***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Comment
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Det var så vitt å fint här i går men nu är det lika grått å trist som vanligt
Lycka till med skottningen
[B]
KComment
-
Vi hade också snö igår. Först snöade det i stor sett hela dagen, men sen blev det vääääligt skumt väder. Inom loppet av 10-15 min så hade vi snö... *svisch* ...så blåste det upp och det började ösregna... *svisch* .. åska med blixt och dunder.. *svisch* slutade tvärt att regna... *svisch*.. blå himmel och solnedgång. Kändes väldigt märkligt måste jag säga och på så kort tid, snacka om växlande väder
Sen regnade det förstås hela kvällen, men nu är det i alla fall en massa snö här. Ja visst är det kul att åka pulka
[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man mComment
-
Go´morron Millan! Ja jag läste att ni har haft snökaos där uppe. Usch stackars dig som måste skotta, måste ju vara tung blötsnö. Akta ryggen bara
Äh förresten... skit i skottningen, du kan väl åka lite pulka med mig och tojja istället
*yes.. och där fick jag äntligen tillfälle att använda den roliga gubben*
Man mComment
-
Morn Snowsan...ja håller med dig...varför skotta...bergis är det borta om ett par dar...jag hänger på o åker pulka....känner för o göra en ängel ...är du med...för i dag känns det lite änglalikt både ute o inneGo´morron Millan! Ja jag läste att ni har haft snökaos där uppe. Usch stackars dig som måste skotta, måste ju vara tung blötsnö. Akta ryggen bara
Äh förresten... skit i skottningen, du kan väl åka lite pulka med mig och tojja istället
*yes.. och där fick jag äntligen tillfälle att använda den roliga gubben* 
Comment
-
Jaaa det är väl klart vi ska göra änglar!
Sen när vi är tillräckligt kalla och fulla med snö kan vi väl gå in och ta ett varmt bad... men utan whiskey... eller ska vi ta en Irish Coffee he he
.......hmm.. ja vi behöver ju inte bada samtidigt förstås... kanske är bäst att tillägga det
Man mComment
-
Det där lät riktigt mysigtJaaa det är väl klart vi ska göra änglar!
Sen när vi är tillräckligt kalla och fulla med snö kan vi väl gå in och ta ett varmt bad... men utan whiskey... eller ska vi ta en Irish Coffee he he
.......hmm.. ja vi behöver ju inte bada samtidigt förstås... kanske är bäst att tillägga det
läste för fort här...fulla......med snö
men efter en Irish...kan det bli riktigt skojsigt...med snö menar jag
Tack för pratstunden i natt
Comment
-
Jaaaa...vi kanske blir fulla med både det ena och det andra... "glukol" ska ju vara bra när det är kallt ute har jag hört
Tack själv... och du hjälpte ju mig så allting löste sig till det bästa

Nu ska jag käka lite frukost... eller frunch kanske jag ska säga
Vi ses senare
Man mComment
-
Comment
-
Ska oxå göra mig nåt gott o äta...och vi hjälpte nog varann där....sånt vänner är till förJaaaa...vi kanske blir fulla med både det ena och det andra... "glukol" ska ju vara bra när det är kallt ute har jag hört
Tack själv... och du hjälpte ju mig så allting löste sig till det bästa

Nu ska jag käka lite frukost... eller frunch kanske jag ska säga
Vi ses senare
Comment
-
Hej svejs Sunny...ja du får ta emot oss när vi druttar runt i backen...ta med plåster o sånt...man vet aldrig vad som kan hända när ovant folk ska leka lite
flytta gärna på träden oxå
ha en kalas söndag du oxå...och tack även till dig för i går kväll gumsan
Comment

2:

Comment