Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forumabstinens?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Forumabstinens?

Originally posted by trixen View Post
    Å du är lika trevligt sympatisk som vanligt TMM, vilket (precis som vanligt) naturligtvis uppskattas varmt!
    Hehe, det finns en överhängande risk för att jag kommer att spendera lördagkvällar framför datorn framöver, märker jag... trevligt sällskap är alltid kul!

Jag blir alldeles rörd, som du skriver. Va go du är
    -

Comment

Hehe, det finns en överhängande risk för att jag kommer att spendera lördagkvällar framför datorn framöver, märker jag... trevligt sällskap är alltid kul!
      kanoners trixen...

Comment

Originally posted by TMM View Post
        Jag blir alldeles rörd, som du skriver. Va go du är
        Fan va du smörar...två rosor

Comment

Originally posted by Millan View Post
          hihihi, frikostighet är den bästa kosten
          -

Comment

Originally posted by TMM View Post
            hihihi, frikostighet är den bästa kosten
            Oki...där klarade du dig....värt one pionts

Comment

Originally posted by gason View Post
              Jo, jag har alltid kallat mig gason. Men förra årets BB-forum missade jag tyvärr nästan helt. Men BB-05 och BB-04 var jag med på.
              Däremot har jag aldrig någon favorit som jag håller på, av någon anledning pratar jag oftast allt utom BB på BB-forumen.

Haha, det är ju oftast väldigt kul att surra om "allt annat" och även när man anstränger sig för att hålla sig på mattan så ramlar man dit...
              (Föresten, kul smiley den här fnissmojängen )

Jag kanske blandar ihop ditt nick med någon annans (såvida inte du var välvilligt inställd till norske dansören Anders i förrförra BB, för i så fall är är det nog dig som jag har ett dimmigt minne av).

Som det brukar heta, minnet är bra men kort!

Comment

Oki...där klarade du dig....värt one pionts
                Den tog jag mitt i språnget
                -

Comment

Det var ju svar på två inlägg också... en ros per inlägg är väl inte spciellt smörigt? Tycker nästan det borde vara kutym!

Comment

Det var ju svar på två inlägg också... en ros per inlägg är väl inte spciellt smörigt? Tycker nästan det borde vara kutym!
                    Ja...nu har han börjat....två rosor hädanefter har du rätt i

Comment

Haha, det är ju oftast väldigt kul att surra om "allt annat" och även när man anstränger sig för att hålla sig på mattan så ramlar man dit...
                      (Föresten, kul smiley den här fnissmojängen )

Jag kanske blandar ihop ditt nick med någon annans (såvida inte du var välvilligt inställd till norske dansören Anders i förrförra BB, för i så fall är är det nog dig som jag har ett dimmigt minne av).

Som det brukar heta, minnet är bra men kort!
                      Du menar "Flanders"? Näe, det måste ha varit någon annan. Jag tror inte jag skrivit något positivt om honom.
                      Ingen negativt heller för den delen, tror jag. (<- Det är Simsan som ritat den fnissande gubben förresten.)
                      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
                        Heeej trixen Jag kommer ihåg dig.. Kom in här med oss o ha det gott i väntan på nästa BB.
                        Men HEJ Fjällis! NU först såg jag ditt inlägg! Kul med ännu en bekanting! Tror du det blir nåt mer BB då? Annars är det här ett lysande alternativ!

Comment

Originally posted by gason View Post
                          Du menar "Flanders"? Näe, det måste ha varit någon annan. Jag tror inte jag skrivit något positivt om honom.
                          Ingen negativt heller för den delen, tror jag. (<- Det är Simsan som ritat den fnissande gubben förresten.)
                          Fnissgubben är fin!

Förresten, fyndigt citat om citat!

Comment

Ja...nu har han börjat....två rosor hädanefter har du rätt i

Appsolut! Låt oss sprida rosor över världen (eller i alla fall i forumet). Flower Power!

Comment

Hehe, nu är det som vanligt den här tiden på året... jag sitter och gaggar i nåt forum, glömmer tiden och gubben ger upp och går och lägger sig. Synd, för han snarkar så bedrövligt att det är omöjligt att sova när han somnar först.

Well, det var det värt för att surra på lite härinne! Hej svejs!

Comment

Hehe, nu är det som vanligt den här tiden på året... jag sitter och gaggar i nåt forum, glömmer tiden och gubben ger upp och går och lägger sig. Synd, för han snarkar så bedrövligt att det är omöjligt att sova när han somnar först.

Well, det var det värt för att surra på lite härinne! Hej svejs!
                                Godnatt Trixen.

Jo, en liten hemlighet. det är inget riktigt citat i signaturen. Det är jag själv som sagt det där.
                                -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Working...
                                X