Announcement
Collapse
No announcement yet.
Forumabstinens?
Collapse
X
-
Sv: Forumabstinens?
Originally posted by gason View PostJo, jag har alltid kallat mig gason. Men förra årets BB-forum missade jag tyvärr nästan helt. Men BB-05 och BB-04 var jag med på.
Däremot har jag aldrig någon favorit som jag håller på, av någon anledning pratar jag oftast allt utom BB på BB-forumen.

Haha, det är ju oftast väldigt kul att surra om "allt annat" och även när man anstränger sig för att hålla sig på mattan så ramlar man dit...
(Föresten, kul smiley den här fnissmojängen
)
Jag kanske blandar ihop ditt nick med någon annans (såvida inte du var välvilligt inställd till norske dansören Anders i förrförra BB, för i så fall är är det nog dig som jag har ett dimmigt minne av).
Som det brukar heta, minnet är bra men kort!
Comment
-
Du menar "Flanders"? Näe, det måste ha varit någon annan. Jag tror inte jag skrivit något positivt om honom.Originally posted by trixen View PostHaha, det är ju oftast väldigt kul att surra om "allt annat" och även när man anstränger sig för att hålla sig på mattan så ramlar man dit...
(Föresten, kul smiley den här fnissmojängen
)
Jag kanske blandar ihop ditt nick med någon annans (såvida inte du var välvilligt inställd till norske dansören Anders i förrförra BB, för i så fall är är det nog dig som jag har ett dimmigt minne av).
Som det brukar heta, minnet är bra men kort!
Ingen negativt heller för den delen, tror jag.
(<- Det är Simsan som ritat den fnissande gubben förresten.)
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
Comment
-
Men HEJ Fjällis! NU först såg jag ditt inlägg! Kul med ännu en bekanting!Originally posted by Fjällis View PostHeeej trixen
Jag kommer ihåg dig.. Kom in här med oss o ha det gott i väntan på nästa BB. 
Tror du det blir nåt mer BB då? Annars är det här ett lysande alternativ!
Comment
-
Fnissgubben är fin!Originally posted by gason View PostDu menar "Flanders"? Näe, det måste ha varit någon annan. Jag tror inte jag skrivit något positivt om honom.
Ingen negativt heller för den delen, tror jag.
(<- Det är Simsan som ritat den fnissande gubben förresten.)
Förresten, fyndigt citat om citat!
Comment
-
Hehe, nu är det som vanligt den här tiden på året... jag sitter och gaggar i nåt forum, glömmer tiden och gubben ger upp och går och lägger sig. Synd, för han snarkar så bedrövligt att det är omöjligt att sova när han somnar först.
Well, det var det värt för att surra på lite härinne! Hej svejs!
Comment
-
Godnatt Trixen.Originally posted by trixen View PostHehe, nu är det som vanligt den här tiden på året... jag sitter och gaggar i nåt forum, glömmer tiden och gubben ger upp och går och lägger sig. Synd, för han snarkar så bedrövligt att det är omöjligt att sova när han somnar först.
Well, det var det värt för att surra på lite härinne! Hej svejs!
Jo, en liten hemlighet.
det är inget riktigt citat i signaturen. Det är jag själv som sagt det där.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
Comment

Comment