Announcement

Collapse
No announcement yet.

RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007

Originally posted by TMM View Post
    Hur ligger det till med konfliktmöjligheter i ett sånt upplägg?
    Det är ju inte som det svenska BB och tur är väl det för sist gick det till överdrift.
    Men där har varit gråt,bråk,sex som i den svenska versionen men dom är lite mera normala människor än dom dårarna som Kanal5 har plockat in
    Och dom är inte så blyga som i den svenska versionen har varit dom senaste åren för inga duschar med kläderna på som det har varit hos oss.

Är man inne i ett sådant hus så är det omöjligt att slippa från konflikter till sist
    Kör hårt,det kan gå
    I morgon kan det vara försent.
    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
      Det är ju inte som det svenska BB och tur är väl det för sist gick det till överdrift.
      Men där har varit gråt,bråk,sex som i den svenska versionen men dom är lite mera normala människor än dom dårarna som Kanal5 har plockat in
      Och dom är inte så blyga som i den svenska versionen har varit dom senaste åren för inga duschar med kläderna på som det har varit hos oss.

Är man inne i ett sådant hus så är det omöjligt att slippa från konflikter till sist

jag har varit och testat huset i 3 dar och inte sjutton duschade jag med kläderna på jag tänkte so what låt dom glo då ..
      Jag tycker att vill man vara med i big brother och
      vet att alla negativa beteenden och sidor kommer att visas upp på
      tv .så kanske det inte är så farligt att duscha
      Kroppen ska man vara stolt över även sitt beteende
      det finns inga misslyckanden bara feedback

Comment

Jag gillar idén som dom kör med i BB Holland.
        Där har dom tagit in
        Pappa&Dotter
        Pappa&Son
        Två syskon som är systrar
        Två syskon som är bröder
        En mor&Dotter.
        Ett par.
        Och några singlar
        Det är en bra blandning mellan ungt och gammalt
        Hej tojja.
        Det var ett intressant upplägg de körde med i Holland. Funkar kanske bra.
        Men jag tycker det är roligare med deltagare som inte känner varandra så väl som de ju gör när de är släkt. Visst har några deltagare känt varandra i våra omgångar, men mest då flyktigt så det har inte gjort något tycker jag.
        Men att ha föräldrar/barn, syskon och par i huset är inget jag skulle vilja ha i "vårt" hus. Nu har jag ju inte sett speciellt mycket på BB Holland, (inte kul när man inte förstår språket) så kanske kan jag inte uttala mig. Men som en reflektion ändå utan att ha sett det, så tycker jag inte det verkar så jättekul eller bra.

Är BB Holland slut snart tojja? Såg att du skrev att utröstade deltagare skulle komma tillbaka till huset, och då bör det ju inte vara så långt kvar.
        Vad himla kul att ha ett BB att titta på, men är det inte trist att inte förstå språket? Eller det kanske du gör förresten.

Comment

Originally posted by tina868 View Post
          jag har varit och testat huset i 3 dar och inte sjutton duschade jag med kläderna på jag tänkte so what låt dom glo då ..
          Jag tycker att vill man vara med i big brother och
          vet att alla negativa beteenden och sidor kommer att visas upp på
          tv .så kanske det inte är så farligt att duscha
          Kroppen ska man vara stolt över även sitt beteende
          det finns inga misslyckanden bara feedback
          Hei, og hvem var du ? Jeg så endel på de som var og testet huset i de 3 dagene, husker ei jente som pratet mye med seg selv da hun lå i det "rosa rommet" med den svære sengen

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
            Vad himla kul att ha ett BB att titta på, men är det inte trist att inte förstå språket? Eller det kanske du gör förresten.

Jag håller med lite. Jag hade antagligen själv kollat mer på det om jag hade förstått det. Den brittiska versionen var jag nästan på gång med att kolla också men även det sprack och jag kom ingenstans av någon anledning. Kanske pga att vecko-episoderna var så svåra att få tag på. Däremot börjar jag misstänka att tojja börjat lära sig delar av språket, om han tidigare inte förstått det. Läser jag honom rätt är han faktiskt ganska insatt i vad som händer i huset och det är inte dåligt det
            -

Comment

Originally posted by TMM View Post
              Jag håller med lite. Jag hade antagligen själv kollat mer på det om jag hade förstått det. Den brittiska versionen var jag nästan på gång med att kolla också men även det sprack och jag kom ingenstans av någon anledning. Kanske pga att vecko-episoderna var så svåra att få tag på. Däremot börjar jag misstänka att tojja börjat lära sig delar av språket, om han tidigare inte förstått det. Läser jag honom rätt är han faktiskt ganska insatt i vad som händer i huset och det är inte dåligt det
              Jag tycker också att han verkar hänga med väldigt bra i händelserna i huset, och är verkligen impad.
              Jag tittade lite grann i början när deras säsong började men gav upp efter ett tag för man satt ju som ett fån och fattade noll. Även fast att jag är ett tok-fan av BB, så är det inte riktigt lika kul när man inte hänger med i vad som sägs.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                Hej tojja.
                Det var ett intressant upplägg de körde med i Holland. Funkar kanske bra.
                Men jag tycker det är roligare med deltagare som inte känner varandra så väl som de ju gör när de är släkt. Visst har några deltagare känt varandra i våra omgångar, men mest då flyktigt så det har inte gjort något tycker jag.
                Men att ha föräldrar/barn, syskon och par i huset är inget jag skulle vilja ha i "vårt" hus. Nu har jag ju inte sett speciellt mycket på BB Holland, (inte kul när man inte förstår språket) så kanske kan jag inte uttala mig. Men som en reflektion ändå utan att ha sett det, så tycker jag inte det verkar så jättekul eller bra.

Är BB Holland slut snart tojja? Såg att du skrev att utröstade deltagare skulle komma tillbaka till huset, och då bör det ju inte vara så långt kvar.
                Finalen är i nästa vecka för det är bara fyra stycken kvar i tävlingen.
                Jag håller med dig att det kanske är bäst om man inte känner varandra innan och så har det inte varit i vårat BB dom senaste åren
                Men det är ju inte så konstigt när dom plockar folk från en sådan liten målgrupp (typ slitz brudar).

Man har ju lärt sig lite av språket under denna tiden,men man var ju lite hjälpt av att kunna det tyska språket för där är vissa likheter ibland.
                Min favis (Milica) hon kom in i huset i går för hon hade ett jobb att sköta så hon kunde inte gå in när dom andra gick in i måndags.
                Det var bråk i huset i går så Etienne han tog sin väska och drog hem igen.
                Det gillade inte Sabrina som hade fallit för han ,så hon stortjöt hela kvällen.
                Kör hårt,det kan gå

Comment

Finalen är i nästa vecka för det är bara fyra stycken kvar i tävlingen.
                  Jag håller med dig att det kanske är bäst om man inte känner varandra innan och så har det inte varit i vårat BB dom senaste åren
                  Men det är ju inte så konstigt när dom plockar folk från en sådan liten målgrupp (typ slitz brudar).

Man har ju lärt sig lite av språket under denna tiden,men man var ju lite hjälpt av att kunna det tyska språket för där är vissa likheter ibland.
                  Min favis (Milica) hon kom in i huset i går för hon hade ett jobb att sköta så hon kunde inte gå in när dom andra gick in i måndags.
                  Det var bråk i huset i går så Etienne han tog sin väska och drog hem igen.
                  Det gillade inte Sabrina som hade fallit för han ,så hon stortjöt hela kvällen.
                  Några caps som jag tog från hennes (Milica) kväll i huset i går
                  Attached Files
                  Kör hårt,det kan gå

Comment

Några caps som jag tog från hennes (Milica) kväll i huset i går
                    Suck, man får ännu mer BB-abstinens när man ser de där BB-bilderna.
                    VILL att BB börjar till våren.
                    Tack snälla för bilderna, kul att se även fast man inte sett säsongen.

Comment

Comment

Det verkar som det är ett BB på gång , hänger på ett annat forum och där är det en kille som är på g att eventuellt vara med. Tyvärr så är han inte online, annars hade jag frågat. Vet att han sökt tidigare säsonger.
                        Hoppas, hoppas

Comment

Originally posted by Nandez View Post
                          Det verkar som det är ett BB på gång , hänger på ett annat forum och där är det en kille som är på g att eventuellt vara med. Tyvärr så är han inte online, annars hade jag frågat. Vet att han sökt tidigare säsonger.
                          Hoppas, hoppas

ÅH. HOPPAS!!!!

Comment

Comment

Originally posted by PV View Post

-

Comment

och så var det det här med BB då...

Comment