestämt ännu om det blir nåt BB..Med vänlig hälsning,Kanal 5:s Tittarservicehttp://www.kanal5.se Så vet vi det i hvert fall.There's still hope
Comment
-
Jag gick in och kollade förra årets tråd och den 24september skrev PV att svenskarna skulle få en chans till att få revanch på normännenDet vore ju väldigt tråkigt om man skulle behöva vänta så länge
Men om man skulle gå på PV's teori att det inte blir ett svensk-norskt i år så kan man kanske tänka sig att eventuella förhandlingar mellan kanalerna uteblir och därmed senareläggs planeringen (dvs man behöver inte ta hänsyn till att såna avtal ska vara klara i tid).
Det är förstås bara en teori som jag innerligt hoppas på inte spelar någon roll, utan att allt fortfarande är "som vanligt" och framför allt att PV har rätt i resten av sina syner.
Det kanske rent av fortfarande bara är jag som är nojig över att det är så tyst just nu och jag borde kanske inte ens jämfört med föregående års avslöjanden..

Så tiden är som förra året när vi börjar bli lite nojiga
[B]
KComment
-
Känner oxå att vi ligger i fas med tiden...slutet av oktober tror jag dom går ut med om det blir nåt....och det blir det ju...fick svar på ett mail ifrån dom och det gick ut på att det ska förhandlas först...sen kommer besked
Comment
-
Comment
-
Så - om det kommer det en ny sesong med samproduksjon så lærer du enda mere
Comment
-
Comment
-
Sen så har vi den stirriga norskan som presenterar vädret på tv4,jag fattar fortfarande inte vad hon säger efter alla år
[B]
KComment
Husker du hva hun heter?
Comment