***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Skorpan

Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by TMM
    Det är ju riktigt sjukt isåfall... Saknas bara tvångströja och madrasserad cell nu då
    Behövs ingen stor cell i så fall för att de som är kvar ska få plats2:

Comment

• Fjällis

Originally posted by Skorpan
      Fick ett sista rop på hjälp från ett annat forum.....så nu blir jag bortagen där....man kan inte vara på flera forum.....orkar ju knappt vara här2:
      Menar du det

Comment

• snowflake
        Borta med vinden
        • May 2005
        • 5505

Go´morron alla forumlovers! Här har det tydligen snöat som bara 17 .... någon som vill hänga med ut och åka pulka?
        [LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue] Man m

Comment

• tojja
          Bigbrother fan
          • Dec 2004
          • 23494

Originally posted by snowflake
          Go´morron alla forumlovers! Här har det tydligen snöat som bara 17 .... någon som vill hänga med ut och åka pulka?
          Vi fick 13cm igår men allt har regnat bort i natt
          Pulka är alltid kul att åka
          [B] K

Comment

• Millan
            • Nov 2003
            • 19847

Halloj Snowsan o tojja...men jösses vad det har snöat i natt...riktigt vitt o fint, men det blåser kraftigt så det ligger i drivor...men ljust o fint ändå... blir skottning på schemat.

Ha en bra dag

Comment

• tojja
              Bigbrother fan
              • Dec 2004
              • 23494

Originally posted by Millan
              Halloj Snowsan o tojja...men jösses vad det har snöat i natt...riktigt vitt o fint, men det blåser kraftigt så det ligger i drivor...men ljust o fint ändå... blir skottning på schemat.

Ha en bra dag
              Det var så vitt å fint här i går men nu är det lika grått å trist som vanligt

Lycka till med skottningen
              [B] K

Comment

• snowflake
                Borta med vinden
                • May 2005
                • 5505

Originally posted by tojja
                Vi fick 13cm igår men allt har regnat bort i natt
                Pulka är alltid kul att åka
                Vi hade också snö igår. Först snöade det i stor sett hela dagen, men sen blev det vääääligt skumt väder. Inom loppet av 10-15 min så hade vi snö... *svisch* ...så blåste det upp och det började ösregna... *svisch* .. åska med blixt och dunder.. *svisch* slutade tvärt att regna... *svisch*.. blå himmel och solnedgång. Kändes väldigt märkligt måste jag säga och på så kort tid, snacka om växlande väder Sen regnade det förstås hela kvällen, men nu är det i alla fall en massa snö här. Ja visst är det kul att åka pulka

Comment

• snowflake
                  Borta med vinden
                  • May 2005
                  • 5505

Ha en bra dag
                  Go´morron Millan! Ja jag läste att ni har haft snökaos där uppe. Usch stackars dig som måste skotta, måste ju vara tung blötsnö. Akta ryggen bara

Äh förresten... skit i skottningen, du kan väl åka lite pulka med mig och tojja istället *yes.. och där fick jag äntligen tillfälle att använda den roliga gubben*

Comment

• Millan
                    • Nov 2003
                    • 19847

Go´morron Millan! Ja jag läste att ni har haft snökaos där uppe. Usch stackars dig som måste skotta, måste ju vara tung blötsnö. Akta ryggen bara

Äh förresten... skit i skottningen, du kan väl åka lite pulka med mig och tojja istället *yes.. och där fick jag äntligen tillfälle att använda den roliga gubben*
                    Morn Snowsan...ja håller med dig...varför skotta...bergis är det borta om ett par dar...jag hänger på o åker pulka....känner för o göra en ängel ...är du med...för i dag känns det lite änglalikt både ute o inne

Comment

• snowflake
                      Borta med vinden
                      • May 2005
                      • 5505

Morn Snowsan...ja håller med dig...varför skotta...bergis är det borta om ett par dar...jag hänger på o åker pulka....känner för o göra en ängel ...är du med...för i dag känns det lite änglalikt både ute o inne
                      Jaaa det är väl klart vi ska göra änglar! Sen när vi är tillräckligt kalla och fulla med snö kan vi väl gå in och ta ett varmt bad... men utan whiskey... eller ska vi ta en Irish Coffee he he
                      .......hmm.. ja vi behöver ju inte bada samtidigt förstås... kanske är bäst att tillägga det

Comment

• Millan
                        • Nov 2003
                        • 19847

Jaaa det är väl klart vi ska göra änglar! Sen när vi är tillräckligt kalla och fulla med snö kan vi väl gå in och ta ett varmt bad... men utan whiskey... eller ska vi ta en Irish Coffee he he
                        .......hmm.. ja vi behöver ju inte bada samtidigt förstås... kanske är bäst att tillägga det
                        Det där lät riktigt mysigt läste för fort här...fulla......med snö men efter en Irish...kan det bli riktigt skojsigt...med snö menar jag

Tack för pratstunden i natt

Comment

• snowflake
                          Borta med vinden
                          • May 2005
                          • 5505

Det där lät riktigt mysigt läste för fort här...fulla......med snö men efter en Irish...kan det bli riktigt skojsigt...med snö menar jag

Tack för pratstunden i natt
                          Jaaaa...vi kanske blir fulla med både det ena och det andra... "glukol" ska ju vara bra när det är kallt ute har jag hört
                          Tack själv... och du hjälpte ju mig så allting löste sig till det bästa

Nu ska jag käka lite frukost... eller frunch kanske jag ska säga Vi ses senare

Comment

• Sunnyface
                            Allvarlig BB-abstinens
                            • May 2005
                            • 3624

Hej hopp.
                            Vilket fint vinterväder det är, saknar bara lite solsken för att göra det till en riktigt kanonfin vinterdag.
                            Jag håller mig ifrån pulkabacken idag men jag tittar gärna på när ni åker.
                            Hoppas ni har en härlig söndag, det har jag. Njuter för fullt.
                            till er.

Comment

• Millan
                              • Nov 2003
                              • 19847

Jaaaa...vi kanske blir fulla med både det ena och det andra... "glukol" ska ju vara bra när det är kallt ute har jag hört
                              Tack själv... och du hjälpte ju mig så allting löste sig till det bästa

Nu ska jag käka lite frukost... eller frunch kanske jag ska säga Vi ses senare
                              Ska oxå göra mig nåt gott o äta...och vi hjälpte nog varann där....sånt vänner är till för

Comment

• Millan
                                • Nov 2003
                                • 19847

Originally posted by Sunnyface
                                Hej hopp.
                                Vilket fint vinterväder det är, saknar bara lite solsken för att göra det till en riktigt kanonfin vinterdag.
                                Jag håller mig ifrån pulkabacken idag men jag tittar gärna på när ni åker.
                                Hoppas ni har en härlig söndag, det har jag. Njuter för fullt.
                                till er.
                                Hej svejs Sunny...ja du får ta emot oss när vi druttar runt i backen...ta med plåster o sånt...man vet aldrig vad som kan hända när ovant folk ska leka lite flytta gärna på träden oxå ha en kalas söndag du oxå...och tack även till dig för i går kväll gumsan

Comment

Working...