Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forumabstinens?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forumabstinens?

Hej svejs!

Vare sig nån här "känner" mig eller inte (har inte varit här på så länge och vet inte vilka som brukar skriva här) så kikar jag in här och vinkar lite lätt. Jag brukar vara ivrig BB-forumist och nu när det inte blir nåt sånt har jag drabbats av forumabstinens. Jobbigt jobbigt...

Fast å andra sidan är det kanske bra att inte drabbas av galna-forumsjukan, den där man fastnar i mer eller mindre skruvade debatter om vem som skall ut? Hur som helst så saknar jag BB och mest det tillhörande forumet.

Harebra alla!
    /T-rix

Sv: Forumabstinens?

Originally posted by trixen View Post
    Hej svejs!

Vare sig nån här "känner" mig eller inte (har inte varit här på så länge och vet inte vilka som brukar skriva här) så kikar jag in här och vinkar lite lätt. Jag brukar vara ivrig BB-forumist och nu när det inte blir nåt sånt har jag drabbats av forumabstinens. Jobbigt jobbigt...

Fast å andra sidan är det kanske bra att inte drabbas av galna-forumsjukan, den där man fastnar i mer eller mindre skruvade debatter om vem som skall ut? Hur som helst så saknar jag BB och mest det tillhörande forumet.

Harebra alla!
    /T-rix
    men hallå trixen...mig kommer du säkert ihåg...jättekul att du är här...välkommen...släng dig in här så går abstinens inte över men den känns bättre....*kramis*...../Millou

Comment

Originally posted by Millan View Post
      men hallå trixen...mig kommer du säkert ihåg...jättekul att du är här...välkommen...släng dig in här så går abstinens inte över men den känns bättre....*kramis*...../Millou

HEJ Millou! Klart jag minns dig!!!!! Kul att "se" dig och tack för välkomsthälsningen! Abstinensen känns redan lindrigare

*kram*

Comment

Heeej trixen Jag kommer ihåg dig.. Kom in här med oss o ha det gott i väntan på nästa BB.

Comment

Ja flytta in här du så blir det nog hur bra som helst!

Comment

Kan bara säga att det är skitkul att se dig online trixen

-

Comment

HEJ Millou! Klart jag minns dig!!!!! Kul att "se" dig och tack för välkomsthälsningen! Abstinensen känns redan lindrigare

*kram*
              Men va kul...vi håller lite mer till i allmänna o tjattrar....kom dit om dgar o kvällar...händer alltid nåt o snart ska vi ga schlagerfestival chatt på lördagar här...då måste du va med ju

Comment

Hej svejs!

Harebra alla!
                /T-rix
                Hej Trixen.
                Mig kommer du garanterat inte ihåg eftersom jag bara varit med på BB-forumen sådär lite i ena kanten och funnits här i drygt ett år.
                Ditt nick däremot är väldigt lätt att minnas från BB.

Välkommen tillbaka får jag väl säga då.
                -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

AH, flera bekantingar! SÅ HÄRLIGT att "se" er!!!! Sitter här med ett flin och bara trivs nu! Trivsam uppfinning det här med forum!

Comment

AH, flera bekantingar! SÅ HÄRLIGT att "se" er!!!! Sitter här med ett flin och bara trivs nu! Trivsam uppfinning det här med forum!
                    Haha, javisst är det underbart? Du är grymt efterlängtad av mig
                    -

Comment

Du har kommit helt rätt...va med o trivs vetja

Comment

Originally posted by gason View Post
                        Hej Trixen.
                        Mig kommer du garanterat inte ihåg eftersom jag bara varit med på BB-forumen sådär lite i ena kanten och funnits här i drygt ett år.
                        Ditt nick däremot är väldigt lätt att minnas från BB.

Välkommen tillbaka får jag väl säga då.
                        Hej hej & tack för välkommenhälsningen!

Jag har ett svagt minne av ett liknande nick som ditt nuvarande (eller hette du samma på BB-forumet?) Undrar om vi hade samma BB-favorit?
                        (Fast förra året hade jag nog inte nån riktig favorit - det ändrades flera gånger under programmets gång).

Comment

Originally posted by TMM View Post
                          Haha, javisst är det underbart? Du är grymt efterlängtad av mig
                          Å du är lika trevligt sympatisk som vanligt TMM, vilket (precis som vanligt) naturligtvis uppskattas varmt!

Comment

Originally posted by Millan View Post
                            Men va kul...vi håller lite mer till i allmänna o tjattrar....kom dit om dgar o kvällar...händer alltid nåt o snart ska vi ga schlagerfestival chatt på lördagar här...då måste du va med ju
                            Hehe, det finns en överhängande risk för att jag kommer att spendera lördagkvällar framför datorn framöver, märker jag... trevligt sällskap är alltid kul!

Comment

Hej hej & tack för välkommenhälsningen!

Jag har ett svagt minne av ett liknande nick som ditt nuvarande (eller hette du samma på BB-forumet?) Undrar om vi hade samma BB-favorit?
                              (Fast förra året hade jag nog inte nån riktig favorit - det ändrades flera gånger under programmets gång).
                              Jo, jag har alltid kallat mig gason. Men förra årets BB-forum missade jag tyvärr nästan helt. Men BB-05 och BB-04 var jag med på.
                              Däremot har jag aldrig någon favorit som jag håller på, av någon anledning pratar jag oftast allt utom BB på BB-forumen.
                              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Working...
                              X