Announcement

Collapse
No announcement yet.

Adam, Hannah och ....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Adam, Hannah och ....

Många verkar ju övertygade om att det trots allt kommer att bli ett nytt BB nästa år. Fast vem kommer i såfall att bli ny programledare om nu inte Hannah har möjlighet längre (och att Adan skulle göra comeback är ju ännu mera otroligt) ? Skriv gärna förslag både sådana som ni tror kan vara rimliga och sådana som ni önskar.
    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Sv: Adam, Hannah och ....

Var det inte diskussion om Martin, eller vad han hette, förra året?
    -

Comment

Originally posted by TMM View Post
      Var det inte diskussion om Martin, eller vad han hette, förra året?
      Martin Björck måste du menade Bland annat såg Pv i en syn att det skulle bli honom). Självklart är han tänkbar men har inte koll på vad han gör för tillfället.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
        Martin Björck måste du menade Bland annat såg Pv i en syn att det skulle bli honom). Självklart är han tänkbar men har inte koll på vad han gör för tillfället.
        Jag tippar på Gordinger...Pontus...han verkar ta alla såna jobb nu för tiden

Comment

Hade inte Aschberg varit strixare så...Nä, förresten. Det där tycker jag vi glömmer..
          -

Comment

Pontus Gårdinger, eller varför inte radarparet Martin Björck o Olle (fråga Olle) De har humor o eftersom det ofta förekommer sex i BB,
            så Olle kan ge sitt omdöme i den frågan.

Comment

mupp ville! ska du nu hänga här igen, så fort bb07 drar igång så försvinner du, fast min gissning är att du byter nick.

SYNA BLUFFEN!

Comment

Originally posted by PV View Post
                SYNA BLUFFEN!
                Jag instämmer med dig till fullo här PV - Alla säger att det INTE blir ett Big Brother i Januari - så varför fortsätter du envisas?

Eller menar du på allvar att Big Brother ska köras på absolut minimala premisser? Ingen casting = Inga deltagare. Det blir nog lite tomt att följa huset om dom inte har castat någon. Och ett hus fullt med silikon vill nog ingen se, då kan man kolla på alla andra såpor.

Förstår du inte, PV, att du har alla odds emot dig?
                -

Comment

Jag instämmer med dig till fullo här PV - Alla säger att det INTE blir ett Big Brother i Januari - så varför fortsätter du envisas?

Eller menar du på allvar att Big Brother ska köras på absolut minimala premisser? Ingen casting = Inga deltagare. Det blir nog lite tomt att följa huset om dom inte har castat någon. Och ett hus fullt med silikon vill nog ingen se, då kan man kolla på alla andra såpor.

Förstår du inte, PV, att du har alla odds emot dig?

Comment

Originally posted by Millan View Post
                    Jag tippar på Gordinger...Pontus...han verkar ta alla såna jobb nu för tiden
                    Gårdinger var ju den hetaste kandidaten tillsammans med Björck förra året vi diskuterade så det är väl mycket möjligt det blir hans tur nu.

Comment

Hade inte Aschberg varit strixare så...Nä, förresten. Det där tycker jag vi glömmer..
                      Självklart hade Aschberg varit den ultimata programledaren men han är ju som sagt knuten till annat bolag.

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
                        Pontus Gårdinger, eller varför inte radarparet Martin Björck o Olle (fråga Olle) De har humor o eftersom det ofta förekommer sex i BB,
                        så Olle kan ge sitt omdöme i den frågan.
                        Det var ju en ny kul modell med två programledare. Hörs inte dumt alls.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
                          Det var ju en ny kul modell med två programledare. Hörs inte dumt alls.
                          Fast sååå nytt är det ju inte.. T ex så var det ju två programledare senaste säsongen.. Och den innan den..
                          ________
                          ____

Comment

Originally posted by PV View Post
                            mupp ville! ska du nu hänga här igen, så fort bb07 drar igång så försvinner du, fast min gissning är att du byter nick.

SYNA BLUFFEN!
                            Vem vet om jag kanske försvinner långt innan dess.
                            Sedan måste jag än en gång säga - och detta har förföljt mig allt sedan jag började på AOTv - att jag har aldrig skrivit under något annat nick än Villeparisis och tänker knappast göra det i framtiden heller.

Comment

Originally posted by Duke View Post
                              Fast sååå nytt är det ju inte.. T ex så var det ju två programledare senaste säsongen.. Och den innan den..
                              Jo men det var ju för att de representerade var sitt land.

Comment

Working...
                              X