Många verkar ju övertygade om att det trots allt kommer att bli ett nytt BB nästa år. Fast vem kommer i såfall att bli ny programledare om nu inte Hannah har möjlighet längre (och att Adan skulle göra comeback är ju ännu mera otroligt) ? Skriv gärna förslag både sådana som ni tror kan vara rimliga och sådana som ni önskar.
Var det inte diskussion om Martin, eller vad han hette, förra året?
Martin Björck måste du menade Bland annat såg Pv i en syn att det skulle bli honom). Självklart är han tänkbar men har inte koll på vad han gör för tillfället.
Martin Björck måste du menade Bland annat såg Pv i en syn att det skulle bli honom). Självklart är han tänkbar men har inte koll på vad han gör för tillfället.
Jag tippar på Gordinger...Pontus...han verkar ta alla såna jobb nu för tiden
Pontus Gårdinger, eller varför inte radarparet Martin Björck o Olle (fråga Olle) De har humor o eftersom det ofta förekommer sex i BB,
så Olle kan ge sitt omdöme i den frågan.
Jag instämmer med dig till fullo här PV - Alla säger att det INTE blir ett Big Brother i Januari - så varför fortsätter du envisas?
Eller menar du på allvar att Big Brother ska köras på absolut minimala premisser? Ingen casting = Inga deltagare. Det blir nog lite tomt att följa huset om dom inte har castat någon. Och ett hus fullt med silikon vill nog ingen se, då kan man kolla på alla andra såpor.
Förstår du inte, PV, att du har alla odds emot dig?
Jag instämmer med dig till fullo här PV - Alla säger att det INTE blir ett Big Brother i Januari - så varför fortsätter du envisas?
Eller menar du på allvar att Big Brother ska köras på absolut minimala premisser? Ingen casting = Inga deltagare. Det blir nog lite tomt att följa huset om dom inte har castat någon. Och ett hus fullt med silikon vill nog ingen se, då kan man kolla på alla andra såpor.
Förstår du inte, PV, att du har alla odds emot dig?
Pontus Gårdinger, eller varför inte radarparet Martin Björck o Olle (fråga Olle) De har humor o eftersom det ofta förekommer sex i BB,
så Olle kan ge sitt omdöme i den frågan.
Det var ju en ny kul modell med två programledare. Hörs inte dumt alls.
mupp ville! ska du nu hänga här igen, så fort bb07 drar igång så försvinner du, fast min gissning är att du byter nick.
SYNA BLUFFEN!
Vem vet om jag kanske försvinner långt innan dess.
Sedan måste jag än en gång säga - och detta har förföljt mig allt sedan jag började på AOTv - att jag har aldrig skrivit under något annat nick än Villeparisis och tänker knappast göra det i framtiden heller.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment